"השחקנים עובדים טוב מאוד, רואים את השיפור מאימון לאימון"

כך אמר עיסא נוג'ידאת, מאמנה של מכבי נוג'ידאת לקראת המשחק מול הפועל בועיינה במסגרת המחזור ה6 של ליגה א' צפון. עוד הוסיף: "החזרת הכדורגל עושה טוב לכולם"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 17-12-2023
  • 09:15

מכבי נוג'ידאת פתחה את העונה בצורה לא טובה, עם 2 נקודות בלבד ב4 מחזורים, הקבוצה של עיסא הייתה ממוקמת בחלק התחתון של הטבלה. אבל עם חזרת הכדורגל לאחר הפגרה הלא צפויה בעקבת המלחמה, נוג'ידאת הצליחה למצוא את ניצחון הבכורה שלה העונה עם 1-0 קטן אבל ענק מול צעירי טייבה במחזור הקודם. תפסנו את עיסא נוג'ידאת לראיון לקראת המחזור הקרוב מול בועיינה: "הדבר הכי חשוב כעת זה לשמור על המשכיות" 


אז עיסא מה שלומך בימים אלו? איך התחושה להתעסק בכדורגל בצל המלחמה?
"אני ברוך השם בסדר גמור. אין ספק שזאת תקופה קשה מאוד ולא קל להתמודד אבל לדעתי הכדורגל והחזרת הכדורגל עושה טוב לכולם, קצת שינוי באווירה לנסות לחזור לשגרה לאט לאט" 


איך התחושה בחדר ההלבשה אחרי החזרה? 
"התחושות טובות. יש לנו חדר הלבשה מצוין, השחקנים מחוברים טוב אחד עם השני, עובדים טוב מאוד באימונים כדי לחזור לכושר משחק תוך כדי תנועה".


איך הסגל לקראת המשחק? יש חיסורים? פציעות כלשהן?
"השחקנים מתאמנים טוב ובאווירה טובה מאוד אחרי הניצחון במחזור האחרון. מורגש השיפור ביכולת מאימון לאימון, התכוננו טוב מאוד לקראת המשחק בתקווה שנמשיך ביכולת הטובה ונשיג ניצחון במשחק". 


מרגיש שניצחון הבכורה במחזור שעבר יעזור לקבוצה למצוא את המומנטום הנכון להמשך העונה? 
"עשינו ניצחון חשוב מאוד ואני שמח מאוד על הניצחון, כל הכבוד לשחקנים שהביאו ניצחון חשוב לקבוצה, העיקר עכשיו זה ההמשכיות, להמשיך ולהשתפר ממשחק למשחק ולשמור על מומנטום חיובי". 


לסיום הוסיף: " אני מקווה שדרבי האחים יעבור בצורה טובה ושקטה, שהספורט ינצח בו". 

עיסא נוגידאת, מקווה להמשיך עם המומנטום החיובי (קרדיט צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות