"רוצים לעשות עונה טובה ולהיות כמה שיותר גבוה בטבלה"

כך אמר עודאי שלאעטה, שחקנה המצויין של עירוני נשר מליגה א' צפון שפתח את העונה בהפועל בועיינה ולאחר תקופה קצרה מצא עצמו בנשר. נשר פתיחת עונה טובה הוסיף שלאעטה ואמר: "אנחנו רוצים לשחק כדורגל נהדר ולהיות בחלק העליון של הטבלה"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 26-01-2024
  • 08:09

במשחק האחרון שיחקה עירוני נשר נגד מכבי אתא ביאליק וסיימה בתוצאת תיקו 1-1. ערב המחזור ה-12, נשר ממוקמת במקום העשירי עם 15 נקודות, כשהשבוע הקבוצה תפגוש  למשחק סופר חשוב וקשה את הפועל בני זלפה. בראיון שערכנו עם שחקנה של נשר, עודאי שלאעטה, שבאופן אישי פתח את העונה בצורה מצויינת עם 2 שערים וחמישה בישולים אמר: "הגעתי לנשר בכדי להיות בחלק העליון של הטבלה".

 

השבוע יש לכם משחק חשוב נגד הפועל בני זלפה. ניצחון יקרב אותכם לצמרת, איך אתם מתכוננים למשחק הזה?
"נכון, יש לנו משחק בית חשוב השבוע נגד קבוצה מאומנת וחזקה. אנחנו מתכוננים למשחקים כמו שצריך, אבל חשוב לי להגיד שיש לנו מאמן נהדר שמכין אותנו לכל משחק בצורה טובה מאוד ואם אנחנו ניכנס למשחק ונשחק עד הסוף ולא נוותר, אני מאמין שאנחנו נצא רק שמחים מהמשחק. אני מאמין בכל אחד מהשחקנים ובעזרת השם אנחנו הולכים לנצח".

פתחת את העונה עם הפועל בועיינה ואחר כך עברת לעירוני נשר, ספר לנו איך בסופו של דבר הגעת לנשר...
"נכון כמו שאמרת פתחתי את העונה עם הפועל בועיינה והתחלנו עונה טובה, למרות כל מה שעבר אבל באיזו שהוא שלב הגענו להסכמה שאני לא הולך להמשיך שם מסיבות מסוימות ואישיות. לאחר הסכמה אני עכשיו עם עירוני נשר, קבוצה טובה ומאוד מוכשרת, מסודרת ומגובשת. מבחינתי זה חשוב לכל שחקן שהוא ירגיש שהוא לא רק בקבוצת כדורגל אלא שהוא בין משפחה שנייה".

מה המטרות שלכם העונה?

"המטרה היא להיות כמה שיותר למעלה ולעשות עונה טובה. יש לנו קבוצה טובה מאוד ויש גם שחקנים צעירים מוכשרים שרוצים להצליח".

איך אתה מסכם את העונה שלך באופן אישי עד עכשיו?

"התחלנו עונה לא פשוטה, אבל זה המצב שנקלענו אליו ובסוף חזרנו. אישית אני יודע שבתוך תוכי אני עושה את העבודה שלי במגרש כפי שאני חושב לעשות ואני עושה אותה בדרך הנכונה. כמובן שיש טעויות כאלה ואחרות שכל שחקן עושה וגם אני, העונה שלי עד עכשיו טובה ובעזרת השם שגם תימשך כך".

עודאי שלאעטה פתח את העונה טוב ורוצה לשמור על המשכיות(חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות