תחזית ליגה א' צפון- מחזור 19

המחזור ה-19 בליגה א' צפון צפוי להיות מסקרן מאד כשהמוליכה מרעננה תפגוש את אתא ביאליק המפתיעה והסגנית מטירה תארח את מגדל העמק. ובתחתית? כאוכב יוצאת למשחק חוץ קשה בקרית ים ואילו נוג'ידאת למשחק בכפר כנא. ומה לגבי יתר המשחקים? מי תנצח? מי תפסיד? קבלו את התחזית של סוכנות השחקנים D&A

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 29-02-2024
  • 14:42

התיקו במחזור שעבר במשחק העונה השאיר את הסטטוס קוו בצמרת כשהפער בין רעננה לטירה נשמר. קריית ים ואתא ביאליק ניצחו והמשיכו ביכולת הטובה שלהם. באקה הוכיחה לכולם שהיא עדיין כאן, צעירי א.א פאחם המשיכה לאכזב וטייבה עם תיקו שכולו הפסד. נוג'ידאת עדיין לא מתעוררת וכאוכב עושה את כל הדרך לליגה ב' אם לא יקרה משהו מיוחד..

זה היה המחזור שהיה ומה צפוי לנו במחזור הבא?

 

הפועל רעננה - מכבי אתא ביאליק 
רעננה השיגה תיקו שכולו ניצחון במשחק העונה נגד טירה והיא תרצה מן הסתם, להמשיך את המסע לעבר הליגה הלאומית. יש שם קבוצה מאומנת שממוקדת המטרה ותעשה הכל כדי לנצח. אתא ביאליק בעונה הכי טובה שלה מהרגע האיחוד. הקבוצה של המאמן המצוין אבי סבג מגיעה לכל מגרש במטרה אחת והיא לנצח. היא ממשיכה לשחק כדורגל איכותי ומהנה ולחזור עם הנקודות. למרות זאת התחזית: רעננה תנצח.

 

שחקני נשר. יכולים לעצור את באקה?  צילום: עדי דטליס

 

הפועל באקה אל גרביה - עירוני נשר
באקה השיגה ניצחון שכולו אופי נגד נוג'ידאת ואין ספק שהיא הפתעה נעימה. בבית היא הקבוצה הכי קשה בליגה ונגד כל קבוצה היא מגיעה כדי לנצח. נשר מתקשה לשמור על יציבות ולצד תוצאות יפות, הקבוצה מועדת במשחקים שהיא אמורה לסמן וי עליהם. אם בנשר רוצים לדגדג את הצמרת הם חייבים לנצח את באקה. למרות זאת הניחוש: באקה תנצח.

 

מ.ס. קריית ים - הפועל כאוכב
קריית ים נמצאת בתקופה טובה מאז שהגיע המאמן מאור סיסו. היא צברה 10 נק' אפשריות מתוך 12 בארבעת המשחקים האחרונים ונראה שהסגל המצוין מתחיל להתחבר ולספק תוצאות. בקריית ים מבינים שאסור להם לאבד נקודות ואם הם עדיין מכוונים לליגה הלאומית זה משחק בו חייבים לנצח. כאוכב עם משחק שני ברציפות ללא הפסד אבל כדי להינצל הקבוצה חייבת לנצח כדי שלא יהיה מאוחר מידי. כל תוצאה מלבד ניצחון ימשיך לסבך את כאוכב עמוק בתחתית וליגה ב' תהיה קרובה מתמיד. התחזית: קריית ים תנצח. 

 

מ.ס. טירה - הפועל מגדל העמק
טירה עם תיקו נגד רעננה תוצאה ששומרת אותה חזק במאבק על העליה לליגה הלאומית ומבינים שם שחייבים לעשות את העבודה, לנצח בכל משחק ולקוות למעידה של רעננה. מגדל העמק לא מצליחה לשמור על יציבות והקבוצה מאבדת נקודות לקבוצות נחותות ממנה. עם ניצחון בודד ב-7 המחזורים האחרונים, הסגל המוכשר של הקבוצה יכול יותר. התחזית: טירה תנצח.

 

צעירי טייבה - מכבי אחי נצרת
טייבה הצליחה לעצור את רצף ההפסדים כשסיימה בתיקו ביום שני בכר כנא. כולם יודעים שם שחייבים להתחיל ולאסוף נקודות ושעם מחמאות בלבד לא נשארים בליגה. אחי נצרת מגיעה למשחק שיכול להשאיר אותה מעשית בליגה ואפילו להתקדם במעלה הטבלה. התחזית: אחי נצרת תנצח.

 

שחקני קרית ים. חייבים לנצח את כאוכב. צילום: עדי דטליס

 

מכבי צעירי כפר קנא - מכבי נוגיידאת
צעירי קנא עם 27 נק' ושני משחקים חסרים שאם תנצח בהם תוכל לעלות עד המקום השלישי. מבחינת כפר קנא אם הם רוצים להיות בצמרת הגבוהה זה משחק שאסור להם לאבד בו נקודות. נוג'ידאת לא מצליחה להתרומם והקבוצה כבר רושמת 10 משחקים ללא ניצחון, למרות השינוים הרבים שנעשו בסגל השחקנים. אם נוג'ידאת רוצים להישאר בליגה, זה הזמן להתחיל לנצח. התחזית: צעירי קנא תנצח.

 

הפועל בני זלפה - מכבי צעירי א.א.פאחם
זלפה מצליחה לעצור את רצף ההפסדים ובשבוע האחרון רשמה שני נצחונות ברצף מה שמקרב אותה לעבר הצמרת. א.א. פאחם עם הסגל המצוין שלה עד עכשיו אכזבת העונה. חוסר השקט שההנהלה מקרינה לעבר סגל השחקנים והצוות המקצועי נותן את אותותיו. א.א. פאחם עם 6 משחקים ללא ניצחון וזה הזמן לנצח ולהתקרב לצמרת. התחזית: א.א פאחם תנצח.

 

הפועל כפר כנא - הפועל בועיינה
הפועל כפר כנא עם 3 תוצאות תיקו רצופות והיא עדיין לא הצליחה לברוח מהתחתית. אם בכפר כנא רוצים מעכשיו והלאה עונה שקטה ולא סרט תחתית כמו בעונה הקודמת היא חייבת לנצח את בועיינה. זו מצידה רשמה הפסד רביעי ברציפות וניצחון בודד ב-10 משחקים. הסגל שם לא מצליח לספק את התוצאות שיקחו אותו קדימה. ניצחון אחד של בועיינה ומד הלחץ יד והקבוצה שנבנתה להישארות בליגה תעמוד במטרה. התחזית: תיקו.

תחזית ליגה א צפון של סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית (אביב 29-02-2024, 18:11)
    תחזית אמיתית שמשקפת בצורה מקצועית את מצבן של הקבוצות בליגה ..