הרצליה ניצחה את מרמורק. דוד: "המשכיות זה שם המשחק"

הפועל הרצליה הגיעה לרחובות וניצחה את מרמורק 2-0 משערים של אביאל בן חמו ויהב חמו, למרמורק צימק נאור כהן בפנדל. עידן דוד: "שמח שתוכנית המשחק צלחה, חייבים להמשיך להציג יכולת גבוהה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-01-2024
  • 14:42

במסגרת המחזור ה-11 בליגה א׳ דרום, הפועל מרמורק אירחה את הפועל הרצליה. מרמורק מגיעה למשחק לאחר תקופה לא טובה והפסד כואב מול כפר קאסם, מנגד הפועל הרצליה מגיעה למשחק כשהיא בתקופה נהדרת לאחר ניצחון בליגה על אדומים אשדוד באמצע השבוע וניצחון לפני כן בגביע המדינה. 

 

משחק טוב של עילי ברכה (דדי ברק)


המשחק נפתח עם שליטה של הפועל מרמורק, אך היא לא הגיעה למצבים מיוחדים ומנגד הפועל הרצליה מנצלת בלבול בהגנת מרמורק בין הבלם לשוער וכובשת מרגלי אביאל בן חמו. מרמורק מנסה לחזור למשחק אך לא משכילה לנצל את המצבים והתוצאה במחצית היא 1-0 להרצליה. 

 

שחקני הרצליה חוגגים (דדי ברק)

 

המחצית השניה נפתחה בצורה שקולה ושתי הקבוצות מנסות לכבוש שער, בדקה ה-55 לערך  יהב חמו מחלץ כדור בחצי המגרש, מוציא כדור עומק ומקבל חזרה רוחב מצויין וכובש בעצמו, 0-2 להרצליה. 

מרמורק לא מוותרת ומנסה לכבוש ובדקה ה-90 זוכה בפנדל לאחר טעות קשה בהגנת הרצליה. פנדל אותו כובש בהצלחה נאור כהן שמצמק את התוצאה ל-2-1 שנותן הרבה תקוות אבל כך גם מסתיים המשחק. 

 

רונן ויינשטיין, למרמורק יש הרבה צרות שהיא חייבת לתקן... (דדי ברק) 


בעקבות הניצחון הרצליה חוזרת לחלק העליון של הטבלה, מנגד מרמורק עדיין מציגה יכולת טובה אבל לא משיגה את הנקודות שהיא צריכה.

 

עידן דוד ירצה להמשיך עם הניצחונות (דדי ברק)

 

עידן דוד, מאמן הפועל הרצליה אמר בסיום המשחק: "דיברתי עם השחקנים וביקשתי מהם המשכיות מהמשחק הקודם, תוכנית המשחק הייתה להבקיע שער בדקות הראשונות של המשחק שיהיה לנו יותר קל. אני שמח שהם הקשיבו ותוכנית המשחק הלכה כמו שרצינו, אני גאה בשחקנים שמיישמים מה שאני מבקש, אני שמח על ניצחון שלישי ברציפות כולל הגביע. כיף לראות את השילוב של השחקנים החדשים בקבוצה והפנים קדימה למשחק הבא. שבת שלום ומבורכת״.

 

כובשי השערים לזכותה של המנצחת, הפועל הרצליה (דדי ברק)

ניצחון חשוב להפועל הרצליה מול מרמורק (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכתר האדום התחיל לדהור (אימפריה באדום 21-01-2024, 17:05)
    כל הכבוד לשחקנים למאמן להנהלה הקבוצה מתחברת ומתקדמת יפה בהרצליה יודעים לעבוד נכון ובלי לחץ ענקים
  2. לא, לא, (הוגה דעות 22-01-2024, 11:25)
    שם המשחק הוא : כדורגל
  3. מרמורק שגעת אותי כול הדרך ללידה ב (שערוקי 22-01-2024, 13:27)
    הך הגלגל מסתובב לא
  4. בדיחה (משה 22-01-2024, 17:52)
    קבוצה בנונית מאמן חלש מאוד..מרמורק חייבת להישאר..שעריים מנוהלת הרבה יותר טוב ממרמורק