חולון ניצחה את מלאכי 2-0, מוסא בן חיים: "שמח שחזרנו למסלול הניצחונות"

'ירמיהו' חולון יצאה למשחק חוץ מול קרית מלאכי, ניצחה אותה 2-0 משערים של אדיר רחמים ואיילה דסליין. ירין מכלוף החמיץ פנדל עבור מלאכי. מוסא בן חיים:" הליגה מאד שוויונית, הכל פתוח כי כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-01-2024
  • 08:28

לאחר שלושה הפסדים וארבע משחקים ללא ניצחון, יצאה 'ירמיהו' חולון למשחק לא פשוט מול קרית מלאכי, שמצידה רשמה תוצאות לא רעות במחזורים האחרונים, אך מה שמאפיין אותה בעיקר זה חוסר היציבות של הקבוצה שטרם המשחק הזה, רשמה הקבוצה ארבעה נצחונות, חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

המשחק נפתח שקול, אך חולון השתלטה מהר מאד על המשחק, הגיעה למצבים מצויינים, אך הרבתה להחמיץ, עד הדקה ה-18 בה סהר ברמי הרים כדור קרן, ואדיר רחמים דחק מקרוב פנימה, 1-0 לחולון. 

 

אדיר רחמים כובש מקרוב וקובע 1-0 לחולון

 

לאחר שער היתרון, חולון השתלטו על המשחק והגיעו לעוד 2-3 מצבים בטוחים אך החמיצו והמחצית מסתיימת ביתרון של 1-0 לחולון.

במחצית השנייה, חולון לחצו למן הפתיחה והגיעו לעוד מצבים, אך רק בדקה ה-63 כבשו לאחר מבצע יפה של טריקו גטהון שעשה סללום והכניס כדור עומק לאדיר חליפה, האחרון הוציא רוחב מעט אחורה לדסליין איילה שכובש וקובע 2-0 מוצדק לחולון. 

15 דקות לסיום המשחק, כדור קרן של מלאכי והייתה ערבוביה ברחבה, לא ברור אם היה פנדל כי השופט ראה עבירה שלא ראינו ושורק לפנדל גבולי, ירין מכלוף בועט, אך עמית קרן הדף יפה והשאיר את התוצאה בעינה. 

עד לסיום המשחק, שחקני מלאכי ניסו לכבוש אך חולון היו טובים יותר והגיעו לעוד מצבים כדי להגדיל את התוצאה. בסיום 2-0 מוצדק לחולון.

 

מאמנה של חולון, מוסא בן חיים, אמר בסיום המשחק: 

"אחרי תקופה לא פשוטה שלא הצלחנו לקחת נקודות, הגענו למשחק חוץ קשה ואני שמח שחזרנו למסלול הנצחונות. הפנים שלנו קדימה מכיוון שהמשכיות זה הדבר החשוב מבחינתנו".

חזרתם למאבק האליפות? הכל פתוח?
"תמיד הכל היה פתוח. אנחנו רק במחזור ה-12,הליגה מאד שוויונית וכל קבוצה ביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי קדימה אלא מסתכלים למשחק הבא נגד שמשון כפר קאסם".

מוא בן חיים חוזר לנצח וחוזר למאבקי הצמרת (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלאכי חזרה לליגה ב (אא 27-01-2024, 20:46)
    מלאכי תצכונני לגבי שלום ירוחם 20 שחקני רכש אפילו לא פגיע אחת שוער. חלש מאוד אין בלם קישור חלוצים בושה כסף ציבורי מתבזבז על קבוצה חלושה ביותר להתכונן לליגה ב להרבה שנים בני פרץ העלה א. לליגה א המאמן הביא שוער חלש ביותר ובני יושב על הספסל ראש העיר הכסף של הציבור. הנהלה שאינה יודעת לנהל קבוצה בושה ביותר מאמן של גן ילדים
  2. טולמסוב גם בליגה ג׳ אין לו מושג (אלברט 28-01-2024, 11:00)
    מה ציפיתם להחתים מאמן ילדים ולהצליח ? לקחתם את המאמן הכי כושל
  3. טולמסוב לך הביתה (מלאכי זה אצלי בלב 28-01-2024, 14:52)
    מאמן כושל מאוד הביא את כל הזבל של הליגה איתו ביחד מאשדוד חלשים מאוד כולם , שחקנים בלי נשמה, איך בני פרץ על הספסל
  4. אחד שמבין (אוהד מלאכי אמיתי 28-01-2024, 15:19)
    המאמן הזה הציל אותנו הגיע במחזור ראשון לקבוצה שצריכה לרשת ליגה עשה שינוי לטובה והשיג 14 נק 3 פחות מיבנה שיש לה סגל של עליית ליגה עם עובדות אי אפשר להתווכח
  5. לאחד שמבין אל תבלבל בשכל (אוהד מלאכי שרוף 28-01-2024, 23:36)
    שכחת קיבלנו 2 נקודות במתנה בבית דין טכני. אנחנו עם סגל בושה והמאמן הזה אין לו מושג הבייתה מהרררררר