"עדיין לא מאמין שליאור לא איתנו, החזרה לשגרה היא הניצחון אל מול הרוע"

כך אמר יוגב בן סימון, שחקן העבר ומאמן כיום על כל המצב הקשה בו המדינה נמצאת. עוד הוסיף: "כדורגל יכול לשדרג את המציאות הקשה מסביבנו, זה לא רק עוד משחק"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 08-11-2023
  • 09:48

המלחמה ממשיכה, והכדורגל ממשיך להיות לא רלוונטי בימים אלו. יוגב בן סימון, שחקן העבר ששיחק במספר מועדונים בליגה הלאומית וליגה א', מספר בראיון לאתר גולר על כל התחושות מהתקופה האחרונה, על ליאור אסולין ז"ל ועל ההתמודדות במצב הלא פשוט שאנחנו נמצאים בו: "החיילים הם הגיבורים האמיתיים בעולם הזה"

ספר לי יוגב, איך אתה מרגיש? מה התחושות בימים אלו?
"קודם כל אני תמיד משתדל להיות אופטימי ולהודות על מה שיש. הימים הם קשים, עצובים מלאי דאגה ומחשבה. אני באופן אישי מנסה להתאושש מאובדן של חברי הטוב ליאור אסולין ז״ל, שנרצח בשבת השחורה במסיבה ברעים. ליאור היה שחקן גדול ואישיות מדהימה והוא חסר לי מאד. הוא היה חבר אמת, חבר למופת וביום שישי כבר נעלה למצבה בתום ה30 ואני עדיין לא מאמין שהוא לא איתנו. אני מלא דאגות לשלומם של בני משפחה, חברים, וכלל חיילי צהל שנלחמים בגבורה ברגעים אלה. ימים וליליות בשליחות הגבוהה ביותר שקיימת, מוכנים להקריב את חייהם למען המדינה. גיבורים אמיתיים שכולנו צריכים להעריץ אותם ולהצדיע".

מה איתך ביום יום? אתה בקשר עם החברים לכדורגל?
"ביום יום מנסה כמה שיותר להיות בפעילות התנדבותית למען חיילים, עבור תושבי העוטף שפונו מבתיהם. ביחד עם חברי לכדורגל אנחנו מדלגים ממקום למקום כדי לעזור לשמח ילדים לחלק אוכל לחיילים, ובעיקר לנסות לתרום למאמץ הלאומי במלחמה על הבית. על המדינה היחידה בעולם של העם היהודי. אין לנו מקום אחר, מנחם ומחמם את הלב לראות את כל המדינה מתאחדת ומתגייסת למאמץ".

אפרופו כדורגל, אתה חושב שנחזור בקרוב?
"חודש אחרי השבת השחורה אפשר להתחיל לנסות לחזור לפעילות. אחרי הכל החזרה לשגרה זה הניצחון שלנו אל מול הרוע שרוצה להשמיד אותנו. בעידן שבו החיים מציבים לנו אתגרים רבים והמלחמה מקיפה אותנו, הכדורגל הוא לא רק משחק. הוא הפתרון המושלם לנשימה עמוקה, לשמירה על החיוניות שבקשרים חברתיים ולחיזוק האמונה בעצמנו. אני מאמן כדורגל ומאמן מנטלי, במיוחד בזמנים קשים אלה. זהו הזמן לחפש את התענוג במשחק, להתעסק באימונים יחד עם הילדים ולפשט את הדברים. בין אם אנו מתעמלים בפארק, משחקים כדורגל בשכונה או בליגת העל. הספורט מחזק את החיבורים האנושיים שבינינו".
 

מה אתה מאחל לסיום?
" אני רוצה להזכיר שוב לכולם. שכדורגל יכול לשדרג את המציאות הקשה שמסביבנו. הספורט הוא התשובה, המביאה לנו רוח חדשה. קצת לצאת מהבית, לחפש את הכדור האבוד ולשחק. ייתכן שבדרך כזו, באמצעות הכדור, נמצא את התוקף האמיתי שלנו למציאות הקשה, נבנה קו הגנה מול הלחץ ונזכה לניצחון משמעותי - ניצחון של רוח, גוף ולב. זה הזמן לכדורגל ולנשום חיוביות למציאות הקשה שמסביבנו. בואו, נשחק וננצח ביחד!"

יוגב בן סימון, מנסה לשמור כמה שיותר על אופטימיות. (קרדיט צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. השם יקום דמו (יוסי 08-11-2023, 14:51)
    לא נשכח ולא נסלח מילים נכונות
  2. וביבי ורע-ייתו עדיין ראש הממשלה.... (הוגה דעות 08-11-2023, 17:28)
    לא להאמין
  3. לא לחפש נקמה (אכן 10-11-2023, 13:47)
    זה לא יעזור שנחזור כי אין שחקנים לשחק פעמיים בשבוע האבטחה תיהיהם מבלבלים כמותית על מה את