ליגה ג' חזרה לפעילות: מ.כ. כפ"ס התפוצצה עם עשירייה

קבוצת האוהדים של הפועל כפ"ס אירחה את מ.ס. גבעת שמואל, כבשה עשירייה לרשתה משערים של איתמר עוזר (צמד), עומר פדידה (צמד), עידו אביטן (שלישייה), נדב אביטן, ארז פוניה ומיכאל קירטבה. גבעת שמואל עוד הצליחה להוביל במשחק משער של מתיאס קוסקוב. אך האירוע המרגש היה טקס שערכה הקבוצה לזכרו של אוהד הקבוצה המקומית, סג״ם יובל יפה

  • על ידי: דני מלניצקי
  • 30-12-2023
  • 08:01

אחרי תקופה ארוכה של כחודשיים, ליגה ג' חזרה לפעילות וקבוצת האוהדים של הפועל כפר סבא, מ.כ כפר סבא (כפר סבא 1928) את מ.ס. גבעת שמואל עם 500 אוהדים באצטדיון "לויטה". החבורה של שלומי בן ציון, רצתה לשמור על המאזן המושלם בליגה ולהמשיך את המסע בדרך לעליית ליגה. 
לפני פתיחת המשחק נערך טקס לזכרו של אוהד הקבוצה המקומית, סג״ם יובל יפה, בן 21 מצופית, שנפל בכיסופים בעת מילוי תפקידו כקצין שריון מספר ימים לאחר מתקפת חמאס האכזרית בבוקר השבת השחורה.


המשחק החל ובדקה ה-10 דווקא גבעת שמואל הפתיעה ועלתה ראשונה על לוח התוצאות, אחרי שמתיאס קוסקוב הכניע את השוער ארז כובני, 1-0 לגבעת שמואל. אם זה לא הספיק אז כעבור שלוש דקות כפ"ס איבדה את הבלם והקפטן שלה, רועי ברנשטיין, שפרק את הכתף ופונה באמבולנס לבית החולים. לאחר חצי שעה פושרת, המארחת התעוררה סוף סוף. בדקה ה-30 עומר פדידה פרץ מימין והעביר כדור רוחב לאיתמר עוזר שקבע שוויון 1-1. 

כעבור שתי דקות שוב היה זה פדידה, הפעם משמאל, שמצא את עצמו מול השער ובעט לקורה, הכדור חזר לטל ארז ששיגר פצצה, שוער גבעת שמואל, אודי גרימברג, הדף בקצות האצבעות לקרן. בדקה ה-37 עידו אביטן מסר לנמרוד מחני שמכניס כדור עומק נהדר לגל גולדברג, שבמקום להבקיע בעט לשמיים. בדקה ה-39 לב כהן בעט לשער, הכדור פגע בידו של הבלם והשופט אור סוציאנו שרק לפנדל. פדידה דייק מהנקודה הלבנה לפינה השמאלית והפך את התוצאה, 1-2 לכפ"ס. 

 

עומר פדידה, גדול מאוד על הליגה הזאת! (דני מלניצקי)


חלפה עוד דקה והירוקים עלו ל-1-3 משער של עידו אביטן, שחלף על פני השוער וגלגל לרשת. בדקה ה-42 עומר פדידה, שגדול על הליגה בכמה רמות, בעט אל בין החיבורים וקבע 1-4 למקומיים.
בתוספת הזמן של החצי הראשון עידו אביטן סיבב כדור חופשי נהדר מ-17 מטרים לרשת, 1-5 מוחץ לכפ"ס במחצית.

 

שחקני כפר סבא יורדים עם חיוך ענק להפסקה (דני מלניצקי)

 

בדקה ה-54 כפר סבא עם דחיפת הקהל כבשה שער נוסף וזה כבר 1-6 לכפ"ס מרגליו של עוזר. המארחת המשיכה לדרוס את גבעת שמואל המפורקת ובדקה ה-62 נדב אביטן נשאר פנוי ברחבה ומזווית לא פשוטה בעט חזק לפינה הרחוקה לרשת, 1-7.
בדקה ה-80 אלעד שיק שלח כדור לרחבה, הגנת האורחת לא הצליחה להרחיק והמחליף ארז פוניה נגח מקרוב פנימה, 1-8 לכפ"ס. בדקה ה-84 פרנקו מסיק העביר רוחב ועידו אביטן גלגל מול שער חשוף לרשת, 1:9. בדקה ה-89 מבצע קבוצתי נהדר של כפ"ס הסתיים ברגליו של המחליף מיכאל קירטבה שנעץ את העשירי וקבע את תוצאת הסיום, 1-10 ענק לכפ"ס במשחק החזרה מהפגרה! 

 

 

שחר יפה, אחיו של יובל יפה ז"ל, אמר בסיום המשחק: "בשמי ובשם שאר בני ובנות משפחת יפה, אני רוצה להגיד שאין לנו מספיק מילים כדי להודות לכם - אוהדים, שחקנים ואנשי צוות על הערב המרגש הזה, על החיבוק הענק, המעטפת, הביחד ועל כך ששוב ראינו שכשאנחנו, אוהדי כפר סבא, ביחד - זו קהילה שאין שני לה. לקבוצת אוהדים יש קסם מיוחד והיום חווינו את זה בעצמנו בטקס המרגש, ביחס ובכך שגרמתם לנו להרגיש את יובל ז״ל איתנו בכל רגע ורגע. אוהבים אתכם מאוד ומודים לכם מאוד, משפחת יפה".

מ.כ. כפ"ס חוגגת עם עשירייה ברשת של גבעת שמואל (דני מלניצקי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצת אוהדים (ירוק 30-12-2023, 09:48)
    קודם כל אתם מ.כ כפר סבא לא הפפועל כפר סבא באותה מידה אתם יכולים לקרוא לעצמכם אליצור כפר סבא או מ.ס כפר סבא אהל אתם לא הפועל הקבוצה שאהדתם מילדות דבר שני גם בדיא ההתלהבות שלכם אתם מביאים 500 צופים אס המצב שלכם לא משהו
  2. הפועל כפר סבא 1928 (הלב הירוק 1928 30-12-2023, 14:50)
    וואו נצחון מוחץ אבל הרגשה היותר טובה שחזרנו ללויטה למגרש הביתי אני בטוח שהקבוצה תחזיר לנו את הריגוש שאבד יאללה הפועל 1928 ????????????
  3. תגובה למגיב 1 (מושיקו 31-12-2023, 10:50)
    ממש ירוק מקינאה