תחזית ליגה א' דרום - מחזור 6!

ליגה א' דרום חזרה לפעילות וראינו כמה קבוצות שצריכות להסיר חלודה...המחזור השני מאז החזרה לפגרה יצא לדרך עם ניצחונות קלים של לוד וחולון וכעת נותר לנו לראות מי חוזרת לכושר ומי ממשיכה בכושר הגרוע שלה... האם מרמורק תשיג נקודה ראשונה העונה דווקא מול היריבה עירונית? איך יסתיים המשחק הגדול בין כפר שלם לאדומים? והאם אחת מהקבוצות תיפרד ממאמנה כבר במחזור הקרוב? שווה לראות את התחזית של המחזור השישי

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-12-2023
  • 11:05

עירוני מודיעין - שמשון ת"א
שתי הקבוצות מגיעות בכושר נפלא למשחק. שתי קבוצות חזקות אשר מאומנות נהדר ע"י מאמנים שמוכיחים את עצמם. ארז בנודיס מאמן וותיק שעושה עונה נהדרת במודיעין, מנגד חי אבייב המצוין מאמנה של שמשון ת"א שקבוצתו אומנם עם סגל מצויין אבל לא ברמה של מודיעין, שהיתרון של הקבוצה הביתית בטח במשחק חוץ. ואני חושב שאם המשחק יוכרע מודיעין ינצחו... הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו. אבל מודיעין יכולים גם להפתיע ולנצח.

 

בנודיס רוצה לנצח ולהיצמד לצמרת הגבוהה (דדי ברק)

 

מכבי שעריים - הפועל מרמורק
מרמורק הקבוצה הגדולה של העיר רחובות נקלעה למשבר מפתיחת העונה, הביאו בתחילת העונה מאמן צעיר שנכשל בגדול ועכשיו כשהביאו את ויינשטיין הקבוצה נראית יותר טוב, אבל שעריים זה המנחוס של מרמורק וברוב המשחקים בעונות האחרונות שעריים הקטנה מפתיעה ומנצחת את מרמורק החזקה... הימור שלי: תיקו.

 

האם רונן ויינשטיין ומרמורק ישיגו נקודה ראשונה העונה? (אבי רביבו)

 

הפועל כפר שלם - אדומים אשדוד
לדעתי שתי הקבוצות החזקות בליגה העונה, שתי קבוצות שמנסות לשחק כדורגל ויש להן בסיס שחקנים צעיר ומוכשר עם וותיקים מנוסים שמכוונים את הצעירים. כפר שלם במשחק בית, משחקת מהר, מתנפלת על כל כדור בעוד לאדומים אשדוד שחקנים יותר מנוסים שאם המשחק לא יהיה מהיר יהיה להם יתרון. כפר שלם בבית צריכה ויכולה לנצח כל קבוצה ולכן לדעתי הם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם. 

 

עירוני אשדוד - הפועל בקעת הירדן
אשדוד נראית נהדר העונה תחת אלי כהן, עם שחקנים צעירים ורעננים שרוצים להצליח, מנגד בקעת הירדן חייבת נקודות כדי לברוח מהתחתית. חנן אזולאי לא יכול לנצח את אשדוד ויקווה לניצחונות במחזורים אחרים... מעניין יהיה לראות את יאן בנבניסטי ולני טייב מנצחים את בקעת הירדן ומסבכים אותה... ההימור שלי: ניצחון קל לאשדוד.

 

חנן אזולאי, מקצועית אין מילה רעה עליו ואפילו רק לפרגן. אבל יש מעבר....יכול לנצח את אשדוד?

 

מ.ס. דימונה - הפועל הרצליה
סוללת הכוכבים של דימונה פוגשת את הקבוצה הצעירה של הרצליה. דימונה עם התקציב הגדול בליגה רוצה לעלות ליגה בעוד הרצליה בעוד עונה כלכלית שרוצה רק להיצמד לצמרת...דימונה עדיפה ואני לא רואה סיכוי לתוצאה אחרת מלבד ניצחון קל לדימונה. ההימור שלי: ניצחון לדימונה.

 

עירוני קרית מלאכי - שמשון כפר קאסם

שתי קבוצות שנמצאות בחלק התחתון של הטבלה. מלאכי כישלון בטח לאור התקציב הגדול שיש בקבוצה. כפר קאסם החזירו את 'מוריניו הישראלי' על הקווים ומקווים להיות טובים, אך לא ראיתי חיזוק רציני שהגיע ולכן למוריניו יהיה קשה לעשות שינוי..מנגד מלאכי במשחק בית חייבת לנצח אחרת יצטרכו להחליף את "חסר הניסיון" שעומד על הקווים ואני בטוח שהם יעשו זאת במהרה ויביאו מאמן עם ניסיון שיכול להשאיר אותם בליגה. ההימור שלי: ניצחון למלאכי.
 

בשני משחקים שפתחו את המחזור השישי, הפועל לוד גברה על מכבי יבנה 1-3, וירמיהו חולון ניצחה בקלות את נורדיה בחוץ 3-0.

אוהד רון עם תחזית ליגה א' דרום - מחזור 6!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון (‏אריה מוסקוביץ׳ 18-12-2023, 13:09)
    ‏אנחנו משלמים כסף בזמן עירוני אשדוד אימפריה תמשיך לפרגן לנו
  2. אריה מיותר התגובה שלך פה . מי שצריך יודע שאנחנו משלמים בזמן (דורון אוחיון 18-12-2023, 16:48)
  3. שעריים (רפי 18-12-2023, 21:45)
    מכבי שעריים הקבוצה הבחירה כיום ברחובות מרמודרק מחר תאכל מרור יורדת לליגה ב קדימה שעריים צ’ה צה צה