"אני לא יכול להגיד שננצח, כי לדעתי הפסדנו כבר ב-07.10.23"

כך אמר בצער ובכאב גדול דור אלקבץ, בלם העבר ששיחק שנים רבות בעיקר במחוזות הדרומיים. על אופציית החזרה לשגרת הכדורגל אמר אלקבץ: "למרות המצב - חייבים לחזור ולשחק"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-11-2023
  • 14:17

דור אלקבץ, בלם העבר, מספר לאתר 'גולר' על איך המלחמה משפיעה עליו באופן אישי: "לא פשוט בכלל, זו תחושה לא נעימה גם בעסק וגם בחיים האישיים, עברנו ואנחנו עדיין עוברים תקופה קשה עם אבדות קשות והרבה חטופים לצערנו". 

 

על האופציה של החזרת הכדורגל שעולה בימים האחרונים אמר אלקבץ: "לדעתי הכדורגל חייב לחזור - למרות המצב! אנחנו חייבים את זה על מנת לתת איזו תחושה של שפיות בימים אלה ולהרים את המורל, למרות שמבחינה ביטחונית אני לא חושב שיתירו על כדורגל עם קהל וכדורגל בלי קהל זה לא כדורגל". 

עוד הוסיף ואמר באותו נושא: "אני מכיר הרבה חברים מהכדורגל, כאלו שעדיין משחקים וכאלה כמוני ששיחקו בעבר וכולם באותה תחושה. זה מצב לא פשוט, אבל למדנו כבר שאנחנו חזקים יותר מהכל ואנחנו נתגבר על זה"

 

על המשך המלחמה והתוצאות העתידיות שלה אומר בלם העבר: "אני לא יכול להגיד שננצח, כי לדעתי הפסדנו את המערכה כבר ביום הארור ההוא - 07.10.23, אבל לפחות שזה יהיה הסוף ושיחזירו את החטופים הבייתה בריאים ושלמים". 

 

לסיום אלקבץ רצה להגיד: "אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחות. עם ישראל חי, קיים ובועט לנצח"!

דור אלקבץ כואב את המלחמה ואינו בטוח ש"ניצחון" היא מילה אפשרית (ינון פוקס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סתום (מאיר 17-11-2023, 12:24)
    עדיף שתוק, אסור להגיד שהפסדנו,