״הגשמתי את החלום שלי״

השופטת רהף אבו אלהיגא היא בת 20 מהעיר טמרה, התחילה את מסע השיפוט בשנה שעברה ושימשה כשופטת בליגה ג וגם בליגות נוער ארצית ולאומית

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 17-06-2023
  • 10:26

בראיון עם אתר גולר השופטת רף אבו אלהיגא מספרת על הגשמת החלום שלה, להיות שופטת כדורגל, אבל זה עדיין לא נגמר מבחינתה: ״אני שואפת להיות במקומות יותר גבוהים ולהגיע כמה שיותר רחוק, עד לליגת העל״.

 

מה את עושה בחיים מעבר לכדורגל? 
״קודם כל אני עושה קורס להיות מאמנת כדורסל, אני גם לומדת בוינגייט תאור ראשון בכדורגל״.

 

מה החלום שלך? 

״האמת היא שיש הרבה דברים שאני חולמת עליהם אבל הדבר הכי חשוב זה להגיע לליגה העל בכדורגל״.

 

כשהחלטת תכנס לענף הזה מי עמד לצדך?
״את הרמת בהתחלה אני נכנסתי לקורס בלי שאף אחד ידע. בעניין הזה אפילו ההורים שלי, אבל אחרי שהם ידעו וראו כמה אני אוהבת את הענף הזה הם תמכו בי ונתנו לי ביטחון. ואני רוצה להגיד תודה ענקית למנהל שלי אביעד שילוח שהוא תמיד תומך בי ונותן לי גיבוי מלא. ״.

 

קשה להירדם בלילה אחרי טעות שיפוט?

״שופט אחרי משחק לא ישן. גם אם הוא היה טוב וגם אם לא. כמובן שאחרי טעות יש מחשבות בראש, מה אפשר לעשות אחרת, אם היה אפשר אולי לקבל את החלטה הנכונה יותר. אולי לשנות מיקום״.

 

מה עובר לך בראש לפני כל משחק?

״זה לא מובן מאליו כמה לחץ יש, ותמיד רק חושבת איך להצליח ולא לפגוע באף קבוצה - ולא לעשות טעויות שתסדר לקבוצה לנצח וכמו שאמרתי, לפני כל משחק יש לחץ כבד״.

 

משפט לסיום? 

״אני בעונה הבאה אהיה קוונית בליגה ב׳ אני מקווה לעלות ולהצליח ובע״ה בסוף עונה הבאה גם לעלות עוד מדרגה ולהגיע לליגה א - ולאט לאט להמשיך ולהצליח עד שאני אגשים את החלום שלי ולהיות בליגה העל״.

רהף אבו אלהיגא, מגשימה חלום. צילום: עובאדה אכתילאת

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופטת (מלאכי קקי 18-06-2023, 12:03)
    אין שפוטים כולם חלשים
  2. כל השופטות חלשות מאוד והן לא קשורות לענף. (שופטת חלשה 19-06-2023, 15:54)
    כל השופטות חלשות מאוד והן לא קשורות לענף.