תחזית ליגה א' צפון: מחזור 7!

המחזור השביעי הגיע לליגה א' צפון, מחזור בו המובילה באקה אל גרביה מארחת את מגדל העמק, הפועל בועיינה מארחת את עירוני נשר וקרית ים יוצאת לצעירי כפר כנא. מי תנצח? מי תפסיד? שווה לראות את התחזית של סוכנות השחקנים D&A

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 21-12-2023
  • 17:58

המחזור השביעי בליגה א' צפון הגיע ואנחנו רואים שרעננה מציגה כדורגל מצוין ומתקרבת לצמרת, באקה אל גרביה מהממת את קריית ים במשחק חוץ ומאותתת לליגה שגם העונה כדאי לספור אותה ואולי אפילו לאיים על המקום ממנו עולים ללאומית. אום אל פאחם שומרת על חוסר היציבות שמאפיינת אותה העונה, אחי נצרת הופכת את המינוס לפלוס ומוכיחה לכולם שהיה מוקדם להספיד אותה, טייבה ממשיכה עם העונה הרעה שלה, נוגיידאת מפסידה בדרבי ואתא ביאליק מאבדת נקודות יקרות..

 

ונעבור למשחקים:
מכבי אתא ביאליק - הפועל בני זלפה

אתא ביאליק יוצאת מהמשחק נגד מגדל העמק ברגשות מעורבים, הקבוצה כבר הובילה 2-0 וראתה את שלוש הנקודות אצלה, אך חוסר תשומת לב גורם לאתא ביאליק לאבד 2 נקודות יקרות. באתא ביאליק יש קבוצה צעירה ומוכשרת שמגיעה לכל מגרש לקחת נקודות. זלפה אחראית על קאמבק המחזור, הקבוצה של אחמד סבע חוזרת מפיגור של שני שערים לניצחון גדול עם מהפך אדיר על טירה. זלפה מכוונת לצמרת וכמו שזה נראה עד עכשיו הקבוצה תשיג את המטרה. תחזית: תיקו.

 

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת

רעננה מתחילה להבין איזה עוצמות יש בקבוצה שלה והיא כבר עם 4 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הקבוצה משחקת כדורגל התקפי ומהיר ובכל רגע נתון הם יכולים להבקיע גול. אחי נצרת חוזרת מפיגור במחזור האחרון נגד אום אל פאחם ובתוספת הזמן הם גם מנצחים את המשחק ב-10 שחקנים.
אחי נצרת הופכת את המינוס לפלוס והמטרה עכשיו היא להתקדם במעלה הטבלה. תחזית: רעננה תנצח.

 

מכבי אחי נצרת, אם ימישכו ביכולת הזאת עוד יוכלו לעלות ליגה העונה. צילום: אבי רביבו

 

צעירי כפר קנא - מ.ס. קריית ים

צעירי קנא מאבדת נקודות יקרות נגד כאוכב למרות שהקבוצה הגיעה להמון מצבי הבקעה והציגה יכולת טובה. הקבוצה עדיין לא חזרה טוב מהפגרה המאולצת והם יעשו הכל כדי לקחת נקודות. קריית ים רושמת הפסד במשחק הצמרת הראשון שלהם העונה מול באקה. בקריית ים חייבים לקחת נקודות אם הם רוצים להשיג את היעד שאליהם הם מכוונים העונה. תחזית: קרית ים תנצח.

 

הפועל באקה אל גרביה - הפועל מגדל העמק
באקה של העונה היא המשך ישיר לקבוצה שהייתה בעונה החולפת, הקבוצה מבאקה היא קבוצה שלא מפסיקה לרוץ, שחקנים צעירים ומלאים בכישרון ובמחזור האחרון הם מנצחים את קריית ים ומתבססים גבוה בצמרת. מגדל העמק לוקחת נקודה יקרה מאתא ביאליק ונראה שהעונה מגדל העמק רוצים לעשות עונה שקטה ויציבה, שלא כמו בעונות שעברו. עיזאת חלייאלה בכושר מצוין ומביא לקבוצה כמעט לבדו נקודה יקרה. תחזית: באקה תנצח.

 

הפועל בועיינה - עירוני נשר

בועיינה רושמת ניצחון בדרבי והקבוצה חזרה טוב מהפגרה, בבועיינה מבינים שהם יוצאים למשחק חשוב מאוד שיכול לקחת אותם לעבר הצמרת. נשר ההיא הקבוצה הלוהטת של הליגה, הקבוצה חזרה מהפגרה עם 6 נקודות, חיזקה את סגל השחקנים ונראה שהעונה בניגוד לעונות הקודמות הקבוצה מכוונת לצמרת. נשר עם 10 נקודות והיא תגיע במטרה לנצח. תחזית: נשר תנצח.

 

שחקני קרית ים. ירצו לחגוג גם מול כפר כנא. צילום: עדי דיסטל

 

מכבי אום אל פאחם - מכבי נוגיידאת
אום אל פאחם מפסידה במחזור האחרון לאחי נצרת והקבוצה סובלת מחוסר יציבות העונה, הקבוצה עם סגל שחקנים מהבכירים בליגה לא מצליחה לייצר רצף ניצחונות שייקחו אותה לעבר המטרה שהם הציבו לעצמם. כל תוצאה מלבד ניצחון לאום אל פאחם ומד הלחץ שוב ירקיע לשמיים. נוגיידאת מפסידה בדרבי ולקבוצה חסרה רגל מסיימת. הסגל הקצר של המאמן עיסא נוגיידאת מתחיל להקשות על הקבוצה ועד עכשיו זה ניכר בתוצאות שהקבוצה מביאה. בנוגיידאת יש קבוצה לוחמת שלא מוותרת על המשחק בשום רגע נתון ולכל קבוצה היא עושה חיים קשים. תחזית: אום אל פאחם תנצח.

 

צעירי טייבה - הפועל כאוכב
טייבה מפסידה לנשר במחזור האחרון והיא מגיעה למשחק שהיא חייבת לקחת נקודות. הקבוצה ללא נקודות העונה ואם הם רוצים להישאר בליגה, ההישארות עוברת דרך כאוכב. כאוכב מסיימת בתיקו עם צעירי כפר קנא ומי שחתום על הנקודה הוא השוער מהדי זועבי שביכולת מצוינת מונע הפסד. בכאוכב ירצו לנצח ולהתקדם ממשחק למשחק לעבר המטרה הסופית והיא הישארות בליגה. תחזית: טייבה תנצח.

 

מ.ס. טירה - הפועל כפר כנא
שתי הקבוצות חוזרות מהפגרה בצורה לא טובה ועדיין לא רושמות ניצחון. טירה מעדה מול זלפה לאחר שכבר הובילה 2-0 במחצית והקבוצה שהתחזקה בצורה הכי משמעותית בפגרה, לא מצליחה להתרומם. כל תוצאה מלבד ניצחון נגד כפר כנא והאדמה שם תתחיל לרעוד סביב הקבוצה. כפר כנא מפסידה לרעננה ונראה שמשהו לא טוב עובר על הקבוצה. בכפר כנא יש סגל שחקנים טוב עם מאמן מצוין שבטוח יעשו חישוב מסלול מחדש ויצאו לדרך חדשה שתיקח אותם לעבר המטרה שהציבו לעצמם במהלך העונה והיא לבנות קבוצה חזקה שלא תיגרר העונה למאבקי תחתית. תחזית: טירה תנצח.

תחזית ליגה א' צפון: מחזור 7!

הוסף תגובה
תגובות