"שואף לעלות ליגה עם שמשון, מקווה לחזור למגרשים מהר"

כך אמר אביב קנריק, אחד הכוכבים העולים של שמשון ת"א, עוד הוסיף: "המצב לא פשוט כרגע, אבל אני מאמין בצבא שלנו, הליגה תחזור בע"ה".

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 10-11-2023
  • 09:33

מלחמת "חרבות ברזל" ממשיכה ולצערנו הרב גם הכדורגל רחוק מחזרה. אביב קנריק שחתם הקיץ בשמשון ת"א, הוא אחד מהשחקנים המבטיחים של הקבוצה. בראיון לאתר גולר, השחקן מדבר על המצב המרוכב בו המדינה נמצאת, על הגעגוע לכדורגל ועל המטרות להמשך הדרך: "יש לנו סגל מצוין עם חדר הלבשה שתומך אחד בשני"

אז קודם כל, מה שלומך? איך התחושות לאור כל המצב שהמדינה נמצאת בו?
"אני ומשפחתי גרים בקיבוץ ראש הנקרה שנמצא על הגבול הצפוני. עם תחילת המלחמה פינו את המשפחה למלון בטבריה ומאז הם שם. לא פשוט המצב הזה, יש הרבה חששות, אבל אני מאמין בצבא שלנו שבסוף נוכל לחזור הביתה ולהרגיש בטוחים".

מה עם הכדורגל? חסר? חושב שנחזור בזמן הקרוב?
"שגרת הכדורגל מאוד חסרה, אבל לשמחתי בשמשון משתדלים מאוד לשמור עד כמה שניתן על שגרת האימונים. חי והצוות עושים הכל כדי שנתאמן ונרוויח כמה שיותר יחידות אימון, גם אם זה לא בתנאים שאנחנו רגילים ולא במגרש שלנו".

אתה בקשר עם החברים לקבוצה?
"החברים לקבוצה בקשר כל הזמן, אנחנו נפגשים באימונים וזה מאוד מחזק בתקופה הזאת. לכל אחד יש את הקשיים שלו, ואנחנו מאוד מחזקים אחד את השני. השעה וחצי הזאת של האימון מאפשרת להתאוורר ולהרגיש טוב. אני מאמין שיהיה בסדר, אין אפשרות אחרת. הליגה תחזור בע"ה".
 

ומעבר לכל המצב, בוא נכיר אותך יותר... מי אתה הכי מרגיש שהאמין בך בקריירה?
"במהלך הקריירה שלי היו הרבה אנשים שהאמינו ותמכו בי. קודם כל המשפחה שלי, שהשקיעה ועודדה אותי, אבל הבן אדם שהכי האמין בי ובעצם בזכותו אני שחקן כדורגל. זה סבא שלי ז״ל שעשה בשבילי הכל. ליווה אותי צמוד לכל מקום ולכל קבוצה שהייתי".
 

למה לא נשארת בליגה הלאומית? מה שיכנע אותך לבוא לשמשון?
"לליגה לאומית לצערי חיכיתי ממש עד תחילת העונה, בסוף זה לא יצא. תוך כדי התחלתי להתאמן בשמשון ושראיתי את הרמה, החלטתי לבסוף להישאר כאן ולחתום בליגה א'. אני רואה בליגה א מקפצה לליגות גבוהות יותר. שמשון ת"א זו קבוצה מצוינת ואיכותית, משקיעים בה. חי מאמן מצוין, מקצוען אמיתי והוא מכוון הכי גבוה שיש. הוא מאמין בי ונותן לי את המקום והביטחון להתפתח. יש לנו סגל מצוין, קבוצה מגובשת עם חדר הלבשה בריא ואני מאמין שנגיע להישגים טובים מאוד. כל אחד מבחינה אישית התקדם עוד צעד"
.

מה השאיפות שלך לעתיד?
"השאיפות שלי זה להתפתח ולהתקדם, אני לומד הרבה, עובד קשה מאוד מעבר לאימונים בקבוצה, אני רואה את עצמי משתלב בליגת העל. המטרה האישית שלי היא להתקדם לליגת העל, אבל לפני כן אני שואף לעלות  עם שמשון ת"א ללאומית. אני מאמין שזה המקום של הקבוצה הזאת".


מילה לסיום?
"אני רוצה להשתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, מתפלל לשלום הפצועים וחזרתם של החטופים הביתה. בע"ה נחזור לשגרה ויגיעו ימים טובים".

אביב קנריק, חולם לעלות ליגה עם שמשון ת"א. (קרדיט צילום: אלכסנדר בוך)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחנה אחרונה אתה (ניר מלכה 10-11-2023, 09:46)
    רק תביא שערים מהמצבים שלך ואתה מושלם אוהבים אותך
  2. חומה מגן (אבנר 10-11-2023, 09:47)
    חוויה לראות אותך
  3. קנריק חתיכת שחקן (מבין כדורגל 10-11-2023, 12:45)
    יעלה גבוה מהר מאוד
  4. יש לך בעיה בחישוב (רכן 10-11-2023, 13:43)
    אין כדורגל השנה תיתקדם
  5. נכס צון ברזל (יוסי 10-11-2023, 14:33)
    הכי גברי בארץ אתה
  6. לעלות ליגה חחחחחחח (יוסי שנשוניה 11-11-2023, 10:10)
    חלום לעלות ליגה עם שמשון חחחחחחחח יש לכם מאמן ליגה ז איך תעלו בסנטטי במושבה חחחחח
  7. לעלות לאן (רפי 12-11-2023, 08:24)
    לעלות לאן אתם יכולים לעלות לקסטל שלא תרדיו ליגה קבוצה גמורה בלי אופי ובלי כסף
  8. אביב קנריק (אוסמו משה 12-11-2023, 13:06)
    שחקן ברמה גבוהה יגיע לליגת העל התמדה והכל יסתדר שחקן של מאמן מסור קשר אחורי מצויין .בהצלחה אביב .
  9. תסיימו מקום 10 זה הצלחה (לעלות ליגה ? 13-11-2023, 06:40)