מאמן מהיציע: משה ויצמן מסכם את קרים ים מול אום אל פאחם

במסגרת המחזור העשירי בליגה א' צפון, מ.ס. קרית ים וצעירי אום אל פאחם נפרדו בתיקו 1-1 עם שערי בכולה של אמיר אבו ניל ועמית מזרחי. משה ויצמן, צפה במשחק מהיציע ומביא לנו את נקודת מבטו למשחק המעניין שהיה בין השתיים

  • על ידי: משה ויצמן
  • 16-01-2024
  • 17:22

מ.ס. קריית ים וצעירי אום אל פאחם הגיעו למשחק בידיעה שניצחון יקרב אותן לעבר הצמרת הגבוהה. שתי הקבוצות התחילו את המשחק במערך דומה, כאשר באום אל פאחם אמיר אבו ניל רשם הופעת בכורה בקבוצה, מה שגרם לקבוצה לעבור למערך של שלושה בלמים עם שני שחקנים טכניים ומהירים מאוד בקווים, מצד שמאל עאטף מוסא ובצד ימין אבו ניל.
המשחק התחיל בגישושים מצד שתי הקבוצות וללא כדורגל איכותי, הקבוצות חיפשו בעיקר לא לקבל גול ולצאת להתקפות מעבר. בדקה ה-25 טעות נוראית של שחקני אום אל פאחם משאירה את אליאור סיידר לבד מול חאלד עזאם, אך השוער לוקח שער בטוח ומשאיר את הקבוצה במשחק. מרגע זה קריית ים הייתה יותר טובה, שלטה במשחק, הכתיבה את הקצב אך לא הגיעה להזדמנויות ממשיות להבקעת שער. המחצית הראשונה ממשיכה באותה מגמה, קריית ים שולטת ומכתיבה את הקצב אך אום אל פאחם עומדת מצוין טקטית ויוצאת למעברים עם שלישיית ההתקפה המצוינת שלה.

 

בדקה ה-69 אום אל פאחם יוצאת להתקפה והילאל מוסא מעביר כדור מצוין לבהגאת בשיר שמבשל לאבו ניל את שער היתרון, כן אותו אבו ניל שהצטרף רק השבוע.

 

אמיר אבו ניל, חיזוק נהדר לצעירי אום אל פאחם שפורע שטרות כבר בבכורה (אבי רביבו) 

 

מרגע זה מאמנה של קרית ים, עודד קוטר, מבין שהוא חייב להמר יותר על התקפה ומכניס למשחק בדקה ה-80 את עמית מזרחי שמגיע רק השבוע והוא גם מחזיר לו בהבקעת שער השוויון. לאחר ספיגת השער אום אל פאחם חוזרת אחורה וקריית ים עושה הכל כדי לנצח את המשחק. 

קריית ים קבוצה עם איכות בלתי נגמרת, שאם הם היו מעיזים יותר ושולחים יותר שחקנים לחלק ההתקפי, הם גם היו מנצחים את המשחק. אום אל פאחם חוזרת עם נקודה יקרה הביתה וממשיכה את החזרה הטובה שלה מפגרת המלחמה.

טוב יעשו באום אל פאחם אם יתנו לחלק ההתקפי לשחק בצורה יותר יצירתית, כשיש לך בקבוצה את דודו דרוויש, אחמד חליאלה, הילאל מוסא ובהגאת בשיר, אתה חייב להעז יותר ולא רק לשחק במעברים.

מאמן מהיציע: משה ויצמן מסכם את קרים ים מול אום אל פאחם (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אל תשכח את אורן דניאל (דאפר מחמיד 16-01-2024, 23:12)
  2. משה אל תשכח לציין את אורן דניאל (דאפר מחמיד 17-01-2024, 21:49)