מודיעין הביסה את בקעת הירדן 3-0

עירוני מודיעין התארחה היום בבקעת הירדן, למשחק במסגרת המחזור החמישי בליגה א׳ דרום והביסה אותה 3-0 במשחק חד צדדי, משערים של מישל חורי, מיכאל בן עמי ואביהו עזר, שחר שפייר החמיץ פנדל לבקעה. בנודיס:"שלטנו במשחק ונראינו טוב, הפנים למשחק הבא". שי מאור: "ראינו היום קבוצה אחת על המגרש". חורי: ״חשוב להמשיך ככה לקראת המשחק הבא". פליפ חאיכ ואלמוג פינטו הצטיינו

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-12-2023
  • 16:25

המחזור החמישי בליגה א' דרום, אשר פוצל למספר ימים נערך גם היום כאשר הפועל בקעת הירדן אירחה את עירוני מודיעין. מודיעין פתחה חזק את המשחק והגיעו לשניים שלושה חצאי מצבים שלא נוצלו לעומת, זאת הבקעה ניסן להפתיע במתפרצות אבל לא הגיעו למצבים ממשיים ולא היו שערים עד לדקה ה-38  לערך, שם קיבלנו כדור קרן למודיעין,  אביהו עזר מרים קרן היישר לראשו של מישל חורי שנוגח היטב וכובש, 1-0 למודיעין. 

 

לאחר כחמש דקות הבקעה במתפרצת מצויינת שבסיומה אלמוג פינטו ממודיעין מכשיל ברחבה את פרינס תומס מהבקעה והשופט שורק לפנדל עבור הבקעה. שחר שפייר בעט היטב אך שוער מודיעין ליאור פזטל קפץ היטב ועצר את הפנדל. המחצית הסתיימה ביתרון 1-0 למודיעין. 

 

מישל חורי, כבש נגד האקסית...צילום: דדי ברק

 

המחצית שניה נפתחה ולמעשה ראינו רק קבוצה אחת על המגרש והיא מודיעין שתקפה בלי סוף, ובדקה ה-65 גיא אמסלם עשה מעבר יפה על המגן שלו והוציא רוחב ומיכאל בן עמי הצעיר כבש וקבע 2-0 למודיעין.

 

עוברות 10 דקות ומודיעין ממשיכה לתקוף היטב ואלמוג פינטו הפעלתן פורץ על הקו ומוציא רוחב ואביהו עזר כובש בנגיעה וקובע את תוצאת המשחק 3-0 חלק למודיעין.

 

מצטיינים במודיעין: פליפ חאיכ הבלם שעצר כל התקפה של הבקעה. ויש לציין את אלמוג פינטו המגן השמאלי ממודיעין, מי ששיחק אשתקד בעמישב פ"ת מליגה ב׳ והעונה עושה חייל. שאפו ענק מגיע לו ולמאמנו שהימר על המגן הצעיר.

 

ליאור פזטל, הציל פנדל והיה מצויין מול בקעת הירדן. צילום: איתן ידגר


ארז בנודיס, מאמן מודיעין שהכין מצויין את קבוצתו אמר בסיום: ״חזרנו לשחק כדורגל אחרי חודשיים וניצחנו, אז ההרגשה היא טובה מאד. צריך לקחת בפרופורציות כי המצב במדינה לא טוב, אבל אם נתייחס לכדורגל הגענו למשחק חוץ קשה, שהרבה קבוצות ישאירו פה נקודות. זה הזמן לפרגן לשחקנים שעשו משחק יוצא מהכלל וכבשו שלושה שערים ואני לא זוכר מתי הבקעה ספגו 3-0 במשחק בית. נראינו טוב, שלטנו במשחק לאורך 90 דקות, הגענו לעוד מצבים אבל אני שמח על הנחישות והרצון של השחקנים".
המנהל המקצועי של מודיעין, שי מאור בתגובה:"

 ״חזרנו אחרי תקופה מאד ארוכה וקשה למדינת ישראל לשחק כדורגל שאנחנו הכי הרבה אוהבים. ראינו היום קבוצה אחת על המגרש, ששיחקה כדורגל טוב מאד ומגיע שאפו ענק לארז בנודיס המאמן שהכין מצויין את השחקנים".

מישל חורי ששיחק העונה בבקעה וכבש מולה: ״אין הרבה מה להגיד, כיף לחזור לכדורגל אחרי חודשיים וחצי וכמובן לכבוש שער ולעשות ניצחון חשוב במשחק סופר קשה בבית של הבקעה, אבל מבחינתנו אנחנו צריכים להסתכל על המשכיות שזה הכי חשוב ואנינו כבר מתכוננים למשחק הבא".

מודיעין הביסה את בקעת הירדן.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ארז בנודיס (צביקה 12-12-2023, 17:36)
    המאמן מספר 1 בליגה
  2. ארז מיספר 1 (אשדודי 12-12-2023, 21:30)
    ‏אחלה בנאדם
  3. לא יודע אם מאמן מס' 1 (הוגה דעות 12-12-2023, 22:35)
    אבל בטח עדיף על המאמן של מכבי חיפה
  4. הבקעה (חנן מורן שרון 13-12-2023, 08:59)
    הבקעה מועדון גמור מאמן מיושן ולא שפוי עוזר מאמן מחכה שהמאמן ימות בשביל לקבל את התפקיד המאמן מנהל קבוצה שלא מכבס מגבות וסוויצ'רים אחרי אימון תולה אותם רק להתייבש בקיצור אגודה גמורה
  5. בנודיס מספר אחד, השני גונב דעת,חי על ההצלחה לא שלו (גילי 13-12-2023, 09:09)
  6. למה? (מנחם 14-12-2023, 07:14)
    בשביל מה בנודיס צריך את שי מאור כמנהל מקצועי? למה זה טוב?