"הפגרה הייתה קשה מאוד אבל אנחנו שמחים לחזור"

כך אמר יואב ליברוס, חלוצה של הפועל כפר שלם לקראת החזרה היום (יום ד') למגרשים מול הפועל הרצליה. עוד הוסיף: "זאת תקופה שייקח לה הרבה זמן להירפא אבל נעבור אותה יחד"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 13-12-2023
  • 08:58

הפועל כפר שלם ויואב ליברוס פתחו את העונה בצורה מעולה עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות, ואז הגיעה המלחמה והפגרה הכפויה ועצרה הכל. לקראת החזרה למגרשים נזכיר שהפועל כפר שלם יכולה לחזור לפסגה אם תנצח היום את הרצליה. תפסנו את יואב ליברוס חלוץ הקבוצה לשיחה על ההתאקלמות בקבוצה, החיים בצל המלחמה ועל המטרות להמשך העונה: "אני בטוח לחלוטין בקבוצה שלי" 


אז יואב, מה שלומך בימים אלו? איך התחושות? 
"שלומי טוב סך הכל, מנסים לשמור על חיוך גם כשקשה, תקופה שייקח לה הרבה זמן להירפא אבל גם אותה נעבור".


הצטרפת הקיץ, איך אתה מרגיש בקבוצה? מרגיש שהשתלבת כמו שצריך?
"הגעתי למקום מדהים ומשפחתי, נהנה באימונים ומרגיש שזה מקום שמקדם ומשפר אותי. יש אנשים מדהימים בסגל השחקנים והצוות שעזרו לי להשתלב נהדר".


איך הייתה הפגרה? התאמנתם? אתה מרגיש שאתם מוכנים לחזרה? 
"הפגרה הייתה ארוכה אבל מהר מאוד חזרנו להתאמן ועשינו לא מעט משחקי אימון. אנחנו שמחים לחזור כדי להמשיך את הדרך לכיוון המטרה היחידה שלנו, לאומית שנה הבאה".  


איך התחושה לחזור לשחק אחרי כל כך הרבה זמן?
"זאת תחושה הכי טובה שיש, חיכיתי לה מאוד". 


התחלתם את העונה בצורה מצוינת, אתה מאמין שתמשיכו באותה הדרך?
"אני לגמרי בטוח בקבוצה שלנו. אנחנו קבוצה מאוחדת וחזקה שהמטרה של כולם ברורה מאוד. אנחנו יודעים שאסור להוריד את הרגל מהגז". 


מה המטרות האישיות שלך להמשך העונה? 
"כל שחקן מציב לעצמו מטרות בתחילת העונה, המספרים חשובים מאוד לשחקני התקפה אבל יש לי הרבה דברים אחרים, חשובים לא פחות להגיע אליהם עם הקבוצה". 


לסיום הוסיף: "מאחל לכולם שנעבור את התקופה הזו חזקים יותר ואמן שהחטופים והחיילים היקרים שלנו ישובו במהרה בריאים בגוף ובנפש".

 

יואב ליברוס, מקווה להמשיך ביכולת הטובה מלפני הפגרה. (קרדיט צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגובה לכתבה (אדום חכם ויפה 13-12-2023, 11:11)
    אתם כפר שלם תפסידו וגם מרמורק תפסידו אתם לפני שנתים קללתם את הקהל שלנו שהובלנו אצלכם נשים וילדים זה יהיה בעוכרכם לעולם ואל זה לעולם לא אסלח כי הפחדתם ילדים קטנים ונשים לזה אין כפרה ואני כבר שנתים רואה אותכם נלחמים ומי שפה באדם ואדם לא סולח לו לעולם לא יצליח ואנחנו עוד נוריד אותכם לליגה ב יצא המזל ויפול עלינו בהגרלה משחק שאנו לא צריכים ואתם תתצטרכו ואז יחרץ דדינכם התשלום יגיע לפני מספר שנים היה לנו מול הכח ואיפה הם היום יש אתם בדרך
  2. לאדום שלא חכם ולא יפה (אוהד 13-12-2023, 13:31)
    אתה חי בחלל יא דפוק, תסתכל על הטבלה איפה אתם ואיפה כפר שלם, אני מקווה שתצטרכו את הנקודות ואנחנו נורי
  3. תשובה ל2 (אדום חכם ויפה 14-12-2023, 13:33)
    נתראה בסוף העונה אתם בושה שאתם קבוצה נראה ונפגש עוג עונה 3או שתים ונראה איפה תהיו אנחנו אנשים טובים לא מאיימים על נשים ועל ילדים ולא על השחקן שהוביל את מרמורק אתם תתפרקו אמן
  4. לאדום הלא חכם (אוהד 15-12-2023, 21:27)
    בינתיים אתם בדרך לליגה ב, בסוף העונה יפרידו ביננו 2 ליגות יא סתום