התחזית של D&A לקראת מחזור 18 בליגה א' צפון

רק הסתיים המחוזור ה-17 וכבר לפנינו המחזור ה 18 בליגה א' צפון ובו השניה מ.ס. טירה תארח את המוליכה, הפועל רעננה למשחק עונה אמיתי ומעניין! קרית אתא תארח את אום אל פאחם ואילו קרית ים תתארח בנשר. ומה עם יתר המשחקים? קבלו את הניתוח המקצועי של סוכנות השחקנים D&A.

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 25-02-2024
  • 15:24

רגע לפני שהמחזור ה-18 בליגה א' צפון יוצא לדרך, נביט לאחור לעבר המחזור הקודם בו רעננה המשיכה את מסע הנצחונות לעבר הליגה הלאומית, טירה איבדה נקודות יקרות נגד א.א. פאחם, קריית ים ניצלת מהפסד עמוק בתוספת הזמן, אתא ביאליק ניצחת את בועיינה והתמקמה במקום השלישי, צעירי קנא המשיכה בחוסר יציבות ובועיינה התקרבה לתחתית כשהיא סופרת הפסד שלישי ברציפות וניצחון בודד ב-8 המשחקים האחרונים וכאוכב לקחה נקודה יקרה להמשך המאבקים בתחתית.

ומה יהיה במחזור הקרוב?

 

מכבי אחי נצרת - צעירי כפר קנא 
אחי נצרת לקחה נקודה חשובה במגרש קשה והפנים שלה הם לכיוון מרכז הטבלה. אם רוצים שם קצת יותר מעונה רגועה, המשחק נגד צעירי קנא הוא המפתח. צעירי קנא סובלת מחוסר היציבות ולא מצליחה לחבר רצף של ניצחונות כדי שיקרבו אותה לעבר הצמרת. יש שם סגל שחקנים איכותי שנכון לעכשיו לא מספק את התוצאות. התחזית: תיקו.

 

הפועל בני זלפה - הפועל בועיינה 
זלפה עצרה את רצף ההפסדים עם ניצחון חשוב נגד טייבה ולקבוצה כבר 21 נק ולאור התוצאות בתחתית ההיא נשמה הרבה אוויר והתקדמה לעבר מרכז הטבלה. בועיינה של התקופה האחרונה היא כישלון. לקבוצה יש סגל שחקנים מצוין אך משהו שם לא מתחבר. יש לה ניצחון בודד ב-9 משחקים האחרונים, 3 הפסדים רצופים ונראה שכדור השלג חייב להעצר. כל תוצאה מלבד ניצחון והתחתית תהיה קרובה מתמיד. התחזית: זלפה תנצח

 

הפועל מגדל העמק - הפועל כאוכב 
מגדל העמק עם הסגל האיכותי שלה לא מצליחה לאגור מספיק נקודות שיקחו אותה לעבר הצמרת. במחזור הקודם מגדל העמק הפסידה לרעננה ונגד כאוכב היא חייבת לחזור למסלול הנצחונות. כאוכב עם נקודה נגד נשר ולמזלה גם הקבוצות שמקדימות אותה בטבלה לא הצליחו לנצח והסטטוס קוו נשאר. בכאוכב עשו שינוים בסגל השחקנים ועכשיו הקבוצה יותר מאוזנת ואיכותית. התחזית: כאוכב תנצח.

 

שחקני קרית ים חוגגים. האם יחגגו מול נשר? צילום: עדי דטליס

 

מכבי נוגיידאת - הפועל באקה אל גרביה
נוגיידאת עם תיקו שכולו הפסד מבחינתה. שער עמוק בתוספת הזמן של קרית ים לקח מהם 3 נק' יקרות שהיו יכולות לקדם אותם בטבלה. בקבוצה נעשו שינוים רבים בסגל ונכון לעכשיו היא ניראת טוב אך במבחן התוצאה זה עדיין לא בא לכדי ביטוי. באקה עם תיקו ביתי אגרה עוד נקודה ומכוונת לעבר הפלייאוף העליון. כדי להשיג את המטרה שום תוצאה מלבד ניצחון לא תקרב אותם לעבר היעד. התחזית: תיקו.

 

מכבי אתא ביאליק - צעירי א.א. פאחם 
עד עכשיו אתא ביאליק היא הפתעת העונה. הקבוצה המשותפת מהקריות עם 28 נק ממוקמת במקום השלישי. ניצחון שלה ישאיר אותה בליגה באופן סופי ובקבוצה יוכלו לסמן את הפלייאוף העליון כמטרה. אצל צעירי א.א. פאחם רב הנסתר על הגלוי. מצד אחד סגל שחקנים סופר איכותי שלא מספק 
את התוצאות ומנגד משהו לא ברור בהתנהלות. אם בא.א. פאחם עדיין רוצים להיות בפלייאוף העליון זה המשחק שיכול לקחת אותם לשם. 

התחזית: אתא ביאליק תנצח .

 

מ.ס. טירה - הפועל רעננה 
משחק על עונה שלמה של שתי הקבוצות. בטירה ובטח ובטח ברעננה יודעים שניצחון יתן מקדמה משמעותית לעבר המטרה שהיא העפלה לליגה הלאומית בתום העונה. טירה מגיעה למשחק לאחר תיקו שכולו הפסד נגד  א.א. פאחם ורעננה מגיעה מלאה בביטחון לאחר ניצחון חוץ במגרש קשה כמו מגדל העמק.  לטירה אין יותר מקום לאבד נקודות ורעננה נמצאת בפער של 3 נק עם משחק חסר כך שהיא יכולה להגיע ללא לחץ. התחזית: טירה תנצח. 

 

גם אום אל פאחם חגגו מול טירה. האם יחגגו מול קרית אתא? צילום: אבי רביבו

 

הפועל כפר כנא - צעירי טייבה 
כפר כנא עם נקודה בדרבי מגיעה למשחק שניצחון בו יכול להשאיר את הקבוצה בליגה מוקדם מהצפוי. בכפר כנא יעשו הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית. לעומתה טייבה עם 3 הפסדים רצופים ונראה שההתלהבות שאפיינה אותם עם המינוי של איציק שאקי כמאמן חלפה לה. טייבה ביכולת לא טובה ואם הם רוצים להישאר בליגה מישהו שם חייב להתעורר ולזעזע את הקבוצה. התחזית: כפר כנא תנצח.

 

עירוני נשר - מ.ס. קריית ים
הדרבי של אזור הקריות. נשר הלא יציבה חייבת לחזור ולהפגין יכולת טובה שתיתן לה הרבה אוויר וביטחון להמשך הדרך. יש שם סגל שחקנים איכותי שיכולים לנצח כל קבוצה בכל יום נתון. קריית ים איבדה במו רגליה הזדמנות אדירה לחזור לעניינים עם תיקו מפתיע נגד נוגיידאת. אם קריית ים לא תנצח את המשחק נגד נשר, טוב יעשו בהנהלת הקבוצה אם ישנו את המטרה ויכוונו בכל הכח אל הפלייאוף העליון. התחזית: קריית ים תנצח. 

תחזית ליגה א צפון של סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות