3-0 לחולון על נורדיה, צמד לברמי

ירמיהו חולון ניצחה אתמול (חמישי) את בית"ר נורדיה ירושלים במסגרת המחזור ה6 של ליגה א' דרום. מוסא בן חיים אמר: "השחקנים עובדים קשה מאוד ועושים הכל כדי לנצח"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 15-12-2023
  • 09:20

המחזור ה-6 של ליגה א' דרום נפתח אמש עם המפגש בין ירמיהו חולון לבית"ר נורדיה ירושלים, שתי הקבוצות מחפשות ניצחון בכורה מאז הפגרה, כאשר שתי הקבוצות סיימו בתיקו במחזור הקודם. 


המשחק נפתח בלחץ כבד מצידה של חולון אשר הוביל לשער מהיר בדקה ה12' מרגלו של סהר ברמי, המחצית המשיכה בשליטה סגולה אבל חניכיו של מוסא לא הצליחו למצוא את השני. המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר, נורדיה התעוררה והתחילה ללחוץ על השער של האורחת שלא פתחה את המחצית טוב, אבל לסהר ברמי היו תוכניות אחרות. בדקה ה60' החלוץ השלים צמד בהתקפת מעבר שהוציאה לנורדיה את האוויר. חולון המשיכו ללחוץ ובדקה ה66' מצאו את השער השלישי מרגלו של טל שריג שגמר את המשחק. 3-0 בסיום לירמיהו חולון אשר מחזיר אותם זמנית לראשות הטבלה.
 
מוסא בן חיים, מאמנה של ירמיהו חולון סיכם: "פתחנו את המשחק חזק, הבקענו שער מהיר שנתן לנו בטחון, המשכנו לשלוט והגענו לעוד מצבים במחצית הראשונה שלא כבשנו. את המחצית השנייה פתחנו לא טוב, נורדיה שלטו במשחק אבל ידענו בהתקפת מעבר לכבוש את השער השני ואחרי כמה דקות את השער השלישי בשביל לגמור את המשחק".

על הפסגה הזמנית והמשך הדרך: "אנחנו משתדלים לבוא לכל משחק בשביל לקחת את כל הנקודות, מקום ראשון עכשיו זה מוקדם, אבל לא מתנצלים על שום דבר. השחקנים עובדים קשה מאוד בשביל לנצח. מספר שחקנים שלנו שיחקו עם פציעות בשביל הקבוצה ומגיע להם שאפו ענק".
 

מוסא בן חיים, מקווה להמשיך במומנטום החיובי. (קרדיט צילום: אוהד רון) 

לסיום הוסיף: "אני מקווה שנמשיך להנות ולנצח שזה הדבר הכי חשוב בכדורגל. מאחל רק בשורות טובות לעם ישראל בתקופה הקשה הזאת".

ירמיהו חולון חוגגת ניצחון בכורה מאז הפגרה (קרדיט צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד (אוהד חולון 15-12-2023, 13:28)
    לשחקנים ולצוות האימון שעושים עבודה מעולה השנה, הייתי מחזק עוד את החלק ההתקפי בחלוץ בכיר נוסף ומשם אפשר בהחלט לחלום על הפלייאוף העליון ואולי אפילו על עליית ליגה, שאפו ובהצלחה בהמשך העונה
  2. נורדיה (רונן 15-12-2023, 18:37)
    חולון יש לכם שוער מצוין הינו צריכים לכבוש שיויון ב1 לכם אבל השוער הציל הצלה אדירה
  3. שולמן+ מוסא + רמי+,גילי= לאומית (מוסא מבין כדורגל 15-12-2023, 23:52)
  4. אחלה התקפה הוכיחה עצמה (אנונימי 16-12-2023, 02:49)
    אוהד חולון גאה בכם , שיחקתם הפקעתם בלמתם ועצרתם כולם עבדו . גולים של השמחות בין הרגליים קיבלתם. אחלה מאמן תמשיך לתת בטחון , כיף לראות אותם