מלקטים נקודות: הפועל כפר כנא שוב סיימה בתיקו הפעם נגד טייבה

הפועל כפר כנא רשמה עוד משחק מאכזב מצד אחד אם כי ליקטה עוד נקודה בדרך להבטחת ההישארות. למזלה התייצבה מולה צעירי טייבה שנמצאת במצב לא פשוט. נגמר 1-1. מאמן טייבה, איציק שאקי: "היינו צריכים להביס אותם כבר במחצית". בכפר כנא סירבו להתראיין בגלל כתבת דרבי החברים..

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-02-2024
  • 09:07

הפועל כפר כנא וצעירי טייבה התייצבו למשחק כשלשתיהן אותה מגמה: לנסות לברוח מהתחתית. בעוד שמצבה של כפר כנא סביר והיא שומרת על טווח ביטחון מהמקום ממנו הולכים למבחנים, מצבה של צעירי טייבה בכי רע והיא חייבת נקודות כדי לא למצוא את עצמה במבחני ההישרדות או במקרה הגרוע, במקום ממנו יורדים לליגה ב'.

 

המחצית הראשונה התאפיינה בשליטה של טייבה שניצלה זאת כדי לעלות ליתרון כבר בדקה ה-6. מתפרצת קטלנית בסיומה הכניס אבו ענזה כדור עומק לחלוץ הצעיר, ראיק יאסין שסיים עם בעיטה לרשת הגבוהה. טייבה המשיכה ללחוץ אך ללא הצלחה.

 

במחצית השנייה נרגעה טייבה עובדה שנוצלה ע"י כפר כנא שהשוותה בדקה ה-75 לאחר טעות קשה של השוער שהשמיט ושחקן כפר כנא דחק פנימה, 1:1. בתוספת הזמן יכול היה אבו ענזה לגמור את המשחק אך החטיא מ-5 ותוצאה נשמרה עד לסיום.

 

בכפר כנא סירבו להתראיין באתר גולר, אולי בגלל כתבת דרבי החברים ועל זה נאמר: על ראש .... שלא לייחוס, אמרו בקבוצה שהם מאוכזבים מהתיקו ויכלו להביס את היריבה.

 

מאמן צעירי טייבה, איציק שאקי, הגיב לדברים כשאמר: " אולי מי שאמר את הדברים לא היה באותו משחק. במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל 4. זו המחצית הכי טובה שלנו ואנחנו פראיירים  שלא הבסנו אותם. אני יוצא מאוכזב מאד, ברחו לנו שתי נקודות. קיבלנו גול של נאיביים, גול שאסור לספוג בליגה א'. מצד שני, אני מרוצה שעצרנו את סחף ההפסדים ומזה השחקנים נתנו מלחמה על המגרש. הפנים קדימה למשחק מול אחי נצרת".

איציק שאקי, יצא מאוכזב מהתיקו. צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך יא (גבר) תשאיר אותם בליגה שחצן גדול (טייבה 27-02-2024, 13:49)
  2. מאמן חלש משחק הגנתי דייי שאקי (עבדאלקדר 27-02-2024, 21:13)
  3. אחלה איציק שאקי (אולטראס טייבה 28-02-2024, 00:04)
    יש לנו מאמן גדול טייבה לא תירד