מלאכי עם ניצחון גדול על יבנה, דימונה הביסה את נורדיה

המחזור ה-13 בליגה א׳ דרום נפתח בהפתעה גדולה, כאשר קרית מלאכי מתחתית הטבלה גברה על מכבי יבנה מהצמרת. דימונה הביסה את נורדיה והגדילה את הפער בפסגה לשש הפרש מכפר שלם. שמשון ת"א הביסה את הפועל הרצליה .

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-02-2024
  • 21:08

בית״ר נורדיה - מ.ס. דימונה 3-0

מוליכת הטבלה מדימונה הגיעה למשחק חוץ מול בית״ר נורדיה ואם למישהו היה ספק ואולי קיווה לסוג של הפתעה, אז כבר בדקה השביעית סתיו פיניש כבש את הראשון עבור דימונה. נורדיה בקושי התאוששה וגיל חדד כבש את השני כעבור 10 דקות. במחצית השניה היה זה אופק אלימלך שכבש את השלישי וסגר את הסיפור של המשחק. נורדיה מתקרבת למקום ממנו יורדים לליגה ב׳ ואילו דימונה מגדילה את הפער לכדי שש נקודות מכפר שלם ומממשיכה לאותת לליגה שהיא ראויה לעלות ליגה העונה. והאמת, בכושר הנוכחי, מי יכול לעצור אותה?

 

מכבי יבנה - מכבי קרית מלאכי 1-0

מכבי יבנה מצמרת ליגה א׳ אירחה את קרית מלאכי במטרה להיצמד לחבורת הצמרת. תוכניות לחוד ומעשים לחוד. בפועל קרית מלאכי השיגה ניצחון מרשים ביותר על יבנה משער ניצחון של הדר לוי בדקה ה-70ס קרית מלאכי בורחת יפה מאזור המסוכן ממנו יורדים ליגה וכנראה יכולה להתחיל לכוון לעבר החלק העליון של הטבלה. יבנה מנגד ממשיכה עם אי היציבות שלה - שבוע אחד עושים תיקו מרשים עם דימונה בחוץ ושבוע לאחר מכן מפסידים בבית למלאכי... מה עוד אפשר להחליף ביבנה שלא החליפו? 

 

שמשון ת"א - הפועל הרצליה 0-3

קבוצתו של חי אבייב לא התקשתה להביס את הפועל הרצליה, זאת למרות הגשם החזק שירד לאורך כל המשחק. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים אך המחצית השניה נפתחה מצויין כאשר הרכש החדש, אורי זוהר, העלה את שמשון ליתרון ראשון. אביתר מזרחי הכפיל וחמזה מואסי המצויין חתם ניצחון גדול לשמשון ת"א. שמשון עולה למקום השני בטבלה ושאפו ענק למאמנה חי אבייב שלקח קבוצה עם תקציב נמוך והביא אותה למקום השני הכל כך מכובד. הפועל הרצליה? הייתה שמחה לסיים את העונה כבר היום וזה אומר הכל...

מלאכי עם ניצחן גדול. צילום: דוברות קרית מלאכי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי יבנה (נורבש 02-02-2024, 09:03)
    א.מכבי יבנה לא בצמרת הולכת להיות קבוצת תחתית לכל דבר. ב.קריית מלאכי לא קבוצת תחתית. ג.מה לעשות שישנם בהנהלה קבוצת זבלים שאוהבים לפגוע בשחקנים ובכלל בספורט בעיר ולקבל שכר ענק. ביבנה יש ראש עיר ליצן שלא עושה כלום בנדון ונותן לאנשים ההזויים האלה את הכח. שנים מכבי יבנה היא קבוצה עם שמור לי ואשמור לך. ואיזה מסכנים האוהדים!!!
  2. כל הכבוד (יחיאל 03-02-2024, 07:28)
    לניר ושמעון אל העבודה הטובה שהפ אושים בדימונה ניר מיקצועי ושמעון אים השקט שהביא לקבוצה והאווירה הטובה ושכל הקנאים ימשיכו לסבול