"עונה לא פשוטה, אבל הסיומת מתוקה"

חלוצה של הפועל נוף הגליל, אלון בוזורגי, מסכם את העונה בראיון לאתר גולר. מאבקי התחתית, ההישארות ההירואית בליגה הלאומית וגם: השאיפות לעונה הבאה

  • על ידי: גסאן אבו רייא
  • 21-06-2023
  • 13:33

 הפועל נוף הגליל התנדנדה לכל אורך העונה בין הישרדות בליגה הלאומית לבין ירידה לליגה א', אך במשחק המבחן באופן סופי נגולה אבן מעל ליבה, כשצלחה את משחקי המבחן עם 0:2 על הפועל כפר שלם ובכך הבטיחה הישארות לעונה נוספת בליגה הלאומית.
כמובן, עונה לא פשוטה עברה על הקבוצה, שרק לפני שנה ירדה מליגת העל וסבלה מעונה לא פשוטה מכל הבחינות. על העונה כולה, היה לנו את הכבוד לראיין את החלוץ המוכשר שלה, אלון בוזורגי אשר כבש 8 שערים ואחד השערים החשובים היה במשחק המבחן.


אלון, איך אתה מסכם את העונה?
"מאוד מרוצה, הגעתי בינואר אחרי חצי עונה שלא שיחקתי והוצאתי מעצמי את המקסימום, גם מבחינת כיבושים וגם מבחינת יכולת. וכמובן שמבחינה קבוצתית מהרגע שהגעתי זו הייתה הצלחה יוצאת דופן והישארות הרואית בליגה".

 

בוזורגי, ראדי, חביבאללה ועוד שחקנים מנוסים, איך הגעתם למאבקי התחתית? איפה טעיתם?
"אני וראדי הגענו בחלון העברות של ינואר, אני לא הייתי בתחילת עונה, אז לא יודע להצביע על סיבה מדויקת, אבל אני חושב שהם באו עם סגל חזק שירד מליגת העל וחשבו שהם באים לטייל ולעלות ליגה בהליכה".

 

שנה מתוחה במיוחד עברה עליכם. איפה הקבוצה הייתה צריכה להתחזק?
"כן, נעשו עכשיו המון שינויים ואני מאמין ומקווה שהעונה הזו תהיה לנו קבוצה חזקה שתתמודד בצמרת".

 

הייתה הצעה שסירבת לה, והיום אתה מתחרט על ההחלטה?
"לפני 3 שנים הייתה לי הצעה מקפריסין, אבל היא לא הייתה מספיק טובה כלכלית, בדיעבד כן הייתי לוקח אותה אבל אני לא מתחרט על דברים שעשיתי כי זה היה כבר נעשה ואני בן אדם שמסתכל קדימה ולא על מה הייתי יכול לעשות אחרת".

 

הארכת חוזה בנוף הגליל, מה המטרה של הקבוצה בעונה הבאה? ומהי המטרה האישית שלך?
"שיחקתי כבר בליגת העל בהפועל חיפה ובקרית שמונה, אבל תמיד זה היה להיות חלוץ בסגל ולא לשחק קבוע, אני מעדיף להיות שחקן מוביל וראש לשועלים בליגה הלאומית מאשר זנב לאריות בליגת העל ולהיות שם עוד חלוץ".

 

הארכת החוזה בנוף הגליל הייתה מהירה, לא היו הצעות שגרמו לך לחשוב לכיוון אחר?
"היו מספר הצעות וחלקן גם גבוהות יותר מבחינה כספית אבל למדתי שלא עוזבים כ"כ מהר מקום שמצליחים ונהנים בו וגם לאהבה והערכה של האוהדים שלנו יש חלק גדול בהחלטה שלי להישאר".

 

איך אתה מסכם את הקריירה עד היום?
"פרצתי בגיל מאוחר יחסית ואין לי ספק שאם זה היה קורה כמה שנים קודם לכן הייתי עושה את אותם המספרים שאני עושה בליגה הלאומית גם בליגת העל. אבל אני גאה בעצמי על מה שאני עושה ועשיתי מבחינת מספרים. אני לא בשלב הסיכומים וכוחי במותניי, יש לי עוד הרבה שנים להבקיע וליהנות מהכדורגל".

אלון בוזורגי, השאיר את נוף הגליל בליגה הלאומית. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלוץץץ מהמשובחים בליגה לאומית (עבד נאסירי 21-06-2023, 17:10)
    נוף גליל השנה ידברו חזק בצמרת לדעתי ימים יגידו………