חלוקת נקודות: מ.ס קרית ים ופאחם נפרדו בתיקו

אמש התקיים משחק צמרת נהדר בין קרית ים ואום אל פאחם במסגרת המחזור העשירי בליגה א' צפון. אמיר אבו ניל במשחקו הראשון בקבוצה, כבש עבור אום אל פאחם, עמית מזרחי כבש את השוויון עבור קרית ים, כשגם הוא כובש במשחקו הראשון בקבוצה. אבו ניל: "הגעתי כדי לעזור לקבוצה"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 13-01-2024
  • 14:29

מ.ס. קרית ים פגשה את מכבי אום אל פאחם למשחק צמרת עבור שתי הקבוצות. קרית ים רצתה לנצח ולהתחרות עם הפועל רעננה. אך מהצד שני, אום אל פאחם רוצה גם היא רוצה לנצח ולהתקרב למקום הראשון בטבלה. קרית ים מגיעה למשחק אחרי ניצחון, 0-2 בשבוע שעבר מול הפועל בועיינה, כשגם מכבי אום אל פאחם מגיעה למשחק לאחר הניצחון 0-2, נגד נועלת הטבלה, הפועל כאוכב. 

 

המחצית הראשונה הייתה מחצית שקולה בין שתי הקבוצות, כאשר משני הצדדים הגיעו למצבי כיבוש, אבל לא הצליחו להכניע את שוערי הקבוצות. זה נראה היה שאום אל פאחם הייתה טובה יותר, אבל קרית ים הייתה מסוכנת יותר וכך הסתיימה המחצית הראשונה בשוויון 0-0.

 

את המחצית השנייה, שתי הקבוצות פתחו חזק במטרה לכבוש שער ולעלות על לוח התוצאות. בדקה ה-70, מכבי אום אל פאחם הצליחה לכבוש לאחר שער קבוצתי נהדר, כשבסוף המהלך מגיע אמיר אבו ניל, במשחק הבכורה שלו בקבוצה, והוא קובע יתרון של 0-1. 

 

אמיר אבו ניל כובש את שער היתרון עבור אום אל פאחם (אבי רביבו)

 

החל מרגע זה, קרית ים ניסתה למצוא את הרשת בכדי לכבוש עשר שוויון עבור הקבוצה. קרית ים המשיכה לחפש את שער השוויון כשהיא משתלטת על המשחק. בדקה ה-81, עמית מזרחי הצליח לכבוש את שער השוויון עבור קרית ים. 

 

עמית מזרחי מצליח לכבוש את שער הניצחון עבור קרית ים (אבי רביבו)

 

קבוצתו של עודד קוטר עוד ניסתה לבצע מהפך, אך אום אל פאחם הצליחה לשמור על שערה ובסיום המשחק שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1-1.

 

עודד קוטר, כמעט והצליח להוביל את קבוצתו למהפך וניצחון יקר (אבי רביבו)

 

ירדן כהן, קשר קרית ים אמר בסיום המשחק: "התוצאה מאכזבת לאור מה שהתפתח במגרש. היינו עדיפים והגענו ל-5-6 מצבי הבקעה בטוחים. אנחנו לוקחים המון ביטחון, מהגישה והיכולת". 
לקראת המשחק מול רעננה במחזור הבא אמר ירדן כהן: "אנחנו נוסעים להביא שלוש נקודות ברעננה, אין דרך אחרת".

 

אבו ניל, "שמח לכבוש בקבוצה שעדיין לא הכרתי" (אבי רביבו)

 

תגובת אמיר אבו ניל, כובש שער היתרון של אום אל פאחם: "אני ‎שמח לכבוש שער ראשון בקבוצה שאני עדיין לא מכיר את השחקנים. אני הגעתי כדי לעזור לקבוצה, אני מקווה שאני אמשיך ביכולת הזאת בכדי להשיג את המטרה של הקבוצה".‎

חלוקת נקודות בין קרית ים לאום אל פאחם (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות