מגדל העמק וכאוכב סיימו בתיקו 1-1, פרהוד:"חצי שני מגדל העמק נדהמו מהיכולת שלנו"

כשחרב הירידה מונחת על צווארה, יצאה הפועל כאוכב למשחק חוץ קשה במגדל העמק שגם היא מחפשת נקודות כדי להידבק אל החלק העליון. בסוף זה נגמר בתיקו 1:1 מאכזב כולל את המאמן של כאוכב, חנא פרהוד שאמר:"15 שנה לא זוכר חצי ראשון כל כך חלש של קבוצה שאני מאמן. חצי שני משחק מצויין שלנו כשגם מגדל העמק נדהמו מהיכולת שהצגנו. לאחר שהשווינו מגדל העמק פחדו להפסיד וקיוו לתיקו. "

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-02-2024
  • 08:21

כולנו כבר התרגלנו שהפועל כאוכב של העונה היא דיירת קבועה של מרתף הטבלה. הקבוצה של חנא פרהוד לא מצליחה לייצר נקודות מה שמשאיר אותה עמוק עמוק בתחתית אל עבר המקום המוליך בתום העונה אל ליגה ב'.

מולה התייצבה הפועל מגדל העמק שעשתה רושם שהיא יכולה להתקרב אל החלק העליון ואולי אפילו לגנוב מקום בפלייאוף העליון.  

המשחק נפתח מצוין מצד המארחת ממגדל העמק ששלטה במשחק, הגיעה למספר מצבים אך כבשה רק שער  אחד מפנדל מוצלח של אופק מלול לאחר נגיעה יד ברחבה של שחקן הגנה של האורחים מכאוכב".

 

במחצית השנייה ראינו כאוכב אחרת, טובה יותר שניסתה להכתיב את הקצב ואף הגיעה למספר מצבים ואף כבשה שער מרגלי יובל אורן שנפסל אם כי נראה די חוקי. אבל בסופו של דבר אותו יובל אורן בא על שכקו כשבעט חזק מ- 25 מטרים ופנימה, 1-1, תוצאה שנשמרה עד הסיום.

 

 חנא פרהוד מאמן הפועל כאוכב אמר בסיום: "אני מאמן כבר 15 שנה ולא זוכר קבוצה שאימנתי שהקבוצה שלי נראית כל כך רע במחצית הראשונה. במחצית ניערתי את השחקנים, עשיתי 4 חילופים שאחד מהם היה יובל אורן  שכבש את השער. השווינו והיינו צריכים גם לנצח. אפילו אנשי מגדל העמק קיוו שהמשחק יגמר בתיקו. בגדול היו שתי מחציות. חצי ראשון של מגדל העמק, חצי אליו כלל לא הופענו בכלל וחצי שני בו ראינו קבוצה שונה כשכל מי שראה את כאוכב נדהם מהיכולת הגבוהה שלנו"

 

משחק הבא נגד קרית ים בחוץ

"משחק קשה מאד, האמת שכל משחק בליגה קשה מאד, אבל אפשר לקחת נקודות בכל מגרש. ותראו את נוג'ידאת וטייבה שלקחו נקודות בקרית ים".

חג'ג' רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחה (עבד 28-02-2024, 15:19)
    מתי תנצח משחק אח.כמה אתה יכול לבלף.אתם עושים רק הגנה..אחרי שאתה מקבל גול..אתה מנסה לתקוף. יש יורדת ב
  2. מאמן בש"ח (אבו עלי 29-02-2024, 12:05)
    כל משחק שאתה מפסיד או עושה תיקו יש לך מה להגיד,אבל מי שאוכל את השקרים שלך זה ההנהלה שיותר מטומטמת ממך
  3. מגדל העמק עשתה לכם בית ספר (מאמו בלוףףף 01-03-2024, 23:46)
    שנה הבאה ליגה ב