חזרה חלשה לליגה: חולון ויבנה סיימו בתיקו ללא שערים

במשחק החזרה מהפגרה, ירמיהו חולון ומכבי יבנה סיימו את המשחק בתיקו ללא שערים והאמת גם ללא הרבה מצבים. דורון ממן: "חצי ראשון חלש מאד שלנו. החצי השני היה יותר טוב אבל, עדיין זה לא מה שאני מצפה מהקבוצה", מוסא בן חיים: "אני מרוצה מהמאמץ פחות מהתוצאה, היינו שווים ניצחון במשחק הזה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-12-2023
  • 08:58

מוליכת ליגה א' דרום, ירמיהו חולון, אירחה את מכבי יבנה למשחק החזרה של ליגה א' מזה חודשיים בדיוק! לפני המשחק שתי הקבוצות כיבדו את המצב בדקת דומיה, כאשר שתי הקבוצות לבשו חולצות עם לוגו "החזירו את החטופים" והמשחק החל לאחר דקת דומיה. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני שריקת הפתיחה

 

על הנייר מדובר במשחק של שתי קבוצות מצויינות העונה, כאשר חולון של מוסא בן חיים נמצאת במקום הראשון ערב המחזור ומכבי יבנה קרובה אליה מאד. המחצית הראשונה נפתחה מצויין מבחינת חולון, כאשר הגול היה נראה רק שאלה של זמן, לאחר שהתקפת חולון הגיעה למספר מצבים כאשר השיא היה פנדל שלא נשרק על אדיר רחמים לאחר עבירה ברורה עליו ברחבה. 

 

חולון קופחה? עבירה ברחבה על אדיר רחמים לא נשרקה

 

לאחר מספר דקות היה זה אליהו שהגיע למצב של אחד ל אחד והחמיץ אחרי התקפה מצוינת של חולון, אך אופיר קרצו, שוערה של יבנה היה במקום ולמעשה הוא חתום על הנקודה שהשיגה יבנה במשחק. 

 

אופיר קרצו חתום על הנקודה שיבנה השיגה

 

בחצי הראשון ראינו רק קבוצה אחת על המגרש והיא חולון, מכיוון שכל התקפה של יבנה נעצרה אצל הבלם הבלתי נגמר של חולון גל ספיר המצוין, שמוכיח שהוא מעל הליגה. 

 

גל ספיר, הוביל בבטחה את הגנת חולון

 

החצי השני, המשחק מעט התאזן ברמתו כשהכוונה התאזן לרמה נמוכה, יבנה אומנם הייתה מעט יותר טובה מהחצי הראשון, אך חולון כמעט וכבשה לאחר כדור קרן נהדר של סהר ברמי שהגיע היישר לגל ספיר שנגח נהדר לחיבורים, אבל שוב קרצו המצוין היה במקום להדוף. בסיום תיקו 0-0 במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה ורק נקווה שהקבוצות רק ילכו וישתפרו.

 

כדור קרן נהדר של סהר ברמי כמעט והעלה את חולון ליתרון 

 

מוסא בן חיים, מאמנה של חולון אמר בסיום המשחק: "הייתה שליטה שלנו במחצית הראשונה, ידענו שיבנה יבואו לשחק הגנתי וינסו לתפוס אותנו לא מוכנים בהתקפות מעבר, ובזה היה להם קשה לחדור את ההגנה שלנו, מצד שני יצרנו מספר מצבים להבקיע וזה לא קרה במשחק הזה. הייתה החלטה גרועה של הקוון שמנעה מאיתנו פנדל של 100%, אחרי שהשופט הראשי כבר קיבל החלטה ושרק לפנדל מוצדק. בסך הכל אני מרוצה מהמאמץ של השחקנים, פחות מרוצה מהתוצאה. אנחנו ממשיכים קדימה עם הפנים לשבוע הבא".

 

מוסא בן חיים מרוצה מהלחימה של שחקניו, פחות מהתוצאה

 

שחקני חולון דורשים פנדל

 

דורון ממן, מאמנה של מכבי יבנה אמר בסיום המשחק: "אני מחלק את המשחק לשניים, לחצי הראשון לא הופענו והחצי השני היה יותר טוב. למעשה בחצי הראשון אפילו ניצלנו שלא ספגנו גול או שניים וגם הקוון עזר לנו שלא שרק לפנדל, כי אם הם היו עולים ליתרון אני לא יודע איך היינו חוזרים מזה. בחצי השני המשחק קצת התאזן, הגענו לחצאי מצבים אך לא כבשנו, אבל בגדול התוצאה די משקפת. לאחר חודשיים וחצי ללא כדורגל לא ציפיתי שנציג רמה גבוהה, ראיתם לבד שאין לשחקנים כושר, 3-4 שחקנים מתחו בסיום, כשגם אנחנו וגם חולון עדיין מורידים חלודה - ויש הרבה". 
עוד הוסיף ממן: "ממשחק למשחק נלך ונשתפר. צירפנו השבוע את אוואט וחנניה הצעיר חוזר, ואולי נצרף עוד שחקן או שניים ונקווה שעד למשחק הבא נגד לוד כבר ניראה הרבה יותר טוב". 

 

דורון ממן חושב שהתוצאה בהחלט משקפת

 

בסך הכל בסיכום אתה מרוצה מהנקודה בסיום?
"את החצי ראשון קונה בתיקו מאופס. בחצי השני כשהיינו יותר טובים אני פחות קונה, אבל אם לא להיות חזיר תוצאת תיקו נגד קבוצה טובה כמו חולון , שערב המחזור הייתה במקום ראשון בטבלה, התוצאה בסדר גמור. נקווה להשתפר בהמשך".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדר שחקן מצוין (שי בן גוזי 09-12-2023, 15:23)
    יחזור לכושר אתם תרוויחו בגדול התאמן בעירוני אשדוד חודש בסוף אמרו לו לא צריך יותר נכון המנהל מקצועי לא רוצה אותו
  2. לך (לדורון ממן 09-12-2023, 16:36)
    ממן אתה בונקריסט מגעיל לא ניתן לך שקט השנה ביבנה אתה מאמן פחדן ומגעיל שחי על זה שההנהלה גמורים כמוך
  3. חולוני (ממן יא מגעיל 10-12-2023, 10:03)
    אתה בנאדם מגעיל מאמן פחדן ובונקריסט שלא תגיע לכלום בחיים אתה מתאים לזבלים של יבנה
  4. ממן תתעורר כבר. (יבנאי 10-12-2023, 11:03)
    יבנה היו חושך כל המשחק. אין מי שמסוגל לייצר התקפה אחת נורמלית. יבנה בעטו בעיטה מסכנה אחת לשער שלא דיגדגה את השוער בכלל. חייבים 2 חלוצים ושני קשרים התקפיים. בלי קרצו המצויין יבנה היו חוטפים שלוש
  5. יבנה (ממן יא נכה 10-12-2023, 14:08)
    יבנה קבוצה שאמורה להיות בליגה אחרת רק הנהלה ובחירת מאמנים כושלים שנה אחרי שנה גומרים אותם
  6. יוסי (לגזיאל הביתה 10-12-2023, 14:09)
    יוסי לגזיאל לך הביתה וקם איתך את הבן זוג של הבת שלך אבוחצירא ואת המאמן המגעיל שהבאת יבנה צריכה שינוי
  7. אבי (לא רוצים את ממן 10-12-2023, 14:10)
    לא רוצים את מממן מאמן הגנתי ומשעמם לא ניתן יותר שקט לעובד הזבל פליקס וללגזיאל שלא מבין כלום והורס הכ