דימונה ניצחה את שמשון כפר קאסם, איסמעיל סרסור: "האיכות הכריעה"

מ.ס. דימונה ניצחה היום את שמשון כפר קאסם במסגרת המחזור החמישי בליגה א' דרום, כאשר גיל חדד ועאמר אלדדה הכריעו. איסמעיל סרסור: "חוסר הניסיון של השחקנים הצעירים שלנו הכריע. נתחזק לקראת מלאכי ונבוא יותר מוכנים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-12-2023
  • 15:14

המחזור החמישי בליגה א' דרום פוזר על פני מספר ימים והיום התקיים המשחק בין שמשון כפר קאסם ומ.ס. דימונה. 
דימונה עם התקציב הענק שלה ביחס לליגה א' וסגל השחקנים המרשים, הגיעה למשחק מול כפר קאסם שרוצה רק לשרוד עונה נוספת בליגה, והחזירה את המאמן המצויין שלה איסמעיל סרסור שמכונה בידי רבים "מוריניו הישראלי".

דימונה פתחה היטב את המשחק וכבר בדקה ה-12 היה זה גיל חדד שכבש את הראשון לזכות הקבוצה המרשימה מהדרום. כפר קאסם הימרה על ההתקפה, אך לא השכילה לנצל את שלל המצבים שלה וספגה לקראת הסיום שער נוסף מעאמר אלדדה שקבע את תוצאת המשחק והעניק לקבוצתו ניצחון, 2-0 לדימונה!

 

מאמן שמשון כפר קאסם, איסמעיל סרסור אמר בסיום המשחק: "האיכות הכריעה, היינו קרובים לשוויון אבל חוסר הניסיון שלנו הכריע, יש להם שחקנים בהמון כסף, ניר קלינגר על הקווים - זה כבר הכל. לנו יש שחקנים צעירים ומוכשרים שדי הפתיעו אותי לטובה. הגענו למצבים היינו קרובים לשוויון, וקיבלנו את הגול השני כשהימרנו על התקפה. נכון שהפסדנו, אבל אנחנו מתחזק בעוד 2-3 שחקנים ונהיה בסדר לקראת המשך העונה. יש לנו חבר'ה צעירים מוכשרים שנלחמים ורצים, אני מאמין שבאמת יהיה בסדר איתם העונה". 

משחק הבא אתם נגד מלאכי, מה צפוי?
"יש לנו זמן עד מלאכי, אולי אפילו נתחזק עד המשחק מול מלאכי, מה שבטוח הוא שנבוא מוכנים למלאכי במטרה להוציא נקודות".

איסמעיל סרסור מאוכזב, אך בטוח ביכולת שחקניו לקראת העתיד (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה קנו קבוצה לעלייה (צופה מהצד 11-12-2023, 19:39)
    אבל תהיה לה תחרות קשה
  2. מועדון שמשון כ. קאסם מועדון פח , וניהול פח של חבורת אנשים שקרנים שחייבים כספים ולא משלמים יאללה תרדו (אחד 14-12-2023, 17:34)