חולון עולה לפסגה, רעננה לא עוצרת

בדרום חולון עם ניצחון יקר מאוד מול מודיעין ששווה מקום ראשון, דימונה עם ניצחון יקר מול האדומים שעריים ממשיכה בהתרסקות שלה כשהיא סופגת רביעייה שנייה תוך שחות משבוע ולוד נעצרה מול שמשון כפר קאסם. בצפון, רעננה עם ניצחון רביעי רצוף בליגה מול אחי נצרת, באקה עם איבוד נקודות יקרות, וקריית ים וזלפה ונשר נצמדות אליה לאחר ניצחונות יקרים מאוד מול צעירי כפר קנא ואתא ביאליק ובועיינה

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 22-12-2023
  • 15:03

משחקי הדרום:

א.ס. אשדוד - מ.ס. דימונה 2-1

משחק צמרת ענק היה לנו בין אדומים אשדוד למ.ס. דימונה. סתיו פיניש כבר ראשון עבור דימונה כבר בדקה השביעית לאחר מספר הצלות של שוער אשדוד. היתרו החזיק מעמד 11 דקות בדיוק כשהבטמו גזאהין איזן את התוצאה עבור אשדוד. אבל פיניש לא אמר את המילה האחרונה שלו, ולאחר עדור עומד נהדר הוא מוצא את עצמו לבד מול השער ומגלגל לפינה הימנית וקובע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-35. 2-1 לדימונה! בעקבות הניצחון דימונה משווה את הנקודות שלה לזה של אשדוד והיא עולה למקום השלישי.

 

הפועל בקעת הירדן - מכבי שעריים 1-4

מכבי שעריים לא מתאוששת לאחר שספגה תבוסה היסטורית בשבוע שעבר בדרבי. שעריים הגיעה למשחק חוץ בבקעת הירדן ושוב מוכיחה שאולי היא הקבוצה החלשה  בליגה ולא רק ברחובות, כאשר היא סופגת 1-4 מהבקעה. שחר שפייר כבש צמד במחצית הראשונה עבור הבקעה, אלון בן עמי כבש גם הוא במחצית השנייה, אופק לליוס הצליח רק לצמק עבור שעריים וגיא קליין חתם את תוצאת המשחק  שחייבת לעשות חישוב מסלול מחדש ומהר!

 

מוסא בן חיים, ממשיך להוביל את הטבלה לאחר ניצחון מרשים על חולון. מקום ראשון בזכות. 

 

שמשון כפר קאסם - הפועל לוד 1-2

כפר קאסם היו עדיפים לאורך כל המשחק וכבשו רק שני מצבים למרות שלל המצבים שהגיעו. בחצי ראשון ראינו המון מצבים אך המחצית הסתיימה ללא שערים. במחצית השניה גל שלום מסר לקארלוס צאקנה שכבש מחוץ לרחבה בבעיטה חכמה, לוד הצליחה לאזן את התוצאה מפנדל של דניאל אגמי, אך 5 דקות לסיום עומרי עאמר עשה צדק וכבש שער ניצחון יקר לשמשון כפר קאסם.

 

'ירמיהו' חולון - עירוני מודיעין 1-3

חולון אירחה את מודיעין למשחק מסקרן מאוד בין שני מאמנים חזקים מאוד! בן רוזיליו כבש ראשון עבור חולון עם שער ענק לחיבורים בדקה ה-30, 

מודיעין מצליחה לאזן לאחר קרן טובה ושער נגיחה של פיליפ חאייכ בדקה ה-65. בדקה ה-73 סהר ברמי החזיר לחבורה הסגולה את היתרון לאחר שער של הרבה נחישות ברחבה. בתוך הדקה ה-90 חולון הבטיחה את הניצחון עם השער השלישי של חמאדה אגברייה. חולון מנצחת 1-3 ובעקבות הניצחון עולה לראשות הטבלה וממשיכה בעונה המצויינת שלה. 

אתמול:

מכבי יבנה - נורדיה ירושלים 0-1

 

ניר עזריה כובש ועוזר לקבוצתו לנצח. צילום: אבי רביבו

 

משחקי הצפון:

מכבי אתא ביאליק - הפועל בני זלפה 1-0

משחק מסקרן מאוד היה בין אתא ביאליק לזלפה, כשערב המשחק שתי הקבוצות ידעו שניצחון יקפיץ אותן לצמרת הגבוהה. קרית אתא לחצה והייתה עדיפה, אך לא ניצלה את המצבים הרבים שהגיעו כשזלפה עלתה ליתרון בחצי הראשון משער של נדיר מרעי, שער שנשמר עד לסיום והעניק לזלפה 3 נקודות יקרות. בעקבות הניצחון זלפה עלתה לפחות באופן זמני למקום השני. 

 

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת 0-1

הפועל רעננה אירחה את אחי נצרת למשחק מרתק כשהיא רוצה לשמור על רצף הניצחונות שלה. מנגד אחי נצרת ומהראן לאלא רצו לעלות מעל לקו האדום. רעננה יצאה עם ידה על העליונה לאחר שכבשה שער במהלך כדורגל נהדר שמסתיים בשער יקר מאוד של חיים מקונן בדקה ה-33 ומעניק לרעננה ניצחון רביעי ברציפות בליגה שמעניק לה את המקום השני.

 

הפועל בקה אל גרביה - הפועל מגדל העמק 0-0

מוליכת הטבלה רצתה לשמור על הפער בפסגה, כשאירחה את הפועל מגדל עק שמצידה רצתה להתקרב לחלק העליון של הטבלה. שחקני בקה לא הצליחו לעלות על לוח התוצאות והמשחק מסתיים ללא שערים. בקה עם איבוד שתי נקודות יקרות, נותרה במקום הראשון עם יתרון של 2 נקודות. 

 

שחקני קרית ים חוגגים ניצחון יקר מול כפר קנא (אבי רביבו)

 

צעירי כפר קנא - מ.ס. קרית ים 2-1

קרית ים יצאה למשחק חוץ מול כפר קנא ושני שערים של אליאור סיידר וניר עזריה עוד במחצית הראשונה העניקו לה ניצחון חשוב מאוד שמעניק לה את המקום השני בצוותא עם רעננה וזלפה. 

 

הפועל בועיינה - עירוני נשר 1-0

עירוני נשר רושמת ניצחון שלישי ברציפות ורביעי ללא הפסד, והיא כבר ממוקמת חזק מאוד בצמרת הגבוהה, כשהיא רחוקה 2 נקודות בלבד מהמוליכה בקה אל גרביה. היום נשר יצאה לבועיינה וכבשה שער בודד, אך יקר מאוד! בדקה ה-22 נשר יצאה למתפרצת שבה עודאי שלאטה מסר כדור רוחב שהגיע לאבו עאיש שסיבב מחוץ לרחבה מצד לצד וכבש וקבע 1-0 לנשר. במחצית השנייה הייתה רוח חזקה שעזרה לבועיינה, אך נשר עם משחק נחישות גדול הצליחה לשמור על שער היתרון עד לסיום ונשר כאמור ממשיכה בתקופה הנהדרת שלה כשהיא ממשיכה לטפס בטבלה.  

 

שחקני נשר חוגגים ניצחון גדול בבועיינה...

 

צעירי אום אל פאחם - מכבי נוג'יידאת 0-3

צעירי אום אל פאחם אירחה את מכבי נוג'יידאת והצליחה להתקרב מעט למרכז הטבלה עם ניצחון יפה מול נוג'ידאת. דודו דרוויש, אחמד חלאילה ואבו גסאן כבשו עבור צעירי אום אל פאחם. נוג'יידאת נשארת בתחתית כשהיא במקום ה-13 עם 5 נקודות בלבד. 

 

מ.ס. טירה - הפועל כפר כנא 1-2

טירה שלטו במשחק והיו עדיפים לכל אורך 90 הדקות אך הפועל כפר כנא מנגד, שיחקה נכון ויצאה למתפרצות. טירה עלתה ליתרון משער של אחמד אבו ראגא. כפר כנא השוותה בפנדל מוצלח של חן ידען ועמוק בתוספת הזמן טירה כבשה שער ניצחון יקר ומוצדק!!! השופט לא חידש את המשחק ונתן לטירה הרבה שקט...

שחקני חולון חוגגים את העליה למקום הראשון

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנראה מודיעין צריכים עוד רכש (משה 22-12-2023, 17:25)
    למה להביא שחקנים למתנס ?
  2. רגב?????? (נחום 22-12-2023, 17:57)
    מה קרה אופיר??? ככה עולים ליגה?? חחחחחחחח
  3. מודיעין מאמן גונב דעת 20 שחקני רכש בתקציב של מיליון ברוטו (אוהד 22-12-2023, 18:04)
  4. התחתית התקרבה (מה עם אופיר רקב 22-12-2023, 20:18)
    אתה יורד ליגה אופיר רקב יאפס תשלם חובות ותכין הרבה כסף לקנית משחקים אבל לא יעזור לך כולם רוצים שתרד!
  5. יש כשרונות בחולון (אנונימי 22-12-2023, 20:31)
    כנראה שחומר השחקנים בחולון מאמן שמאמין בצעירים ומדרבן אותם ושיש לעשות דרך … זה מה שמנצח
  6. מודיעין (אוהד 22-12-2023, 22:20)
    מאמן גונב דעת מודיעין חייבת לעלות ליגה 20 שחקני רכש..מנודיס צריך עוד 5 שחקנים בשביל לעלות ארז בלוף
  7. עכבר מקלדת (עומר 23-12-2023, 14:07)
    חיכיתם להפסד של בנודיס בשביל לפתוח את הפה אה עכברים?? 7 מחזורים ישבתם בשקט מותר אחרי 6 משחקים ללא הפסד להפסיד אחד אני בטוח שכל המאמנים הכושלים שיש בליגה הזאת היו רוצים סטטיסטיקה כזאת .