"פתחנו את העונה בצורה טובה, בצניעות ועבודה קשה נמשיך בדרך שלנו"

כך אמר אסי אלימלך, מאמנה של מוליכת ליגה א' צפון, הפועל רעננה שניצחה ביום שישי את הפועל כאוכב 2-1, בסמגרת המחזור ה-10 בליגה. כזכור הקבוצה של אסי אלימלך הגיעה למשחק אחרי ששיחקו באמצע השבוע שעבר נגד מכבי יפו בגביע המדינה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 14-01-2024
  • 12:09

אסי, אתם רושמים פתיחת עונה מצויינת, איך תצליחו לשמור על הקצב הזה?
"בצניעות ועבודה קשה! פתחנו ביכולת טובה את העונה, אבל בשלושת המשחקים הראשונים לא התחבר לנו למרות ששיחקנו כדורגל טוב, עכשיו זה עובד יותר טוב אבל זו ליגה קשה מאוד ויש עוד הרבה משחקים, ככה שעדיף להתרכז בעבודה קשה ולהישאר צנועים".
 

במחזור האחרון עשיתם ניצחון חשבו על כאוכב 2:1, למרות שהגעתם למשחק הזה עייפים אחרי משחק גביע מדינה. איך אתה מסכם את המשחק? 
"הגענו עייפים ופצועים גם לגביע וגם למשחק הזה, אבל מה שהכי השפיע זה משטח הדשא שמאוד הקשה עלינו. אנחנו קבוצה שמנסה לשחק שוטף בהנעת כדור והיה מאוד קשה בגלל הגשם והבוץ, בנוסף לדעתי כאוכב שיחקו מצוין, הם מאוד מאוד הקשו עלינו וברוב המשחק היו עם אנרגיה הרבה יותר חזקה משלנו. אני כן לוקח את שני השערים שכבשנו שהיו מהלכי כדורגל שמאפיינים אותנו, אבל זה בהחלט היה משחק מאוד מאוד קשה מול חבורה מגובשת, נמרצת וכשרונית שעשתה לנו את החיים לא קלים. צריך לזכור גם שהקבוצה שלנו מורכבת מהרבה צעירים, אלו לא השמות המפוצצים שהיו בשנה שעברה ברעננה".
 

ניר עזריה במשחקו הראשון כבש צמד, מסתמן כרכש מצויין עבורכם...
"ניר שחקן מצוין שאין לי ספק שנהנה ממנו, בנוסף זה מוסיף לנו עומק בחוד. יש לנו עוד 3 חלוצים מצויינים בקבוצה בנוסף אליו ואם נצליח להתחזק בעוד קשר התקפי, אין לי ספק שהעומק הזה יצליח לתת לנו מענה לשאר העונה שצפויה להיות עמוסה ומורכבת".
 

אתה מאמין שאתה יכול להוביל את הקבוצה בסוף העונה לליגה הלאומית?
"בוודאי, אני מאוד מאמין בשחקנים שלי, אבל זה יהיה מאוד קשה. לדעתי אנחנו ניבחן ברגעים קשים ואחד כזה כבר עבר עלינו בפתיחת העונה בשלושת המשחקים הראשונים, אני שמח שידענו לצאת מזה ונצטרך להיות מאוד ממוקדים כדי שזה יקרה".
 

אסי אלימלך בטוח ביכולת שלו להוביל את רעננה חזרה לליגה הלאומית (מחמוד עאישי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אסי השחקנים של בקה שלקחת זוכר (ראמי 14-01-2024, 17:02)