תחזית ליגה א׳ דרום: מחזור 13!

המחזור ה-13 הגיע לליגה א' דרום, מחזור בו המובילה מדימונה יוצאת למשחק חוץ בנורדיה ואילו הסגנית מכפר שלם יוצאת למשחק חוץ קשה מול השלישית - מודיעין. בתחתית צפוי משחק מעניין בין לוד ומרמורק למשחק בו כל תוצאה תשפיע על היורדת באופן ישיר. ומה עם יתר המשחקים? שווה לראות את התחזית...

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-02-2024
  • 12:09

ונעבור למשחקים:

מכבי יבנה - מכבי קרית מלאכי

יבנה בתקופה נהדרת ורואים את העבודה הטובה של המאמן אלי כהן, שהגיע לקבוצה ורואים שיפור גדול במועדון שצריך להיות בליגות גבוהות יותר. קרית מלאכי אומנם עם 14 נקודות, אבל לא לשכוח שקיבלו ניצחון טכני ולכן ללא הנקודות האלה הם היו במקום שקרוב לירידת ליגה ולמרות התקציב הגדול הם מאכזבים. לדעתי יבנה טובה יותר והם גם ינצחו. מלאכי? חייבים חשוב ולהביא מאמן טוב ושיראו את יבנה ויסיקו מסקנות. ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

איציק שולמייסטר שוערה של שמשון כפר קאסם בפעולה. האם יעצור הקטר מחולון? (מוטי קדוש)

 

בית"ר נורדיה ירושלים - מ.ס. דימונה

נורדיה סיימה בתיקו שבוע שעבר מול כפר שלם בחוץ ונראה שהם התחברו יפה. אבל מול דימונה שנראים בשלב זה של העונה הכי טוב בליגה, ואם לומר את האמת הם נראים כמו אלופה בדרך, לא נראה שיש קבוצה שמסוגלת לעצור אותם ולכן הם ינצחו גם את נורדיה. ההימור שלי: ניצחון לדימונה.

 

שמשון ת"א - הפועל הרצליה

חי אבייב עושה קסמים בשמשון ת"א וחבל שלפני שבוע נעצרו מול קרית מלאכי. הרצליה מנגד קבוצה טובה שהתחזקו יפה לאחרונה ונראים בהחלט טוב. משחק שקול שלדעתי יסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל בקעת הירדן - אדומים אשדוד

בקעת הירדן התאוששה יפה מתחילת העונה והיא נראית טוב במשחקים האחרונים. אדומים אשודד קבוצה עם סגל שחקנים טוב יותר מהבקעה, האדומים קבוצה מסוכנת מאד שיכולה לנצח כל קבוצה ולכן הם עדיפים במשחק הזה, אבל תנאי המגרש יפגעו ביכולת של שחקני אשדוד ולכן לדעתי המשחק יסתיים בתיקו. ההימור שלי: תיקו.

 

חי חיו מהרצליה, יוביל את קבוצתו לניצחון על שמשון ת"א? צילום: דדי ברק

 

עירוני מודיעין - הפועל כפר שלם

ארז בנודיס בנה קבוצה נהדרת במודיעין ולא סתם הם כבר במקום השלישי המכובד, כאשר השבוע הם משחקים מול כפר שלם - ניצחון מול כפר שלם והם עוקפים אותם בטבלה. כפר שלם התחזקו בשחקנים מצויינים, אבל התוצאות לא מגיעות בהתאם ומשהו לא עובד טוב בכפר, אבל עדיין יש קבוצה נהדרת שאם הכל יתחבר לה, הם הקבוצה הכי טובה בליגה. יתרון הביתיות לאיכריע את המשחק הזה ולכן כפר שלם לדעתי ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

ירמיהו חולון - שמשון כפר קאסם

חולון עשו ניצחון מרשים על מלאכי ועושה רושם שהחיזוק המרשים שעשו לאחרונה, משפיע ישירות על התוצאות כי הקבוצה נראית טוב ואני לא רואה מצב שהם לא מנצחים את קבוצתו של 'מוריניו הישראלי' מכפר קאסם. מוריניו למרות כל היכולות שלו, יראה את מוסא מנצח וחוגג עוד ניצחון בדרך לצמרת הגבוהה. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

 

עילי ברכה ממרמורק. האם מרמורק מסוגלים לעצור את אופיר רגב וקבוצתו? צילום: דדי ברק

 

עירוני אשדוד - מכבי שעריים

עירוני אשדוד לא ניצחה כבר שלושה משחקים ואולי הגיע הזמן שלהם לבדוק האם ברוך דגו מתאים לאמן בליגה א' או לחזור לאמן ילדים ביבנה... שעריים לא נראים טוב, אבל זה כבר כמה שנים ולכן זה לא מפתיע. בכדורגל אין הפתעות - קודם תשלם חובות לאחר מכן תדרוש מהשחקנים לתת יכולת. ההימור שלי: אשדוד עדיפים והם גם ינצחו. 

 

הפועל לוד - הפועל מרמורק

משחק המחזור בחלק התחתון של הטבלה. לוד במשחק בית עדיפים כמובן, אני לא זוכר מתי הם הפסידו משחק בבית והאמת היו גם משחקים שהם לא ניצחו אך הם היו עדיפים ולכן הם מגיעים בעדיפות עליונה על מרמורק שבמקום האחרון, שמאד צריכה נקודות, אבל לא ברור מה המצב האמיתי של מרמורק. למרמורק יש פצועים רבים שמשפיעים על היכולת של הקבוצה. לדעתי לוד עדיפים והם גם ינצחו ויהיה מעניין לראות את אופיר רגב מנצח וייתן נאום ניצחון שכולל בתוכו נאום הישארות בליגה. ההימור שלי: ניצחון ללוד.

תחזית ליגה א׳ דרום: מחזור 13! (אלכסנדר בוך)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה א (אחד שיודע 01-02-2024, 12:27)
    לוד בלי אגמי יהיה משחק שוויוני
  2. שעריים (אוהד שעריים 01-02-2024, 12:59)
    תפסיק ללכלך על הקבוצה (כן שילמו או לא שילמו) תתעסק בספורט ולא בשטויות
  3. הלקקן (הוגה דעות 01-02-2024, 13:04)
    אופיר רגב לא צריך נייר טוואלת שנים אוהד איש קטן ועלוב
  4. שנאה. ( יונה 01-02-2024, 21:53)
    שנאה היא מחלה ממארת ... מעניין באם יש לכותב יש ת. עיתונאי .. מכירים את השיר של אריק איינשטיין " עיתונאי קטן שלי "
  5. חחחח (נחמיאס 01-02-2024, 22:08)
    אוהד אתה בדיחה מהלכת ניצחון של מלאכי
  6. טור מיותר לחלוטין (הוגה דעות 02-02-2024, 10:46)
    עד עתה ניחש 1 מ 3 .לא הישג מרשים.....