ממשיכה לאכזב: כאוכב מפסידה לאתא ביאליק

אמש נפגשו הפועל כאוכב ומכבי אתא ביאליק למשחק במסגרת המחזור ה- 12 בליגה א' צפון. המשחק הוקדם מכיוון שאתא ביאליק תשחק בתחילת שבוע הבא מול הפועל אום אל פאחם במסגרת גביע המדינה. המשחק הסתיים בהפסד נוסף של כאוכב כשבסיום המשחק מאמנה, חנא פרהוד אמר: "נשארנו שוב רק עם המחמאות"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 25-01-2024
  • 08:43

הפועל כאוכב ממשיכה להפסיד ולהראות לכולם כמה היא חלשה העונה. בכאוכב פתחו את העונה ברגל שמאל ועד היום לא מצליחים להתאושש והיא כמובן המועמדת המובילה לירידת ליגה השנה. מצד שני מכבי אתא ביאליק ממשיכה עם הפתיחה המצויינת שלה העונה, כשהקבוצה כרגע נמצאת במקום הרביעי עם 19 נקודות. שתי הקבוצות באו למשחק הזה במטרה לנצח - כאוכב הגיעה במטרה לנצח ולנסות לברוח מהתחתית ואילו מכבי אתא ביאליק הגיעה לנצח ולהיות בחלק העליון של הטבלה.

 

את המחצית הראשונה מכבי אתא ביאליק פתחו בצורה נהדרת וכבר אחרי 9 דקות היא הצליחה לכבוש ולעלות ליתרון של 1:0 משער של דוד דאוד. לאחר ספיגת השער, כאוכב ניסו לחזור למשחק ולכבוש שער שוויון, אבל השוער דוד בן לולו היה רשם משחק מצויין והוא הציל את מכבי אתא ביאליק מלספוג את השוויון. 

גם את המחצית השנייה כאוכב פתחו טוב במטרה לכבוש שער ולחזור למשחק, אבל שחקני כאוכב לא הצליחו למצוא את השוויון. מהצד השני, גם אתא ביאליק הגיעה להזדמנויות שלה וניסתה לכבוש את השער השני ולסגור עניין, אך גם היא לא הצליחה למצוא את הרשת. בסיום כאוכב ממשיכה לאכזב ולאבד נקודות, בעוד שמכבי אתא ביאליק מתקרבת לחלק העליון של הטבלה.

 

יוחאי כהן מאושר מהניצחון (עודד חסין)

 

תגובת יוחאי כהן, המנהל המקצועי של אתא ביאליק לאחר הניצחון: "היה לנו משחק מאוד קשה. על הנייר זה נראה משחק קל אבל היה משחק מאוד קשה. לדעתי קבוצה שבאה אחרי הרבה הפסדים, באה להסתגר. מזל שעשינו הכל מהיר וכבר בדקה התשיעית הצלחנו לכבוש. גם תנאי הגשם השפיו על המגרש שהיה רטוב. לקחנו שלוש נקודות חשובות, למרות שהיינו בהרכב חסר כשארבעה שחקנים משמעותיים לא שיחקו, אבל נעמדנו נכון וסגרנו טוב את המשחק. נמשיך בדרך הזאת".

תגובת המאמן המפסיד חנא פרהוד: "מצב נייח אחד הכריע את המשחק. כמו בכל משחק, נשארנו רק עם המחמאות מהקבוצות היריבות וזה משגע אותי".

חנא פרהוד, נמאס לו לקבל את המחמאות (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חנא פרהוד (סמאר 25-01-2024, 09:10)
    חנה פרהוד היקר, הגיע הזמן להתעורר ולקחת אחריות הקבוצה במצב מזעזע ואתה צריך להבין את עצמך ולחפש אתגר אחר….
  2. בדיחה (מוחמד 25-01-2024, 10:05)
    חנא פראוד אתה עושה צחוק מעצמך אכלו לי שתו לי.די עם הסיפורים האלה..ההנהלה מחכים שתתפטר די קום ותלך
  3. פח (אחמד 25-01-2024, 17:35)
    אתה לא קשור לכדורגל לך הביתה יאפס
  4. מאמן (מוחמד 26-01-2024, 15:02)
    שמאמין בשחקנים "טוברג'יה". בעמדת הקשר האחורי שם שחקן עובד פיגום שמוסר עדין בשפיץ של הנעל. לך לך