"אנחנו שמחים לחזור לשחק כדורגל, אבל הרגשות מעורבים"

כך אמר ארז בנודיס, מאמנה של עירוני מודעין שתתארח היום, יום שלישי, אצל בקעת הירדן במסגרת המחזור החמישי של ליגה א' דרום, שחזרה אחרי פגרה של חודשיים. עוד הוסיף: "אני מרגיש כאילו זה המחזור הראשון"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 12-12-2023
  • 09:07

אחרי למעלה מ 60 יום ללא כדורגל ובצל המלחמה הנמשכת, ליגה א' דרום חוזרת לאט לאט, והיום, יום שלישי עירוני מודעין תתארח אצל בקעת הירדן, לראשונה מאז הפגרה. חניכיו של ארז פתחו את העונה בצורה די טובה, עם 3 תוצאות תיקו וניצחון בארבעה משחקים. כעת לאחר הפגרה יש לכחולים ממודיעין להתחיל מחדש את העונה. תפסנו את מאמן הקבוצה, ארז בנודיס לשיחה לקראת החזרה הקרובה: "נסיר חלודה תוך כדי תנועה" 


אז ארז, ספר לי מה שלומך בימים אלה? 
"המצב רוח בימים האלה לא הכי טוב. כל יום אתה רואה בטלוויזיה שנהרגים לנו חיילים וכל המצב המורכב עם החטופים, המצב רוח לא בשיא, אבל אין מה לעשות. אנחנו צריכים להראות שאנחנו חזקים, ושאנחנו נצליח להחזיר את כל החטופים ובעזרת השם החיים יחזרו למסלולם".


איך התחושות לחזור לשחק כדורגל אחרי כל כך הרבה זמן? 
"לשחק כדורגל זה תמיד דבר כיף, זה מאוד מרגש. אני חושב שזה כמו בטרום עונה, אתה עושה חודשיים-שלושה של אימונים ובא לשחק את המחזור הראשון, אחרי 60 יום שלא שיחקנו, ההתרגשות בשיאה והפרפרים בבטן. ההתרגשות מאוד גדולה".


מה התחושות בחדר ההלבשה לגבי החזרה? 
"רגשות מעורבים, מצד אחד אנחנו שמחים לחזור לשחק כדורגל, מצד שני המלחמה שלא נפסקת. כל יום נהרגים לנו הרוגים ואנו מצטערים על זה וכואב לנו הלב, לחזור לעשות מה שאנחנו אוהבים כן מעורר את ההתרגשות, פשוט רגשות מעורבים". 


כמה יצא לכם להתאמן? אתה מרגיש שהסגל מוכן לחזרה? 
"כאשר המצב התחיל עצרנו את האימונים, אחרי שבועיים חזרנו להתאמן. עשינו כמה משחקי אימון ואין ספק שיש חלודה, אני מאמין שנוריד אותה תוך כדי תנועה. אנחנו בערך באותו המצב כמו כל שאר הקבוצות בליגה, אז אנחנו לא מתלוננים, אני סומך על הסגל שלי"


לסיום הוסיף: "אני רוצה לאחל לכל עם ישראל בריאות ואושר, שהחחטופים והחיילים שלנו יחזרו הביתה בריאים ושלמים ושהחיים יחזרו למסלולם, אמן. חג שמח ועם ישראל חי".

ארז בנודיס, פותח את העונה מחדש? (קרדיט צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה מאמן הוא לא מערבב ואומר את האמת תמיד (שי 12-12-2023, 12:42)
    מתגעגעים אליו בכפר סבא