נעים להכיר: מכבי באר יעקב

קבוצה חדשה תקום בקיץ הקרוב ושמה מכבי באר יעקב -עמית. ניסן יחזקאל המאמן הוותיק והמוערך מנהל את הכדורגל בעיר והוא שואף לבנות מועדון מקצועי ככל הניתן וקבוצת בוגרים שתעלה עוד שנתיים או שלוש לליגות גבוהות יותר: ״אשאף לפתח את הכדורגל ולהביא אותו למקומות הכי גבוהים בעתיד"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-05-2023
  • 07:29

קבוצה חדשה נפתחת בעונה הבאה ושמה מכבי באר יעקב עמית על שם עמית בן יגאל החייל ז"ל.

 

ניסן יחזקאל יו"ר המועדון אמר: ״תמיד מרגש לפתוח קבוצה חדשה. עד שנמצא מאמן אני אעביר את האימונים. נתחיל את האימונים ב-4.6, נבחן שחקנים נריץ שחקנים נרשום שחקנים. כמובן שנרצה לשאוף לשחקנים עם שייכות למקום, לעיר ולמועדון כאשר בשנה הראשונה נרצה לבנות סגל טוב אבל לאחר מכן נרצה לעלות ליגות ולהחזיר את מכבי באר יעקב המיתולוגית״. 

 

״אני מנהל את מחלקת הכדורגל  במועדון מגן חובה ועד בוגרים יש לנו 600 ילדים במחלקת הנוער. רוצים שתהיה לנו קבוצה בוגרת עשינו הרבה שינויים במועדון בשנה הבאה, נכניס מאמן כושר במשרה מלאה, תזונאית במשרה מלאה, יועץ חינוכי במשרה מלאה. מאמנים שישדרגו ויקדמו את המועדון ואת כל שחקני הנוער. הפיקוח פה הוא מקצועי שמבוצע על ידי. אני רוצה לקחת את המועדון הזה צעד קדימה מבחינה מקצועית וארגונית והפוטנציאל שיש בעיר הוא גדול כי העיר גדלה. יש כאן כבר 35 אלף תושבים ואנחנו מצפים שתוך שנה או שנתיים יהיה לנו 1000 ילדים במחלקת הנוער״.

 

״את התקציב לקבוצה הבוגרת בעונה הבאה לא קבענו אבל זה יהיה תקציב שנוכל להביא בו מספר שחקנים טובים. וכמו שאמרתי תוך שנה או שנתיים להתקדם ולעלות ליגה. עושים פה מהפכה בעיר מבחינת הכדורגל ואני כמנהל מחלקת הכדורגל אשאף להביא אותה למקומות אחרים. אני חייב לתת קרדיט לסגן ראש העיר, נועם ששון, שעומד מאחורי היוזמה להקמת הקבוצה ונותן לנו רוח גבית״.

ניסן יחזקאל וסגן ראש העיר נועם ששון שעומד מאחורי היוזמה להקמת הקבוצה החדשה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפה מאוד (הוגה דעות 19-05-2023, 10:41)
    כשמתחילים ממש מהתחלה זה יכול להצליח. מציע להתבסס רק על שחקנים תוצרת בית,גם אם לא יעלו ליגה,
  2. הקבוצה המיתולוגית היא הפועל באר יעקב, לא מכבי באר יעקב. למה לא לקרוא לקבוצה הפועל באר יעקב עמית?? שם (אבי 19-05-2023, 11:19)
    הקבוצה המיתולוגית היא הפועל באר יעקב, לא מכבי באר יעקב. למה לא לקרוא לקבוצה הפועל באר יעקב עמית?? שם כזה ימשוך גם את הוותיקים של העיר
  3. קבוצה מיתולוגית (אלי ברנס 19-05-2023, 15:46)
    צודק הרבוצה המיתולוגית היא אך ורק הפועל באר יעקב מימי נינו ברגיג לא רוצים שום מכבי רק הפועל באר יעקב