נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 11!

המחזור ה 11 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו המובילה מרעננה מנצחת את קרית ים ומגדילה את הפער בפסגה. השנייה, טירה מביסה את כאוכב וממתינה למעידה של המובילה, בתחתית אין שינוי גדול לאחר שכל קבוצות התחתית לא ניצחו. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-01-2024
  • 13:04

ונעבור למצטיינים:

שוער:גאנם מחאגנה (הפועל כפר כנא)
שוערה של הפועל כפר כנא היה מצויין מול אחי נצרת. הציל את קבוצתו לפחות פעמיים במצבים בטוחים והביא הרבה ביטחון לקבוצתו. גאנם נעל את השער והביא נקודה חשובה לקבוצתו.
 

גאנם מחאגנה חתום על נקודה יקרה עבור כפר כנא (אבי רביבו)

 

הגנה:

מוחמד רגאח (מ.ס. טירה)

מגנה הימני של טירה, היה מצויין מול כאוכב, היה פעיל מאד באגף, בישל את השער לפיראס גנאים וגם את השער השני למומן מנסור. שאפו ענק למגן המצויין של טירה. 

 

דן סירקיס (הפועל רעננה)

אולי השחקן הכי יציב בחלק האחורי של הגנת רעננה. דן ניטרל את חלוצי קרית ים, שיחק עם המון ביטחון וראו את זה בכל משחק ההגנה של קבוצתו. 

 

מוראד חוגיראת (הפועל בני זלפה)

מגנה השמאלי של בני זלפה היה מצויין מול נוג'ידאת, הכניס כדורים נהדרים לחבריו, תקף ללא הרף על הקו ועשה עבודת הגנה יוצאת מהכלל. מוראד בישל שער חשוב לקבוצתו שעזר להם לנצח. 

 

קישור:

יוני שגיב (הפועל בני זלפה)

הקשר כנף של בני זלפה, היה מצויין מול נוג'ידאת, סיכן את שער היריבה, כבש שער חשוב שעזר לקבוצתו לנצח והיה המצטיין בזלפה ללא ספק. 

 

סהר שאטו (הפועל מגדל העמק)

קשרה של מגדל העמק הגיע ממחלקת הנוער של מכבי חיפה, היה אחד המצטיינים בניצחון על טייבה, חרש את אמצע המגרש, הצליח לזכות בהמון כדורים לטובת קבוצתו - מה שעזר להם לנצח. 

 

וייאם עבוד (מכבי אתא ביאליק)

קשרה הצעיר של אתא ביאליק, נכנס כמחליף במחצית השניה, הוסיף מימד של המון מהירות ופעולות של אחד אחד. היה מעורב בגול של קבוצתו והראה הרבה ניצוצות של כישרון והוא למעשה האיש ששינה את המשחק לקבוצתו. 

 

רואי בוגנים (צעירי כפר קנא)

שחקנה הצעיר של כפר קנא היה מצויין מול בועיינה, כבש צמד שערים, ולא הפסיק להטריד את הגנת היריבה. שחקן צעיר ומוכשר שיגיע לרמות הכי גבוהות בארץ. 

 

 

עיזאת חליאלה חתום על 3 נקודות עבור מגדל העמק (חגאג רחאל)

 

התקפה:

עיזאת חליאלה (הפועל מגדל העמק)-כוכב המחזור!!

איזה חלוץ ענק יש במגדל העמק! השבוע כבש צמד שערים לרשת טייבה והעלה את מאזנו העונה לתשעה שערים. חלוץ מצויין שחתום על עוד שלוש נקודות. 

 

עמית מור (מ.ס. טירה)

חלוצה של טירה מראה יכולות אדירות מאז שהגיע לקבוצה. השבוע הוא נכנס כמחליף, כבש שער, בישל שער נוסף וסחט פנדל. משחק מצויין לחלוץ החדש של טירה. 

 

עידן בנימין (הפועל באקה אל גרביה)

חלוצה של באקה היה מצויין מול אום אל פאחם. היה מסוכן מאד, איים על השער, כבש שער ובישל שער נוסף. בנימין חתום על הנקודה של קבוצתו מול אום אל פאחם. 

 

פטריסיו סייג, מאמן המחזור של אתר גולר. צילום: חגאג רחאל

 

מאמן: פטריסיו סייג (הפועל מגדל העמק)

חיים סירוטקין מוביל את טירה לעונה גדולה והשבוע הביס את כאוכב, אסי אלימלך הוביל את קבוצתו לניצחון גדול וחשוב על קרית ים אבל מעל כולם הרשים השבוע פטריסיו סייג לעונה נהדרת קרוב מאד לפליאוף העליון והשבוע ניצח במשחק חוץ את טייבה המתאוששת. שאפו!

נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 11!

הוסף תגובה
תגובות