״אני מרוצה שהשארנו קבוצה איכותית כמו הרצליה על אפס מצבים״

כך אמר נועם שוהם, מאמנה של הפועל כפר שלם לאחר הניצחון אתמול (רביעי) על הפועל הרצליה, שהעלה אותם בחזרה לפסגה. הקפטן טל איילה הוסיף: ״ניסינו להתנתק מהמצב במדינה לכמה שעות, אבל זה מאוד קשה״

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 14-12-2023
  • 08:43

הפועל כפר שלם והפועל הרצליה נפגשנו אתמול למשחק מרתק במסגרת המחזור ה-5 של ליגה א׳ דרום, משחק שבסופו החניכים של נועם לקחו את כל שלושת הנקודות אחרי תצוגה משכנעת. המשחק נפתח בלחץ של כפר שלם על השער של הרצליה, אבל חוסר החדות מהפגרה הראתה את אותתה והמחצית הראשונה נגמרה ב0-0. למחצית השנייה כפר שלם כבר עלו יותר חדים, אייל אינברום (57׳) ושער עצמי של פרץ (62׳) קבעו 2-0 מהיר בתחילת המחצית השנייה, כפר שלם המשיכו לשלוט עד הסיום והיו עדיפים בכל פרמטר על יריבתם ולקחו בצדק את שלושת הנקודות שהעלו אותם בחזרה לפסגת הליגה. 

 

נועם שוהם, מאמנה של הפועל כפר שלם סיכם בסיום: ״משחק ליגה ראשון אחרי פגרה ארוכה, קצת נוסטלגיה - איצטדיון רמת גן, ניר קלינגר ביציע הזכיר לי אליפות במכבי תל אביב, אז השחקנים שלי לא איכזבו אותי והביאו את הנקודות. מחצית ראשונה שליטה מלאה שלנו לא היינו מספיק חכמים ולא השכלנו לייצר מצבים, מחצית שנייה כבר היינו  יותר טובים, דחפנו את המשחק יותר מהר קדימה, התחלנו לאיים על השער וגם כבשנו שני שערים. אני מרוצה שהשארנו קבוצה איכותית כמו הרצליה על אפס מצבים משחק שלם״. 

 

על הליגה והסיכויים לעלות: ״הליגה הזו השנה מאוד צמודה, הרבה קבוצות חזקות, הרבה מאמנים טובים שראויים לאמן גם בליגה הלאומית. זאת ריצת מרתון וקבוצה שתהיה חזקה מנטלית תעלה ליגה. הליגה השנה עם המון צעירים מוכשרים ולכן הפן המנטלי מאוד חשוב. בקשר אלינו, ניקח את זה משחק משחק נתכונן טוב נבוא צנועים, מחוייבים, ועם הרבה תשוקה. יש לי שחקנים שרוצים לעבוד קשה, להתקדם ולהצליח. אני סומך עליהם״. 

ֿ

על התחושות לחזור לשחק בצל המלחמה: ״התחושות בתקופה ובמציאות הדואלית הזו הן תחושות מוזרות, כל היום מתעסקים וחושבים על החטופים ועל החיילים שנלחמים בשבילנו ומצד שני הניתוק הזה לדבר הזה שאנחנו אוהבים זה מוזר אבל זאת המציאות״.
 

נועם שוהם, מרוצה מהמשחק של הקבוצה שלו. (קרדיט צילום: יח״צ)

 

טל איילה, קפטן הקבוצה הוסיף: ״ כיף מאוד לחזור למגרשים, עשינו ניצחון סופר חשוב להמשך, עבדנו קשה מאוד בפגרה בשביל להגיע למשחק הזה מוכנים ואני שמח שלקחנו 3 נקודות. ברור שהיינו מעדיפים לחזור שכל המדינה בטוחה וכולם בסדר. התחושות עדיין קשות, רק הבוקר קיבלנו עוד בשורה רעה על 9 הרוגים. השתדלנו להתנתק לכמה שעות זה קשה מאוד. הליגה עוד ארוכה, כל משחק קשה בליגה הזאת. כמובן שאנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים ללכת עד הסוף, עובדים קשה כל השבוע בשביל לבוא לנצח כל משחק. שנדע בשורות טובות מתפללים לחזרה של כל החטופים במהרה ושכל החיילים הגיבורים שלנו יחזרו לשלום״.

 

אייל אינברום, כובש השער הראשון סיכם גם: ״זה היה משחק קשה נגד קבוצה חזקה שעשתה לנו חיים קשים אבל בסופו של דבר ידענו לנצל את המצבים שהגענו אליהם במחצית השנייה וזה מה שהביא לנו את הניצחון החשוב הזה. הקבוצה מחוברת ויש לנו חדר הלבשה בריא וצוות טוב. אנחנו לא מסתכלים על מה יהיה בסוף העונה, אנחנו עושים את הכי טוב שלנו בכל משחק ומנסים לעמוד במטרות שלנו. אין ספק שזאת תחושה לא קלה לחזור למגרשים בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה עכשיו, אבל עם זאת הכדורגל זה גם מה שעוזר לנו קצת להתנתק מהמצב עם כל הקושי שבדבר. אני רוצה לשלוח תנחומים לכל המשפחות שאיבדו מישהו קרוב אנחנו נמצאים במצב הזוי וקשה ואני מקווה שנעבור אותו במהרה. ואני רוצה גם לומר תודה לכל הלוחמים שלנו שעכשיו בעזה ושומרים עלינו כדי שנעשה את הדבר שאנחנו הכי אוהבים תודה רבה לכם ושנדע ימים טובים יותר אמן״.

 

הפועל כפר שלם נמצאת במקום הראשון עם 13 נקודות אחרי 5 מחזורים, ותמשיך את המסע ללאומית באחד ממשחקי העונה מול א.ס. אשדוד (שלישי הקרוב) שנמצאת במקום השלישי בקרב על הפסגה. יהיה מרתק, סמכו עלינו. 

הפועל כפר שלם, ממשיכים בדרך למטרה. (קרדיט צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלי ושטרית גנבים הרסתם את הקבוצהאתם חיים ע,ח הקבוצה מוכרים את השחקנים הטובים לוקחים מאמן שלא מביו (אדום עצבני לקחתם צאמן שלא מבין בין שמאל לימין שיהיה לכם מה להכניס לכיס עדיף שהפועל תתפרק ולא לעשות 14-12-2023, 09:04)
    אלי ושטרית אכלתם את כל הכסף מכרתם את הקבוצה ולקחתם הכסף לכיס גם כסף מב.ס לכדורגל לקחתם בושה לגנבים ל
  2. יופי של קבוצה יש בכפר שלם (ניסים 14-12-2023, 09:23)
    יופי של קבוצה ובתקציב שפוי
  3. שפו נועם! אחלה קבוצה עשית בהצלחה בהמשך (שכונת התקווה 14-12-2023, 10:38)
  4. יאללה כפר שלם! (אוהד 14-12-2023, 11:35)
    כל הכבוד! אוהבים! ????⚽️????
  5. נועם שוהם (מרקו 14-12-2023, 14:35)
    המישחק זה ביום שלישי נגד אדומים בהצלחה
  6. אוהבים אתכם איתן שוהם ואביחי (בני 14-12-2023, 16:43)
    אלופים, כל הכבוד לשחקנים שנותנים את הנשמה במגרש.