כאוכב דועך: הפועל כאוכב שוב לא ניצחה

רק לפני שתי עונות נחשבה הפועל כאוכב לאחת הקבוצות החזקות בליגה א' צפון שנאבקה על העלייה ללאומית. בעיות כלכליות דרדרו את הקבוצה והעונה עושה רושם שרק אם יקרה נס, הקבוצה תשרוד בליגה. מולה התייצבה עירוני נשר שרצתה לאסוף עוד נקודה בדרך להיחלצות מהתחתית. נגמר 1:1.

  • על ידי: מוחמד עאישי
  • 24-02-2024
  • 14:29

רק לפני פחות משנתיים, הפועל כאוכב עלתה למשחק העונה נגד מכבי בני ריינה על העלייה לליגה הלאומית. למי שזוכר, זה נגמר במפח נפש שכלל שערוריית שיפוט. מאז הפועל כאוכב מתקשה להתאוש ואם בעונה שעברה היא עוד הצליחה להישאר בליגה, העונה עושה רושם שזו תהיה משימה קשה ביותר.

מולה התייצבה, עירוני נשר חסרת היומרות שכל מה שהיא רוצה זה להישאר בליגה. והמשחק? בהתאם לציפיות.

 

את המשחק פתחו שתי הקבוצות היטב שכל אחת מחפשת את השער הראשון. בדקה ה-34 זה הצליח עבורה של האורחת, עירוני נשר שעלתה ליתרון 1:0 משער של שאקר סקר. עד לסיום המחצית חיפשה כאוכב את שער השוויון אך ללא הצלחה.

 

את המחצית השנייה פתחה כאוכב היטב והחלה לייצר הזדמנויות במטרה לכבוש שער השוויון. בדקה ה-57 היא הצליחה בכך כשכאמל אבו אלהיג'א השווה.

שתי הקבוצות המשיכו לתקוף וחיפשו שער ניצחון אך בדקה ה-70 שלף השופט, אפק אלברט כרטיס אדום לשוער נשר, עמית סואירי לאחר שפגע ללא כדור בשחקן של כאוכב. ביתרון מספרי לא הצליחה כאוכב להשיג שער ניצחון והמשחק הסתיים בתיקו 1:1 שדי משקף את הציפיות ואת מהלך המשחק.

 

בראכת ואהב, מאמן נשר אמר בסיום:

"לא היה הרבה כדורגל בגלל תנאי המגרש אבל היו הזדמנויות. קיבלנו אדום שלפי דעתי לא מוצדק, כמובן שהיה לנו קצת לשחק בעשרה שחקנים ובכל זאת הגענו למצבים ולא ידענו לנצל אותם. אני חושב שחלוקת הנקודות משקפת את מה שהיה במשחק".

 

חנא פרהוד מאמן כאוכב אמר בסיום:

"אני והצוות שלי הכנו את הקבוצה על הצד הטוב ולמרות שהיינו חסרים 6 שחקנים היינו יכולים לנצח את המשחק כמו שיכולנו גם להפסיד אותו. נשר קבוצה טובה, והשגנו נקודה חשובה להמשך המאבק בתחתית. מה שמעודד אותי שעד היום משחקים כאלה הפסדנו, מקווה שהנקודה הזאת תעזור לנו בהישרדות".

חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. 2 חרטטנים. מה לכם ולאמן כדורגל. שניכם לא שווים כלום בלי קניות ומכירות. (שחקן 24-02-2024, 14:54)
  2. פח (עדל 24-02-2024, 16:49)
    אתה מאמן פח חנא בושה