לאחר סיום דרמטי: ״0-1 לנוגיידאת מול טייבה״

משחק די חד צדדי נערך בשישי האחרון בין מכבי נוגיידאת לצעירי טייב. אמנם התוצאה היא רק 0-1, כשפאדי עוואד כובש עמוק בתוך תוספת הזמן ומעניק לקבוצתו ניצחון, אך התוצאה משקרת ונוגיידאת צריכה הייתה לגמור את המשחק בתוצאה גבוהה יותר ומוקדם הרבה יותר…

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-12-2023
  • 10:49

נוגיידאת וטייבה הגיעו למשחק שלשתי הקבוצות אסור היה להפסיד… מצד אחד נוגיידאת רצתה לרשום ניצחון בכורה העונה ומנגד טייבה שאף על פי הקשיים הכלכליים העונה, מצליחה לשמור את הראש מעל המים למרות הכל.
המשחק החל בצורה מאוזנת, אך לאחר כ-10 דקות נוגיידאת השתלטה על המשחק והכתיבה את הקצב. בדקה ה-15 החלוץ וויאם זחלקה מגיע לבדו מול השוער בלעום, אך זחלקה בועט את הכדור החוצה. נוגיידאת המשיכה ללחוץ את טייבה ונראה היה שהשער מרחף לו באוויר. בדקה ה-30 אורי רביבו מקבל כדור רוחב אדיר, אך במקום לשלוח את הכדור פנימה הוא מחמיץ וטייבה שוב ניצלת. נוגיידאת רצתה לרדת ביתרון למחצית, אך בדקה ה-40 דווקא טייבה הייתה קרובה לכיבוש לאחר מהלך כדורגל יפה של, ירין דג'ני שבועט כדור לקורה והקבוצות יורדות למחצית בתוצאה מאופסת.

את המחצית השנייה טייבה מתחילה בצורה יותר טובה ומאוזנת ונראה שהיא נכנסת למשחק. מנגד מאמן נוגיידאת מבצע חילוף ומכניס את מישל חליל ושוב נוגיידאת התחילה להכתיב את הקצב.
בדקה ה-65 קיבלנו מהלך כדורגל פנטסטי של נוגיידאת ואחמד סבע מוצא את עצמו לבד מול בלעום, ושוב נוגיידאת לא מוצאת את הרשת. דווקא כשנראה היה שהקבוצות מחלקות ביניהן את הנקודות, קרן לזכות נוגיידאת בדקה ה-90 והבלם פאדי עוואד מבקיע שער יקר וקובע ניצחון יקר וצודק לקבוצתו. 0-1 לנוגיידאת בסיום!

 

עיסא נוגידאת, מאמנה של נוגיידאת אמר בסיום המשחקת: ״ניצחון חשוב מאוד ומתוק! היה לנו חשוב מאוד להתחיל ברגל ימין אחרי הפגרה , זה נראה קשה מאוד לפי התוצאה, אבל אנחנו עשינו אותו קשה מרוב שהחמצנו. בסך הכל כל הכבוד לשחקנים שהביאו ניצחון חשוב מאוד להימשך הדרך״.

עיסא נוגידאת מרוצה מניצחון קבוצתו (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. העיקר שטייבה מפסידים (בלעום 10-12-2023, 22:54)
    לא יראו נקודה טייבה הנהלה של נוכלים לא מגיע להם לנצח ירדו ליגה אמן