נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 10!

המחזור העשירי בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו רעננה מנצחת את כאוכב ומגדילה את הפער בפסגה, קרית ים וטירה מסיימות בתיקו מול אום אל פאחם ונשר ומתרחקות... בתחתית, כאוכב ונוג'ידאת ממשיכות להפסיד ולהסתבך... אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-01-2024
  • 08:10

ונעבור למצטיינים:

שוער: דוד בן לולו (מכבי אתא ביאליק)

שוערה של אתא ביאליק היה מצויין מול נוג'ידאת בחוץ, נעל את שער קבוצתו ומנע מהיריבה לכבוש. דוד משחק עם הרבה שקט וביטחון וזה מקרין על כל החלק ההגנתי של קבוצתו. 

הגנה:

אמיר אבו ניל (צעירי אום אל פאחם)

איזה בכורה נהדרת עשה המגן המצויין של אום אל פאחם במשחקו הראשון בקבוצה. סגר בהגנה, תמך בהתקפות קבוצתו, ייצר מצבים וכמובן קינח בשער נהדר. 

 

אמיר אבו ניל, במשחק הבכורה הראה את יכולתיו. צילום: אבי רביבו

 

שרון לוי (מ.ס. קרית ים)

בלמה של קרית ים היה מצויין מול פאחם, משחק הגנתי נהדר שלו מנע הרבה מצבים ליריבה והוציא את חבריו להתקפות בהנעת כדור טובה. 

גל בן נעים (מכבי אתא ביאליק)

בלמה המצויין של ביאליק הנהיג את ההגנה של קבוצתו במגרש בוצי ולא פשוט למשחק, עצר את התקפות היריבה בקור רוח בטרם הגיעו לשער. 

אחמד סבע (הפועל מגדל העמק)

מגנה השמאלי של מגדל העמק היה מצויין בחלק ההגנתי, היה פעיל מאוד בחלק ההתקפי והוציא המון התקפות מסוכנות לחלק הקדמי. 

מוחמד סאמר (עירוני נשר)

בלמה המצויין של נשר, היה ללא ספק מספר אחד על המגרש. סאמר היה התחנה האחרונה של קבוצתו, חילץ כדורים, הניע את משחק ההגנה והביא נקודה חשובה לנשר. 

 

שרון לוי מימין. היה מצויין מול צעירי אום אל פאחם והביא נקודה לקבוצתו. צילום: אבי רביבו

 

קישור:

אדם אבו נאסר (מכבי אחי נצרת)

קשרה הצעיר של אחי נצרת עוד לא בן 20, אבל כבר מוכיח יכולות של שחקן בכיר. רץ לכל מקום, השקיע, חילץ כדורים והביא הרבה אנרגיות - מה שעזר לקבוצתו במשחק מול בני זלפה. 

אביב כהן (הפועל מגדל העמק)

חלוצה של מגדל העמק שיחק יותר באגף מול כפר כנא והיה מצויין בחלק ההתקפי, היה מסוכן מאד, הטריד את הגנת היריבה, כבש שער ובישל שער נוסף. 

מוחמד אלאגו (צעירי טייבה)

המנוע של טייבה העונה בחלק הקדמי - דחף את קבוצתו קדימה, ייצר מצבים טובים לחבריו, איים על שער היריבה וכמובן כבש שער שהביא נקודה חשובה לקבוצתו. 

 

התקפה:

ניר עזריה (הפועל רעננה) - כוכב המחזור!

איזו בכורה חלומית לחלוץ שהגיע רק השבוע וכבר הביא שלוש נקודות לקבוצתו, כאשר כבש צמד נהדר והביא ניצחון חוץ לקבוצתו. חלוץ טוב שכבר מביא קבלות במשחקו הראשון. 

 

ניר עזריה, במשחק הבכורה כבש צמד! כוכב המחזור של אתר גולר! צילום: אבי רביבו

 

עדן בנימין (הפועל באקה אל גרביה)

הקשר-חלוץ של באקה היה מצויין בחלק ההתקפי של קבוצתו, הטריד את הגנת היריבה, איים על שער היריבה וכבש שער שעזר לקבוצתו לנצח. עדן בעונה נהדרת ורואים את זה בנקודות של באקה. 

מאמן: מוחמד עוודאי (הפועל באקה אל גרביה)

מאמנה הצעיר והמוכשר של באקה עושה עונה נהדרת העונה בקבוצה הצעירה שלו, והשבוע עשה ניצחון גדול ומרשים על הפועל בועיינה. עוואדי היה שחקן מצויין ואין ספק שהוא יהיה מאמן עוד יותר טוב. כמו כן אפשר לציין את אבי סבג מאתא ביאליק וכמובן איציק שאקי שמרשים עם טייבה מאז שהגיע לקבוצה. 

נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 10!

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחה (בקאווי 17-01-2024, 14:10)
    אוהד רון , אתה ממש בדיחה … כשבאקה מגמגמת במשחק מסוים , אתה קוטל אותה , וכשהיא מנצחת 3 אפס חלק , מתעלם ממנה . יחס ממש מגעיל