דימונה פותחת פער בפסגה, רעננה בדרך ללאומית

המחזור ה-11 בליגה א' דרום וצפון הגיע ושוחק כמעט במלואו. בדרום, מכבי יבנה מפתיעה את כפר שלם, דימונה מנצחת את חולון ומנצלת את המעידה של כפר שלם ופותחת פער בפסגה. מרמורק ממשיכה להפסיד ובקעת הירדן מפתיעה את שמשון כפר קאסם... בצפון, רעננה מנצחת את קרית ים ודוהרת בדרך ללאומית, טירה שומרת על מרחק סביר מהפסגה, אתא ביאליק ונשר נפרדות ללא הכרעה וזלפה מביסה את נוג'ידאת

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-01-2024
  • 15:01

משחקי הדרום:

ירמיהו חולון - מ.ס. דימונה 1-0

לאחר ההפסד בשבוע שעבר לכפר שלם, חולון אירחה היום את מ.ס. דימונה שנמצאת בתקופה מצויינת כשהיא רוצה להשיאר בפסגה יחד עם כפר שלם.. ערב המשחק, חולון יודעת שהפסד היום והיא מתרחקת 6 נקודות מהפסגה. ה משחק מסקרן התפתח בין השתיים כשהמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-73 דימונה עולה ליתרון יקר משער של גיל חדד. שער היתרון נשמר עד לסיום ודימונה מנצחת ועולה לפסגה עם פעא של 3 נקודות. חולון רושמת הפסד שלישי ברציפות ומשחק רביעי ללא ניצחון...

 

שער ניצחון חשוב מאוד של גיל חדד 

 

מכבי יבנה - הפועל כפר שלם 0-1

הפועל כפר שלם יצאה למשחק חוץ מול יבנה, כשהיא רוצה לשמור על המקום בפסגה. מנגד, המארחת מיבנה, נמצאת בתקופה מלאת תהפוכות ונראה שגם השינוי בעמדת המאמן, ספק אם יעזור... לאחר מחצית מאופסת, יבנה עלתה ליתרון מפתיע משער של יוסף טאוובה שנראה שנכבש מעמדת נבדל ברורה (!) שטאוובה נשאר לבד מול השוער, בעיטה חלשה של טאוובה ניצלה טעות קשה של שוער כפר שלם ויבנה עולה ליתרון. לאחר השער קיבלנו לחץ כבד מאוד של החניכים של נועם שוהם שלא הצליחו למצוא את הרשת. עמוק בתוף תוספת הזמן, ספק נגיעת יד של יבנה ברחבה, לא הרשימה את שופט המשחק שהורה להמשיך את המשחק. בסיום יבנה יורדת עם ניצחון יקר מאוד שמוריד את כפר שלם מהפסגה...

 

אדומים אשדוד - הפועל לוד 0-2

אדומים אשדוד מגיעה למשחק לאחר ההפסד במחזור הקודם, והיא רוצה לחזור למסלול הניצחונות ולהישאר בדבוקת הצמרת. מנגד, הפועל לוד של אופיר רגב, רצתה גם היא לאגור נקודות ולהתרחק מהתחתית. צמד שערים של אחמד מסרי, העניק לאשדוד את הניצחון החשוב שמעלה אותה למקום השלישי. 

 

הפועל מרמורק - הפועל הרצליה 2-1

האחרונה בטבלה, הפועל מרמורק שלה 4 נקודות בלבד מ-10 משחקים יודעת שאם היא לא תתחיל לצבור נקודות הדרך לליגה ב' תהיה קרובה מתמיד. היום היא אירחה את הפועל הרצליה שמגיעה מעודדת מהניצחון על אדומים אשדוד כשהיא יודעת שניצחון ירחיק אותה עו מהתחתית. הפועל מרמורק מתחתית הטבלה פתחה נהדר את המשחק, הגיעה למספר מצבים אך החמיצה ודווקא בלבול בהגנת מרמורק הביא שער להרצליה אותו ניצל אביאל בן חמו בדקה ה-10. בדקה ה-58 הרצליה הכפילה את היתרון משער של חי חמו והדרך לניצחון סלולה... שער מצמק של נאור כהן מהנקודה הלבנה, לא הספיק למרמורק ששוב מפסידה והיא בצרות גדולות...

 

שמשון ת"א - מכבי קרית מלאכי 1-2

הקבוצה הפתיעה העונה, שמשון ת"א שמציגה יכולת טובה למן פתיחת העונה בראשותו של חי אבייב, אירחה את קרית מלאכי שמעט התאוששה במחזורים האחרונים ורצתה להמשיך עם צבירת הנקודות גם מול שמשון. ירין מוגרבי העלה את שמשון ליתרון בדקה ה-65. בדקה ה-90 קרית מלאכי קבעו שוויון דרמטי משער עצמי של בלם שמשון ת"א. כשנראה היה שהשתיים נפרדות בשוויון, גיא יצחקי כובש שער דרמטי משלו עבור שמשון שמשיגה ניצחון ענק!

 

עירוני מודיעין - מכבי עירוני אשדוד 0-2

עירוני מודיעין אירחה את עירוני אשדוד כששתי הקבוצות צמודות בטבלה עם אותו מספר נקודות. אשדוד הגיעה למשחק ללא תום איידה אשדוד ובלעדיו הם נראים פחות טוב. בפועל משחק חלש קיבלנו בין השתיים אך מודיעין כבשה פנדל מוצלח מרגליו של אביהו עזר בדקה ה-55. בתוך תוספת הזמן, אלי אלבז הכפיל את התוצאה עבור מודיעין שמתבססת במקום המוביל לפלייאוף העליון. 

 

אביהו עזר ואלי אלבז מובילים את מודיעין לניצחון 

 

הפועל בקעת הירדן - שמשון כפר קאסם 0-2

בקעת הירדן של חנן אזולאי יודעת שהיא חייבת נקודות ומהר, והיום היא אירחה את שמשון כפר קאסם שנמצאת בכושר מצוין לאחר שצברה 10 נקודות בארבעת המחזורים האחרונים. שחר שפייר העלה את הבקעה ליתרון בדקה ה-15. בקעת הירדן כבשה שער נוסף של ים ששון בדקות הסיום והשיגה ניצחון ושלוש נקודות יקרות מאוד בקרבות התחתית. 

 

בית"ר נורדיה ירושלים - מכבי שעריים 0-0

המשחק בין נורדיה לשעריים הסתיים בתיקו ללא שערים, לאחר ששתי הקבוצות פספסו הזדמנות ענקית לקחת 3 נקודות, כששתיהן מחמיצות כדור עונשין מ-11 מטרים והן מפספסות שתי נקודות יקרות.

 

משחקי הצפון:

הפועל בני זלפה - מכבי נוגיידאת 0-3

בני זלפה אירחה את מכבי נוג'ידאת המתחתית, והיא רוצה להשיג את 3 הנקודות ולהתקרב עוד יותר לחבורת הצמרת. מנגד, נוג'ידאת חייבת להתחיל לצבור נקודות, אחרת תמצא את עצמה בליגה ב'... יוני שגיב ומיזר זועבי כבשו עבור זלפה במחצית הראשונה וקירבו אותה מאוד לניצחון. במחצית השנייה, פאיק מחאמיד כבר את השלישי עבור קבוצתו שמביסה את נוג'ידאת 0-3 שמסובכת עמוק בתחתית. 

 

מכבי אתא ביאליק - עירוני נשר 1-1

מכבי אתא ביאליק אירחה את עירוני נשר כשהן צמודות בטבלה. טרס שולקובסקי כבש שער יקר עבור עירוני נשר שרצתה להשיג ניצחון שייתן לה לעקוף את אתא ביאליק בטבלה, שמצידה לא ויתרה על המשחק והשיגה שער שוויון בדקה ה-83 משער של חוסן יאסין. בסיום חלוקת נקודות בין השתיים שממוקמות יחדיו במרכז הטבלה. 

 

מ.ס. טירה - הפועל כאוכב 0-4

החבורה של חיים סירוטקין שומרת על הפער מהמקום הראשון לאחר שאירחה היום את האחרונה בטבלה ופערי הכוחות היו ברורים. שערים של פיראס גנאים, עמית מור, פנדל של שלום אדרי ומאמו מנסור העניקו לטירה ניצחון קליל ושלוש נקודות חשובות במאבק על העלייה. כאוכב? תמשיך לחפש את הניצחון הראשון העונה.

 

צעירי אום אל פאחם - הפועל באקה אל גרביה 2-2

באקה אל גרביה רצתה לשמור על מקומה בצמרת ולאחר שרעננה ניצחה את קרית ים, באקה ידעה שאיבוד נקודות ירחיק אותה מאוד מתמונה העלייה. זה התחיל נהדר עבור באקה שעלתה ליתרון כפול משערים של עידן בנימין וליאל כהן. אך באקה לא ידעה לשמור על היתרון המבטיח וספגה פעמיים! 

 

הפועל רעננה - מ.ס. קרית ים 1-2

קרב צמרת ענק ציפה לנו בין המוליכה הפועל רעננה, לבין קרית ים מהמקום השלישי שביניהן מפרידות 4 נקודות. האורחת מקרית ים עלתה ליתרון מהיר כבר לאחר 9 דקות משער של מריק שמחייב. רעננה הגיבה מהר והשיגה שער שוויון בזכות שער עצמי של שרון לוי כבר לאחר 4 דקות. בדקה ה-58 בר שמש הניף את הרגל בתוך רחבת ה-16 ורעננה עולה ליתרון חשוב מאוד! 

 

מגדל העמק חוגגת ניצחון יקר מול צעירי טייבה

 

צעירי טייבה - הפועל מגדל העמק 2-1 

הפועל מגדל העמק יצאה למשחק חוץ מול צעירי טייבה שממוקמת בתחתית והיא מסובכת מאוד. עיזאת חליילה כבש צמד עבור מגדל העמק בדרך לניצחון חשוב שממקבע אותה במרכז הטבלה. שער בודד של מוחמד אלענו, לא הספיק לטייבה לנקודות ומגדל העמק מנצחת בסיום.

 

הפועל כפר כנא ואחי נצרת נפרדות בתיקו מאופס (עודד חסין)

 

הפועל כפר כנא - מכבי אחי נצרת 0-0

המחזור יושלם ביום ראשון כשהפועל בועיינה תארח את מכבי צעירי כפר קנא.

 

(עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מודיעין אשדוד משחק חלש,יה ליצנים לא הייתם במשחק,איך קבעתם (גיתי 19-01-2024, 15:21)
    כמה שטויות אפשר לרשום,מודיעין שיחקה מצוין,4-0 היה מתאים יותר בתוצאה ,שוער אשדוד היה מצוין,הכי טוב היה השופט
  2. מרמודרק (רפי 19-01-2024, 15:22)
    מרמורק בדרך הנכונה לליגה ב כל הכבוד הרצליה מלמעלה נענשים שעריים צה צה צה
  3. מרמורק רוצה דרבי (המוכתר 19-01-2024, 15:41)
    במרמורק יפנו להתהחדות בבקשה להוסיף עוד 3 קבוצות עם השם שעריים .מס שעריים .ביתר שעריים .והפועל שעריים .אולי ככה יסיגו את הניצחון הבא שלהם
  4. אתר גולר (אבישי 19-01-2024, 15:42)
    אתר גולר אתם אתר של כפר שלם איכסה עליכם
  5. השער השני האדומים אשדוד היה של יהב אפריאט (גל 19-01-2024, 15:47)
  6. מרמורק (איש חכם 19-01-2024, 16:20)
    אביהו עזר שחר שפייר ים ששון יהב אםיראט כולם שחקני מרמורק שהנהלה חסרת נסיון שחררה אותם הרבה שחקנים נפגעו על היחס ואיך שוחררו ולא יחזרו לעולם עם שיחה איתם הרסתם כל חלקה טובה במרמורק תקחו את הרגלים ותלכו עדני צדק העיקר סלקתם אותו השמים ראו אתם בושה
  7. מה עם אופיר רקב (ויוה חירבה לוד 19-01-2024, 16:48)
    חזרת למקורות אופיר לוזר הית לוזר תישאר תשלם את החובות שלך יערפד מסריח
  8. מה החפזון ? (בקאווי 19-01-2024, 16:57)
    רעננה כבר בלאומית ????? הגזמתם , אפילו הסיבוב הראשון עוד לא הסתיים
  9. תפסיק ללקק לכפר שלם (רון הבלון 19-01-2024, 17:24)
    אתה משקשק מהם חתיכת פחדן
  10. דגו (עירוני 19-01-2024, 17:44)
    אתה בלוף חלס אתה לא תנצח גם את לוד עירוני חלשים מאוד מאוד
  11. עירוני אתם בבעיה (אשדודי 19-01-2024, 18:04)
    הנהלה זבלה רוצים לחסוך כסף אתם תשלמו על הכל אתם אנשים שלא מבינים בכדורגל דגו תחזור לגן יבנה אתה חלש
  12. כתב של כפר שלם (בר 19-01-2024, 18:05)
    משחק לחימה של יבנה הביא לנו לבסוף 3 נקודות , הכפר קבוצה חלשה שלא מראה כדורגל כל כך וואו , הניצחון הגיע ליבנה, אלי כהן יביא את השינוי.
  13. לוד יורד ליגה (נגמר הכסף 19-01-2024, 18:06)
    איזה כיף שלוד הפסידה מקום מסריח אופיר רגב שם של מחלה שיתרסק הלואי
  14. שוער נהדר (כחול 19-01-2024, 18:20)
    יש לשעריים את אחד השוערים הטובים בארץ ובלי קשר היה פנדל נוסף לטובת שעריים בדקה האחרונה תום מדהאלה הוכשל בבירור השופט הפחדן התעלם
  15. איפה כותרות על דימונה הגדולה (תפרגנו לדימונה קדימה ישפנים 19-01-2024, 18:30)
    דימונה משחקת מצוין 6 ניצחונות רצופים כולל הגביע וניצחון בחולון משהו שלא קרה מעולם דימונה אימפריה
  16. חחח רגב הליצן התעורר לחיים האמיתיים חחח (אופיר רגב אמר היום שרוצה רק להישאר בליגה 19-01-2024, 18:32)
    לפני שבועיים אמר אני הולך לעלות ליגה היום הכדור ששתה הורוד אמר רוצה רק להישאר חולה נפש אלכוהליסט
  17. אתה עומד לרדת ליגה (אופיר רגב אופיר רגב לקבלה 19-01-2024, 19:00)
    אתה רצית רב קו תקבל זין בעין אתה אפס הית אפס ותישאר אפס שחיב לכל העולם לך תיקח עוד הלואה מעולםתחתון
  18. להנהלת נורדיה די עם העצימת עיניים (נורדאי 19-01-2024, 20:52)
    אהוד כחילה הוא הבעיה של נורדיה חבל יש לנו קבוצה טובה מאוד ומאמן חלש מאוד ששומרים עליו תחליפו מאמן
  19. מתי תבין כבר (מומי דהאן 19-01-2024, 21:37)
    תפטר את אהוד כחילה הוא הבעיה שלנו.הכדורגל חלש והשחקנים לא סובלים אותו שחרר אותו ונמריא!!!!
  20. עירוני אשדוד (אמיר 20-01-2024, 17:56)
    אתם בושה גם אתה ברוך דגו ראיתי אתמול במשחק אריה מוסקוביץ׳ קובע לך את מי להכניס את מי להוציא תתבייש לך כל דבר טוב הרסתם במועדון