"נבוא צנועים, נעבוד קשה על המגרש כדי לנצח את כפר שלם"

כך אמר מאמנה הצעיר של הפועל הרצליה, עידן דוד, לקראת המשחק המסקרן ביום רביעי מול הפועל כפר שלם. המשחק יתקיים בשעה 20:00 באצטדיון ר"ג. עוד מוסיף מאמנה של הרצליה: "יש לי קבוצה צעירה של שחקנים רעבים להצלחה, אני בטוח שנעשה את המקסימום כדי לנצח"

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-12-2023
  • 12:57

ביום רביעי בשעה 20:00 באצטדיון ר"ג, יערך המשחק המסקרן בו תארח הפועל הרצליה את הפועל כפר שלם, במסגרת המחזור החמישי הליגה א' דרום. 
 

דיברנו עם מאמן הפועל הרצליה לקראת המשחק והוא אמר: "זה המשחק הכי קשה בליגה, אנחנו באים כאנדרדוג מובהק. זה משחק בית שלנו, אבל המגרש שלנו בשיפוץ ולכן אנחנו משחקים באצטדיון ר"ג שזה כמו לשחק בחוץ עבורנו. יש לנו קבוצה צעירה של שחקנים שרעבים להצליח ולהתקדם בקריירה שלהם ולכן צפוי משחק שקול לדעתי. אני בטוח שיהיה משחק מסקרן, אבל אנחנו נבוא על מנת לנצח".

 

אתה יודע, בשנים האחרונות הרצליה מנצחת את הכפר והיא סוג של כבשה שחורה שלה. מה דעתך?
"עובדתית זה נכון, אבל אנחנו חוזרים אחרי פגרה ארוכה שאנחנו לא התאמנו וחזרנו להתאמן לפני כמה שבועות, אני יודע בוודאות שכפר שלם התאמנו כמעט כמו קבוצה בליגה הלאומית, עם משחקי אימון מול קבוצות מהליגה הלאומית, ככה שהם די בכושר ולמעשה בקושי יצאו לפגרה ובקושי הרגישו את הפגרה בכפר שלם. אבל למרות הכל אני מאמין בקבוצה שלי, נבוא על מנת לנצח אבל כמובן נבוא צנועים, נעבוד קשה ונקווה לצאת עם הנקודות".

עידן דוד במרכז התמונה. מתכונן למשחק מול כפר שלם!

הוסף תגובה
תגובות