תחזית ליגה א' דרום: מחזור 7!

ליגה א' דרום מתחממת והשבוע יש לנו משחקים אש! אדומים אשדוד מארחת את דימונה, שמשון ת"א מארחת את עירוני אשדוד ומרמורק אחרי הניצחון הענק בדרבי מארחת את כפר שלם. מי תנצח? מי תפסיד? שווה לראות את התחזית של כל המחזור של ליגה א' דרום...

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-12-2023
  • 12:07

ונעבור למשחקים: 

מכבי יבנה - נורדיה ירושלים

מכבי יבנה הושפלה במחזור הקודם בלוד ועוד הפסד אחד לא יתקבל על הדעת ביבנה. שחקנים ביבנה חייבים להתעורר כי הם מקבלים שכר די גבוה לליגה, אבל לא רואים רצון....וחבל. נורדיה הובסה לחולון בבית במחזור הקודם אבל עדיין נורדיה עושה עונה יחסית טובה לאור הציפיות. ההימור שלי: יבנה חייבת ניצחון ותנצח אחרת...

 

הפועל בקעת הירדן - מכבי שעריים

שעריים הובסה בדרבי ואני לא מבין למה אנשים בשעריים מאוכזבים - הם עומדים בציפיות שלהם, הם בתחתית אבל הציפיות היו לא לרדת כפי שירדו אשתקד ונכון להיות הם עומדים בציפיות ולכן לא מובן מדוע הם מאוכזבים מהדרבי? שעריים עושים אותן טעויות כפי שעשו אשתקד, אין להם מאמן עם ניסיון מוכח בליגה על הקווים, שחקנים לא מחוייבים לסמל, והכל מתחיל מלמעלה ככה זה כשההנהלה לא מספיק טובה וזה לא מובן, הרי שנה שעברה ירדתם ליגה, לא הפקתם לקחים? מה חשבתם? אם תעשו את אותו דבר שוב ושוב תקבלו אותה תוצאה... ?בקעת הירדן סיימה בתיקו מול אשדוד והם עדיפים על שעריים ואני מאמין שהם ינצחו את שעריים ויצאו לדרך חדשה. הימור שלי: ניצחון לבקעה.

 

רון יוסף מלוד כובש. האם יכבוש גם מול כפר קאסם? צילום: אבי רביבו

 

שמשון כפר קאסם - הפועל לוד

אופיר רגב הצהיר שהוא מגיע לנצח בסטייל את כפר קאסם וינצח 3-0... כפר קאסם התחזקו מעט בשבוע האחרון ולמרות ההפסד למלאכי הם הובילו ונראו טוב במחצית הראשונה. לוד קבוצה צעירה עם 'מסי' הלא הוא אופק יפרח במרכז השדה, לוד מציגה כדורגל תוסס, אבל אני מאמין שכפר קאסם יראו להם מי הקבוצה הבכירה מבין השתיים. ההימור שלי: כפר קאסם עם מוריניו הישראלי על הקווים תנצח. 

 

ירמיהו חולון - עירוני מודיעין

איזה משחק מעניין מצפה לנו בין הקבוצה המפתיעה של העונה, חולון, לבין זו שעשתה קפיצה ענקית העונה, מודיעין. מוסא מול בנודיס, משחק צמרת לכל דבר בין שתי קבוצות שתבואנה לשחק כדורגל התקפי ולהכריע את המשחק. חולון בבית לדעתי עדיפה. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

 

בהר ברמי מחולון, נמצא בכושר נהדר. האם יכבוש גם מול מודיעין? 

 

אדומים אשדוד - מ.ס. דימונה

עוד משחק סופר מעניין בין שתי קבוצות שרוצות לעלות ליגה שלשתי הקבוצות סגל שחקנים אולי הכי מרשים בליגה. דימונה כהרגלה בשנים האחרונות מאכזבת עם תקציב אולי הכי גדול בליגה והיא ממשיכה לאכזב, ואילו אדומים מספקים תוצאות טובות וקרובים מאד למקום ממנו עולים ליגה. אם דימונה מפסידה, הפער מהצמרת עלול להגיע ל-8 נקודות מה שאומר החלומות יסתיימו כבר במחזור השביעי. ההימור שלי: אדומים עדיפים והם גם ינצחו. דימונה? יש תקציב עירוני לא יהיו שינויים גם במחיר של הפסד העיקר הצ'ק הגדול ייכנס בזמן לניר קלינגר וכל שאר השחקנים הבכירים שמרוויחים הרבה אבל תוצאות לא מראים. 

 

הפועל הרצליה - מכבי קרית מלאכי

איזה ניצחון ענק עשו עידן דוד ושחקניו על דימונה במחזור האחרון, ניצחון של שינוי עונה עם הסתכלות על החלק העליון של הטבלה. קרית מלאכי "לישי ביטון" עשתה ניצחון ענק מבחינתה, שמוכיח שהקבוצה תילחם אבל אם לישי ביטון הכוכב שלהם יעזוב, ולפי מה שהבנו הוא מבוקש במספר קבוצות, יהיה להם קשה להישאר בליגה. ההימור שלי: הרצליה עדיפה והיא גם תנצח. 

 

איזה שמחה במרמורק אחרי הניצחון הענק בדרבי. האם יחגגו גם מול כפר שלם? צילום: דוברות מרמורק

 

הפועל מרמורק - הפועל כפר שלם

מרמרוק עם ניצחון ענק בדרבי על שעריים והיא לא מתרגשת יותר מדי מהניצחון כי היא יודעת בכל תחילת עונה שיש לה 6 נקודות בטוחות בדרבי, אבל גם יודעת שהיא חייבת לאגור עוד נקודות ולא לבנות על הדרבי הבא. כפר שלם קבוצה מצויינת, קבוצה צעירה, שלדעתי תתמודד על העליה עד סוף העונה והיא עדיפה על מרמורק גם במשחק חוץ. ההימור שלי: כפר שלם תנצח ותמשיך קדימה להגשים את המטרה שלה. 

 

שמשון ת"א - מכבי עירוני אשדוד

שמשון בעונת שיא, מי היה מאמין ששמשון תתמודד על העליה העונה? הם קבוצה חזקה מאד שכל מקום פחות מפלייאוף עליון זה אכזבה וגם עליה זו לא מילה גסה. עירוני אשדוד מורכבת משחקנים צעירים שמאד הרשימו במשחקים האחרונים, שחקנים שעוד ידובר עליהם הרבה, העניין זה האם המועדון יעמוד בתשלומים. ההימור שלי: שמשון עדיפה על עירוני אשדוד ולכן הם ינצחו. 

תחזית ליגה א' דרום: מחזור 7!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה כל כך עושה רע לשעריים רון (שעריים 21-12-2023, 15:20)
    רון שעריים מנצחים יום ששי תוכל תלב זבל של בן אד
  2. מכבי יבנה (אוהד יבנה 22-12-2023, 10:53)
    יש כמה ליצנים מסריחים בין אוהדי יבנה שמקללים את המאמן רק כדי להחזיר את הכושל הגדול יוסי זוזוט. להבהיר לאותו ליצן שמקלל ומתנגד למאמן ממן וסוחף אחריו קומץ קטן,לא תצליח בחיים להחזיר את החבר שלך כי לא ניתן לו לחזור .עם אוהדים כמוך לא צריך חמ"ס