נבחרת המחזור - ליגה א' דרום מחזור 12!

המחזור ה-12 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו שלוש המובילות, דימונה, כפר שלם והאדומים מסיימות בתיקו וחולון ומודיעין מנצחות ונצמדות לצמרת הגבוהה. בתחתית הבקעה כל חמש האחרונות מסיימות בתיקו והתחתית נשארת בסטטוס קוו. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-01-2024
  • 12:33

ונעבור למצטיינים:

שוער: איציק שולמייסטר (שמשון כפר קאסם) ועמית קרן (ירמיהו חולון)

זאת אולי הפעם ראשונה שלא ידענו במי לבחור כמצטיין, איציק שולמייסטר היה מצויין מול שמשון ת"א, עצר לפחות 4-5 מצבים בטוחים כולל פנדל. גם עמית קרן שוערה של חולון היה מצויין מול קרית מלאכי. עצר את ההתקפות של היריבה נהדר ואף הדף פנדל. מי מצטיין? ללא ספק שניהם...

 

הגנה:

אלמוג פינטו (עירוני מודיעין)

מגנה המצויין של מודיעין היה נהדר מול מכבי שעריים, סגר היטב בחלק האחורי, תמך בחבריו בחלק ההתקפי וכבש את השער שהבטיח ניצחון לקבוצתו. 

 

פיראס עוואד (מ.ס. דימונה)

בלמה המצויין של דימונה היה נהדר מול יבנה, עצר את התקפות היריבה ויחד עם חבריו להגנה, מעמיד קו הגנה מצויין למן פתיחת העונה ומוכיח שעם קו הגנה יחד איתו - אפשר בהחלט לעלות לליגה הלאומית. 

 

פיראס עווד מוביל את הגנת דימונה בביטחון! (חמודי זמירו)

 

יונתן וודמיכאל (הפועל לוד)

בלמה הצעיר של הפועל לוד היה מצויין מול עירוני אשדוד, הגיע מהנוער של בני יהודה ומוכיח שעתיד גדול מצפה לבלם הצעיר שעצר את התקפת עירוני אשדוד, מנע מצבי כיבוש והראה הרבה מנהיגות למרות גילו הצעיר. 

 

טריקו גטהון ('ירמיהו' חולון)

מגנה המצויין של חולון סגר היטב בחלק ההגנתי של קבוצתו, ייצר מצבים לחבריו בחלק ההתקפי ובישל את השער השני במבצע אישי יפה. 

 

קישור:

תומס פרינס (הפועל בקעת הירדן)

קשרה המצויין של בקעת הירדן נכנס כמחליף מול הפועל הרצליה ושינה את המשחק, כבש שער שהביא נקודה לקבוצתו, הפעיל את חבריו וסיכן את שער היריבה. 

 

תומס פרינס כבר נגד הרצליה והביא לבקעת הירדן נקודה (איתן ידגר)

 

אביהו עזר (עירוני מודיעין)

קשרה המצויין של מודיעין, היה פעיל מאד במרכז המגרש, הזין את חבריו בהמון כדורים, ייצר מצבים לחבריו, כבש את השער הראשון ובישל את השער השני. של מודיעין.

 

רביד שמאי (הפועל לוד)

קשרה הצעיר והמוכשר של לוד, הגיע מהנוער של נס ציונה ומוכיח איזה שחקן הוא וכמה פוטנציאל טמון בו. משחק חכם, מחלץ כדורים מהיריבה ומוציא את ההתקפות של קבוצתו קדימה. 

 

דסלין דסה ('ירמיהו' חולון)

קשרה של חולון היה מצויין מול מלאכי, ניהל את משחק קבוצתו, ייצר מצבים לחבריו והיה מסוכן מאד ליד השער של היריבה. דסלין כבש את השער השני של חולון בדרך לניצחון קבוצתו. 

 

 

התקפה:

עבד יחיא (נורדיה ירושלים)

חלוצה הצעיר של נורדיה עוד לא בן 20 וכבר משחק כמו שחקן בוגר. עבד קשה על המגרש, לא הפסיק לרוץ, הטריד את היריבה וכבש שער בכורה העונה שעזר לקבוצתו לחלץ נקודה מול המובילה - הפועל כפר שלם. 

 

רוסלן קוזנצוב כבש שער חשוב שהביא נקודה יקרה להרצליה (אסף הופמן)

 

רוסלן קוזנצוב (הפועל הרצליה)

חלוצה המצויין של הרצליה מסוכן מאד ליד השער, מטריד את הגנת היריבה, כבש שער בדקה קריטית והביא עוד נקודה לקבוצתו. 

 

ארז בנודיס, מאמן המחזור של ליגה א' דרום (איתן ידגר)

 

מאמן: ארז בנודיס (עירוני מודיעין)

אהוד כחילה עצר את הפועל כפר שלם, אלי כהן עצר את דימונה ומוסא בן חיים עשה ניצחון מרשים על קרית מלאכי בחוץ, אבל מעל כולם הרשים ארז בנודיס מאמן של עירוני מודיעין שניצח את מכבי שעריים והתקרב מאד למובילה מדימונה. שאפו למאמן המחזור!

נבחרת המחזור - ליגה א' דרום מחזור 12!

הוסף תגובה
תגובות