באקה איבדה יתרון כפול. עוודי: "השופט קיפח אותנו ולא שרק פנדל"

באקה אל גרביה שיחקה מול אום אל פאחם והייתה בדרך לניצחון בטוח לאחר שכבר היו ביתרון כפול. אך אז אום אל פאחם כבשו פעמיים וכפו שוויון. אנשי באקה התלוננו על תצוגת השיפוט וטענו שהשופט הכריע את המשחק…

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 20-01-2024
  • 18:00

צעירי אום אל פאחם רושמת תיקו שני ברציפות ואתמול היא פגשה במשחק צמרת את הפועל באקה אל גרבייה, שתי הקבוצות עם סגל שחקנים נהדר הגיעו למשחק הזה במטרה לנצח את המשחק ולהתקרב יותר למקומות הראשונים בליגה. אום אל פאחם שגיעה למשחק אחרי תיקו 1-1 בשבוע שעבר נגד מ.ס. קרית ים ומצד השני באקה מגיעה למשחק אחרי ניצחון גדול על הפועל בועיינה.

הפועל באקה פתחו את המשחק בצורה מצויינת וניסו להכניע את השוער כבר בדקות הראשונות. לאחר 23 דקות של כדורגל, באקה הצליחה לעלות ליתרון של 1:0 משערו של עידן בנימין שנשמר עד למחצית ובאקה יורשת להפסקה ביתרון.

במחצית השנייה באקה שוב פתחו טוב ובדקה ה-49 הצליחה להכפיל את היתרון משערו של ליאור כבן.

לאחר ספיגת השער השני, אום אל פאחם נכנסה למשחק והתחילה לחפש את שער המצמק ובדקה ה-62 אום אל פאחם הצליחה לחזור למשחק אחרי שער נהדר של אחמד חלאיילה, ובאקה מובילה 2-1.

 

בדקה ה-80 אום אל פאחם הצליחה להשיג את שער השוויון אחרי שער נהדר של מוחמד מחאמיד וכך הסתיים המשחק ב-2-2 לאחר משחק גדול לשתי הקבוצות שנתנו משחק מצויין.

יש לציין שנראה היה שבאקה אמורה הייתה לקבל פנדל אך השופט לא שרק. כמו כן, אנשי באקה טענו שאחד מהשערים של אום אל פאחם נכבש מעמדת נבדל ללא התערבות צוות השיפוט. 

 

מוחמד עוודי, מאמנה של באקה אלגרבייה אמר בסיום המשחק: ״נתנו משחק מצוין, היה קצב מאוד גבוה משתי הקבוצות. הבקענו את הגול הראשון הגענו לעוד הזדמנויות במחצית הראשונה והיינו יכולים להבקיע עוד שער. הגיע לנו פנדל במאה אחוז ולצערי השופט לא שרק. את המחצית השנייה פתחנו גם מצוין. נתנו לאום אל פאחם לשלוט יותר בכדור אבל אנחנו הגענו למצבים וכבשנו את השני״.

על

תצוגת השיפוט אמר עוודי: ״אף פעם בקריירת האימון שלי לא דיברתי על שופטים, אבל היום השופט הכריע את המשחק. השער הראשון של אום אל פאחם היה מעמדת נבדל, בשער השני הייתה עבירה. לצערי נכון שזה חלק מהמשחק, אבל אי אפשר לטעות פעמיים ולקחת ניצחון מקבוצה שהגיעה לנצח. גם הגיע לנו פנדל ופעם ראשונה שאני רואה שנותנים חוק יתרון במצב של פנדל... נקודה לא תספיק אחרי כל מה שעשינו היום. נתנו משחק מצויין, באקה זאת הפתעת הליגה אחרי שעזבו אותנו כל השחקנים״.

עוודי טוען לקיפוח מצד השיפוט, האם הטענות מוצדקות? (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופט (אוהד 20-01-2024, 22:07)
    השער השני היה נבדל 100% הגיע לבאקה פנדל במחצית הראשונה וגם בדקה 90
  2. בושה (בקאווי 21-01-2024, 10:46)
    חבל ששופטים קובעים תוצאות משחקים . שיפוט כמו שראינו בפחם , גורם לקהל להתרחק ממגרשים