סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 11!

המחזור ה-11 בליגה א׳ צפון הגיע. מחזור בו המוליכה מרעננה מארחת את אחת הדולקות אחריה, מ.ס. קרית ים. אום אל פאחם מארחת את באקה אל גרביה וטירה נגד כאוכב. ומה עם יתר המשחקים? שווה לראות את התחזית של סוכנות השחקנים D&A...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 18-01-2024
  • 17:38

הפועל רעננה פותחת פער של 4 נקודות בצמרת ומנצלת את תוצאות התיקו של קריית ים ואום אל פאחם, באקה חוזרת לנצח ומתקרבת לצמרת, אתא ביאליק מוכיחה לכולם שעם עבודה נכונה, שחקנים צעירים ורעבים ניתן לייצר ניצחונות, בועיינה מפסידה ומאבדת גובה, טייבה חוזרת לליגה ולא מוותרת וכאוכב חייבת להתעורר שלא יהיה מאוחר...

 

הפועל בני זלפה - מכבי נוגיידאת
זלפה מאבדת גובה ושלושה משחקים ברציפות היא לא מנצחת, אם לזלפה יש יומרות להיות חלק מדבוקת הצמרת - היא חייבת לנצח. מנגד, נוגיידאת סופרת 5 הפסדים ברציפות והקבוצה לא מצליחה להמריא. מצד אחד נוגיידאת לא מבקיעה במשך 5 משחקים רצופים וסה"כ היא מצאה את הרשת עד עכשיו 4 פעמים ומצד שני היא סופגת 17 שערים. אם הם לא יתעוררו מקצועית ומהר, הקבוצה תדשדש במאבקי ירידה עד סוף העונה. תחזית: זלפה תנצח.

 

צעירי כפר קנא. ינצחו את בועיינה? צילום: אבי רביבו

 

מכבי אתא ביאליק - עירוני נשר
אתא ביאליק רושמת ניצחון חשוב במחזור הקודם, ניצחון שמרחיק אותה בצורה משמעותית מהתחתית ומבסס אותה במרכז הטבלה עם שאיפות לצמרת. באתא ביאליק יש את סגל השחקנים הכי צעיר בליגה, אך הקבוצה היא מחויבת ולא מוותרת על המשחק בשום רגע. נשר מצליחה לעצור את רצף ההפסדים ויוצאת עם תחושה קצת חמוצה מהמשחק נגד טירה, משחק שהיה יכול להיגמר עם 3 נקודות יקרות מבחינתה. בנשר רוצים לחזק את הקבוצה כדי להקנות לה עומק מקצועי שייקח את הקבוצה לעבר הצמרת. תחזית: תיקו.

 

מ.ס. טירה - הפועל כאוכב
בטירה לא מפסיקים לחזק את הקבוצה אך מהבחינה המקצועית הם מאבדים נקודות יקרות. בטירה מבינים שאם הם רוצים לעלות ליגה בתום העונה, אסור להם לאבד נקודות מיותרות והקבוצה חייבת לייצר רצף של ניצחונות. כאוכב היא סיפור עצוב העונה, הקבוצה לא מצליחה להתרומם והיא ממוקמת במקום האחרון בטבלה. טוב יעשו בכאוכב אם יתחילו לייצר פתרונות מקצועיים במקום ולתרץ את ההפסדים. תחזית: טירה תנצח.

 

הפועל בועיינה - מכבי צעירי כפר קנא
בועיינה עם שני הפסדים רצופים והקבוצה מתחילה לאבד גובה. הקבוצה מפסידה במחזור הקודם לבאקה וכדי לא לייצר מומנטום שלילי, הם חייבים לעשות הכל כדי לא להפסיד, צעירי כפר קנא מגיעה למשחק לאחר התיקו הביתי נגד טייבה. אם הקבוצה חושבת על להיות חלק מקבוצות הצמרת - היא מגיעה למשחק שאסור לה לאבד בו נקודות. תחזית: צעירי כפר קנא ינצחו.

 

חגיגה של אבו ניל. האם אום אל פאחם יחגגו מול באקה? צילום: אבי רביבו

 

 צעירי אום אל פאחם - הפועל באקה אל גרביה
אום אל פאחם מגיעה לאחר תיקו במחזור הקודם ועם מאמן חדש וותיק בדמותו של סמיר עיסא על הקווים. בא.א פאחם יש סגל שחקנים  מנוסה, איכותי ומלא בכישרון  שיעשה הכל כדי לנצח בבית את באקה ולהסתכל לעבר המקום הראשון. באקה מנצחת את בועיינה במחזור הקודם והקבוצה עד עכשיו עומדת בציפיות, הקבוצה של עוודי היא קבוצה צעירה שמגיעה לכל משחק כדי לשחק כדורגל שמח והתקפי ולא משנה מי היריבה  שעומדת מולה. ניצחון של באקה יאותת לכל חבורת הצמרת שבאקה פה כדי להישאר בצמרת. תחזית: אום אל פאחם תנצח.

 

הפועל רעננה - מ.ס. קרית ים
רעננה ממשיכה בריצה המטורפת שלה והקבוצה עם שישה ניצחונות רצופים. ברעננה יודעים שהמשחק נגד קרית ים יכול להקנות להם מקדמה רצינית במאבקי העלייה וניצחון שלהם יפתח פער של 7 נקודות מהיריבה המרכזית שלהם. קרית ים מגיעים למשחק שהם חייבים לשחק בו כדי לנצח... קרית ים עם סגל שחקנים בכיר חייבת לשחק יותר התקפי ולנצל את האיכות המקצועית שיש בקבוצה. כל תוצאה מלבד ניצחון נגד רעננה, יכניס את הקבוצה לפער די רציני מהמקום הראשון. תחזית: קרית ים תנצח.

 

קרית ים יוצאים למשחק חוץ קשה ברעננה. האם יעצרו את המובילה? צילום: אבי רביבו

 

צעירי טייבה - הפועל מגדל העמק

בטייבה יש רוח חדשה מהבחינה המקצועית, הקבוצה לוקחת נקודה יקרה במשחק חוץ לא פשוט והקבוצה יוצרת רצף של ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד, ניצחון של טייבה והקבוצה תמשיך להתקדם במעלה הטבלה. מגדל העמק מעמידה העונה סגל שחקנים מרשים והיא רושמת ניצחון יקר על כפר כנא לאחר 6 משחקים ללא ניצחון. הקבוצה תעשה הכל כדי לחזור עם ניצחון שיבסס אותה במרכז הטבלה עם הפנים לצמרת. תחזית: תיקו.

 

הפועל כפר כנא - מכבי אחי נצרת
הפועל כפר כנא עדיין מחפשת את הזהות של הקבוצה.   מצד אחד בקבוצה יש שחקנים צעירים ומוכשרים, אך מצד שני הקבוצה לא מצליחה לממש את הפוטנציאל שיש בה - הפסד לאחי נצרת ומד הלחץ שם ירקיע לשמיים. אחי נצרת חייבת להתחיל לחבר ניצחונות כדי לברוח מהתחתית. הקבוצה שהתחילה עם מינוס 12 נקודות כבר בפלוס 5 וגם באחי נצרת יודעים שניצחון על כפר כנא והם חולפים על פניהם בטבלה. באחי נצרת יש תמהיל מעניין מאוד והשילוב בן השחקנים הצעירים והוותיקים יוצר קבוצה חזקה ואיכותית. תחזית: כפר כנא מנצחת.

סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 11!

הוסף תגובה
תגובות