בנודיס: "לשמשון יש סגל נהדר", אבייב: "נבוא צנועים מול המאמן הטוב בליגה"

כך אמרו ארז בנודיס וחי אבייב, מאמנם של עירוני מודיעין ושמשון ת"א שייפגשו היום כשערב המחזור נקודה אחת בלבד מפרידה בין שתי הקבוצות. בנודיס הוסיף: "היה לנו זמן להתכונן, באים לנצח", אבייב: "משחקים מול קבוצה שטרם הפסידה, נקווה לעשות את העבודה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-12-2023
  • 08:29

היום תיפגשנה להן שתי קבוצות ששקועות בדרך כלל בבינוניות ובקרבות תחתית, אבל העונה יש שינוי בשתי הקבוצות...

 

 מצד אחד עירוני מודיעין עם הכסף הגדול שמתחזקת ללא הפסקה בהחתמות נוצצות במטרה להיאבק בצמרת הגבוהה וחולמת על עליית ליגה. מודיעין מגיעה לאחר שלא נוצחה מתחילת העונה והיא נמצאת בתקופה טובה ורואים את השינוי ואת היד של המאמן המצויין ארז בנודיס במועדון. 

 

מנגד מגיעה שמשון תל אביב, קבוצה ללא אמצעים כלכליים גדולים, בטח לאחר מותו של עמי פזטל שהיה הספונסר הראשי של הקבוצה. בשנתיים האחרונות שמשון תל אביב היו בעיקר במאבקי תחתית, השנה הקבוצה עוד נפגעה כלכלית ועושה רושם השנה ששמשון נבנתה אחרת והלכה על שחקנים צעירים מוכשרים ביחד עם מאמן צעיר, כשהמטרה שלהם זה להשתקע במרכז טבלה, ואם זה אכן יקרה זו תהיה הצלחה. 

 

המשחק הזה יפגיש שתי קבוצות שיש להן מטרות שונות, מודיעין קבוצה חזקה יותר, בטח בבית והם צריכים לקחת 3 נקודות... מנגד, כנראה ששמשון יחפשו את הנקודות במגרשים אחרים…לקראת המשחק שמענו את שני המאמנים מתכונניים למשחק. 

 

ארז בנודיס, מאמנה של מודיעין, מתכונן למשחק ואמר: "שמשון נראית טוב מאוד, יש להם סגל שחקנים יוצא מהכלל ונראה שמתחילת העונה הם כיוונו להיות למעלה. אנחנו מבחינתנו נבוא לעשות הכל אצלנו בבית לעשות תוצאה טובה. לאחר המשחר מול הבקעה, היה לנו כמה ימים טובים להתכונן במטרה לעשות משחק טוב ואני מקווה שנצא עם 3 נקודות".

 

חי אבייב, מאמנה של שמשון ת"א החמיא מאוד ליריבה ואמר: "אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה חזקה מאוד שטרם הפסידה העונה ורוצה להיות בצמרת, עם המאמן הכי טוב בליגה ורואים שהם יודעים מה הם רוצים מעצמם. אנחנו נבוא צנועים ונחושים, בע"ה נקווה לעשות את העבודה". 

ארז בנודיס וחי אבייב נפגשים למשחק ראש בראש

הוסף תגובה
תגובות
  1. חי אבייב תפסיק ללקק לארז זה לא נראה טוב (בני 18-12-2023, 09:42)