צעירי א.א. פאחם ניצחה את הפועל כפר כנא 0-1

צעירי אום אל פאחם ניצחה אמש 0-1 את הפועל כפר כנא משער מקרי של מוחמד עותמאן בשלהי המחצית השנייה. משה ויצמן המאמן המפסיד: ״משחק בשליטה מוחלטת שלנו", ג׳ינג׳י מאום אל פאחם הגיב: "מחצית ראשונה שוויונית, מחצית שנייה בשליטה שלנו הגענו ל 2-3 מצבים״, ויצמן ענה לו: ״אולי אני וג'ינג'י היינו בשני משחקים שונים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-12-2023
  • 15:04

במסגרת המחזור החמישי בליגה א׳ צפון גברה מכבי אום אל פאחם על הפועל כפר כנא 1-0 משער  של מוחמד עותמאן בדקה ה-70. השער נכבש עם הרבה מזל, אבל בסיום המשחק אום אל פאחם ניצחה  ועשתה עוד צעד אל עבר הצמרת הגבוהה. 

משה ויצמן מאמן הפועל הפועל כפר כנא אמר בסיום המשחק: ״המשחק התחיל בשליטה מוחלטת שלנו, הגענו לשלושה מצבים וודאיים לשער עד לדקה ה-20, היה חצי ראשון עם תצוגת כדורגל מדהימה שלנו. את החצי השני אום אל פאחם התחילו יותר טוב, אבל לא הגיעו למצבים, גם השער שהם הבקיעו הגיע מהרמה מקרית. אני הולך הביתה עם רגשות מעורבים, מצד אחד שיחקנו כדורגל מצוין ומצד שני הפסדנו משחק שלא היינו צריכים להפסיד בו. אם היו אומרים לאום אל פאחם במחצית שהמשחק יסתיים בתיקו הם היו קונים את זה בשתי ידיים״.

מן העבר השני אמר מוחמד מחמיד "ג'ינג'י" בסיום המשחק: ״המחצית הראשונה הייתה שוויונית, אך לא היינו מספיק טובים. המחצית השנייה הייתה שלנו, תקפנו הרבה, שלטנו במשחק, הכתבנו את קצב המשחק וכל זה למרות העייפות ולמרות החלודה שיש לנו. אנחנו רק אחרי שבוע אימונים כאשר שאר הקבוצות כבר מתאמנות אולי חודש. אנחנו עוד נשתפר כי יש לנו קבוצה טובה, חזקה , עוד נהייה יותר טובים וננצח הרבה משחקים העונה״.

על דבריו של משה ויצמן אמר ג'ינג'י: ״הגענו לשניים  שלושה מצבי הבקעה, השער שלנו כן היה מקרי אבל בכדורגל גם צריך קצת מזל. עשינו ניצחון חשוב מאוד ושלוש נקודות מאד חשובות לנו״.

משה ויצמן הגיב ״על דברי ג׳ינג׳י ואמר: "כנראה אני והוא היינו בשני משחקים שונים״.

משה ויצמן מאוכזב תוצאת המשחק

הוסף תגובה
תגובות
  1. נגמר הכסף לכפר כנא (מוחמד 16-12-2023, 16:16)
    לכפר כנא נגמר הכסף השחור א.א. פאחם לא הסכימו לקבל שיקים וכך הסתיים המשחק .... כפר כנא הפסידו !