"היה צריך להיגמר 3-0 ואפילו 4-0"

כך אמר דוד רביבו, מאמנה של א.ס. אשדוד על הניצחון אתמול (יום ו') על מכבי שעריים, עוד הוסיף: "היו רגשות מעורבים לחזור אבל סה"כ תחושה מאוד מרגשת"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 09-12-2023
  • 18:04

אתמול (יום ו'), ליגה א' דרום חזרה לשחק לאחר חודשיים של היעדרות. במסגרת המחזור החמישי, א.ס. אשדוד פגשה את מכבי שעריים למפגש מרתק, שבסיומו האדומים מהדרום לקחו את שלושת הנקודות למרות שכמעט ולא הספיקו להתאמן לקראת פתיחת הליגה. 


המשחק נפתח עם לחץ של אשדוד על השער של שעריים שהוביל לשער בדקה ה5' של יהב אפריאט שקבע 1-0 מהיר לאדומים. אשדוד המשיכה לשלוט במשחק והגיעה לעוד מספר מצבים אך חוסר החדות של התקופה האחרונה הראתה את אותתה ומנעה תוצאה גדולה יותר.
אשדוד הראתה אופי רב במשחק הזה בזכות השחקנים הוותיקים שבקבוצה בראשות ערן לוי שחזר ושיחק היום.
בסיום 1-0 לאשדוד ושלוש נקודות לחניכיו של רביבו. שהעלו אותם זמנית למקום השני בטבלה עם אותו מספר הנקודות כמו חולון המובילה.

 
דוד רביבו, מאמנה של א.ס. אשדוד סיכם את המשחק: "לא התאמנו חודש ושבוע אבל נראנו טוב היום, השגנו ניצחון חשוב והראנו המון אופי.

 

על התחושות לגבי החזרה למגרשים: "התחושות היו מאוד טובות אבל בו זמנית היו רגשות מעורבים לאור המצב. אבל בסופו של דבר כולנו אוהבים כדורגל והייתה התרגשות בחדר ההלבשה" 


על כושר השחקנים: "השחקנים היו בכושר יוצא מן הכלל למרות שיש עוד על מה לעבוד בעיקר על ההחמצות. ברור ש1-0 זה שלוש נקודות אבל היינו יכולים לנצח 3-0 ואפילו 4-0, כל השחקנים נתנו הופעה יוצאת מן הכלל אבל יצחק בעיניי היה מעל כולם. הראנו היום את החיבור שיש בין השחקנים, שמח שאנחנו ממשיכים עם המומנטום החיובי שהיינו בו לפני

ההפסקה"

 

לסיום הוסיף: "מאחל שכל החטופים יחזרו וכל חיילי צהל ישמרו על עצמם. שיהיה שבת שלום וחג שמח לכל עם ישראל". 

דוד רביבו, שמח להמשיך במומנטום החיובי (קרדיט צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שערים (אחד שיודע ומקורב 09-12-2023, 18:45)
    שמעתי שששערים בבעיות כלכליות חזקות כנראה המזל לא ישחק להם הפעם וירדו ליגה
  2. בדיחה (אחד שרואה את הנולד 09-12-2023, 22:08)
    למספר 1 ,אתה חי באשליות,שעריים מרכז טבלה
  3. מאמין בקבוצת שעריים (הוגה דעות 11-12-2023, 12:11)
    כאחד שאין לו מושג מה קורה בשעריים יש לי תחושה שהשנה נבנתה קבוצה טובה, אמנם באיחור ניכר מאוד,אבל זו קבוצה צעירה מגובשת שעוד תפתיע את רוב קהליגה
  4. קשקשן פלצפן (מרמורקי חכם 13-12-2023, 19:22)
    דויד רביבו אתם בלוףףף ראיתי אתכם מס פעמים,אתם לא תסיימו אפילו בפלי אוף העליון,לך לישון,קבוצה חלשה לא מחוברת