צעירים חסרי מנוח: אתא ביאליק כבר במקום הרביעי

באתא ביאליק תמיד התהדרו בדור הצעיר ואכן, החבורה של אבי סבג עושה העונה חיל מעבר לכל הציפיות. בשישי האחרון היא גברה 2-1 על הפועל בועיינה והעפילה למקום הרביעי, אם אותו מספר נקודות כמו לקרית ים. "שמח מאוד שניצחנו במגרש כל כך קשה", אמר סבג.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 26-02-2024
  • 08:41

אם באתא ביאליק סימנו את העונה הנוכחית ככזו שהמטרה בה היא רק להישאר בליגה כי הרי הסגל שם נחשב לצעיר בליגה, פתאום מצאו את עצמם שם כפסע מהפלייאוף העליון ומי יודע, אולי זה ייגמר שם בעליית ליגה?. אבל בואו לא נריץ את העגלה לפני הסוסים, הליגה עוד ארוכה וביום שישי האחרון פגשה הקבוצה של אבי סבג את הפועל בועיינה באחד המגרשים היותר קשים בליגה.

 

המשחק התחיל בסערה. בדקה ה-10 העלה מיכאל אשכנזי את האורחים מהקריות ליתרון אך שתי דקות אחריו היה זה תקיף דבאבשה שהשווה לזכות בועיינה. אתא ביאליק לא הרפתה ובדקה ה-25 היה זה סארי חאג' יחיא שהחזיר לה את היתרון שנשמד עד למחצית.

במחצית השנייה ניסתה בועיינה להשוות אך הגנת אתא ביאליק שמרה על הניצחון היקר שבזכותו העפילה למקום הרביעי עם 28 נקודות, אותו מספר נקודות כמו לקריית ים שהתקציב שלה גדול בהרבה מזה של אתא ביאליק.

 

 שוחחנו עם מאמן הקבוצה מהקריות, אבי סבג שאין ספק שעושה פלאים עם הסגל העומד לרשותו.

 

 איך אתה מסכם את המשחק?
"שיחקנו במגרש קשה מאד, הרבב בגלל שלא יכולנו לפתח את המשחק הרגיל שלנו. הייתה מחצית ראשונה קשה למרות שהובלנו בסיומה. ביצענו כמה שינויים ואני מאוד שמח שיצאנו עם 3 נקודות".

 

 איך זה מרגיש להמשיך את המומנטום?
 "הגענו לאחר שני הפסדים רצופים מול כפר כנא ובקה אל גרבייה ואז ניצחנו את צעירי טייבה. היה חשוב מאד להמשיך את המומנטום ולהידבק לצמרת".

 

אתם במקום הרביעי, אבל 10 נקודות מהמקום הראשון, אפשר עדיין לעלות לשם?
"כל משחק הוא בפני עצמו, הליגה שוויונית שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה אחרת. בליגה הזו לא משנה באיזה מקום אתה נמצא, מי שיגיע מוכן יותר למשחק ספציפי ועם תכנית משחק טובה יותר, ינצח".

 

איך זה להיות מאמן של קבוצה עם המון אופי?
"בנינו קבוצה שנחשבת לצעירה בליגה. בחרנו שחקנים ועשינו כמה שינויים במהלך התהליך. אני מאוד שמח שאנחנו מתחברים ממשחק למשחק ומשפרים את השחקנים הצעירים. כל משחק הוא כמו עוד יום של למידה וכאמור, אנחנו לומדים מכל משחק ומשם עוברים למשחק הבא"

אבי סבג, מוביל את קבוצתו לעונה מצויינת. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. סבג מאמןמספר 1 (גולן 26-02-2024, 09:32)
    אתא/ ביאליק ללאומית