תחזית ליגה א' דרום - מחזור 19

המחזור ה-19 בליגה א' דרום יעמיד במרכז את המוליכה מכפר שלם שתצא למשחק חוץ בכפר קאסם כשהסגנית מדימונה תצא למלאכי. ומה עם נתחתית? מרמורק מול מודיעין והבקעה מול נורדיה. מי תנצח? מי תפסיד? קבלו את התחזית של סוכן השחקנים גיא וייס.

  • על ידי: סוכן השחקנים גיא וייס
  • 29-02-2024
  • 11:49

כפר שלם רשמה ניצחון דרמטי על קרית מלאכי במשחק סוער, דיונה התקשתה אבל חזרה עם הנקודות מלוד, שמשון ממשיכה לנשוף בעורפן של המוליכות, מודיעין וירמיהו חולון מעדו, מרמורק ושעריים לא ממש התקדמו ועירוני אשדוד רשמה ניצחון דרמטי. זה היה המחזור שהיה ומה במחזור הבא?

 

הפועל בקעת הירדן - ביתר נורדיה

בקעת הירדן עושה ככל יכולתה לשרוד את העונה הקשה שעוברת עליה. חסר לה איכות, במיוחד בהתקפה ולטעמי גם בהגנה. מולה תתייצב נורדיה שבחודש האחרון מגלה התייצבות נעימה, התוצאות הטובות מגיעות והיא כבר עם הפנים לאמצע הטבלה ומעלה. יש לי הרגשה שיהיה כאן מיני הפתעה ושבקעת הירדן תנצח את המשחק

 

ירמיהו חולון - הפועל לוד

ירמיהו מגיעים אחרי קרב גלדיאטורים מול שמשון במשחק שבו הייתי ובו הפסידו במשחק שקול על חודו של מצב נייח. חולון קבוצה מאוד חזקה ועיקשת וקשה להכניע אותה. מולה מתייצבת לוד שגם בה צפיתי בהפסד מול דימונה, ואני אומר למי שלא צפה, שלוד במשך דקות ארוכות הייתה שווה לחלוטין והייתה שווה גם שער שבמזל לא הובקע. חולון בבית לא תרצה להפסיד 2 משחקים ברצף ותנצח בשיניים את לוד.

 

אדומים אשדוד. עדיפים על הקבוצהה קטנה של אשדוד. חייבים לנצח. צילום: מוטי קדוש

 

שמשון כפר קאסם - הפועל כפר שלם

כפר שלם מובילת הטבלה עם מטרה ברורה העונה: לעלות ליגה. אבל עם העליות והירידות ביכולת, כמו אגב כל קבוצות הצמרת, זה לא יהיה קל. שמשון כפר קאסם, אם היה מישהו זלזל בה העונה, מבין היום שיש שם הרבה לב ונשמה. נכון שהסגל הוא לא עם שמות מפוצצים אבל איסמאיל סרסור עושה עבודה אדירה ויחד עם איהב אחיו מעמידים קבוצה של לוחמים שבאים לכל מגרש ומסתכלים ליריבה בלבן של העיניים. המגרש הסינטטי בקאסם הוא מגרש לא קל לקבוצות כמו כפר שלם ויחד עם רוח הקרב של קאסם המשחק לדעתי יסתיים בתיקו

 

הפועל אדומים אשדוד - עירוני אשדוד

 איזה משחק אשששש. כל מי שמכיר את ההוואי האשדודי יודע על היריבות רבת השנים בין שני המועדונים עוד משנות ה80 המוקדמות (למבוגרים שביננו...). אדומים קבוצה איכותית שרוצה להגיע לפלייאוף העליון. מולה עירוני שפתחה את העונה נהדר ובשלב מסויים דעכה והדרדרה לאיזור המסוכן. השבוע הוחתם שם קרגולה שרק הגיע והביא את ה'בארקה' עם ניצחון גדול בדקה ה90 על הפועל הרצליה. באמת שהכל ממש פתוח ואפשרי. אני אלך במשחק הזה על תיקו.

 

קרית מלאכי. מתמודדים מול קבוצה חזקה מאד מדימונה. האם ינצחו? צילום: מדיה קרית מלאכי

 

מכבי קריית מלאכי  - מ.ס. דימונה

איזה קרב דרומי מסקרן בין אחת המועמדות לעלייה מדימונה לקריית מלאכי המפתיעה שעושה עונה של מעל המצופה ומוצאת את עצמה בלי שתרגיש נאבקת על מקום בפלייאוף העליון!! שאפו לטולמסוב, שאפו לצוות ולהנהלת המועדון בעונת בכורה בליגה א'. דימונה יודעת שאין מקום לטעויות במאבק על העלייה ואין מקום לאבד נקודות. אבל מלאכי אגוז מאוד קשה לפיצוח. דימונה פייבוריטית אבל נלך על תיקו במשחק הזה.

 

 

הפועל מרמורק - עירוני מודיעין

מרמורק מארחת את מודיעין למשחק קריטי למרמורק, כמו כל משחק שיהיה לה מכאן ועד סוף העונה. מלחמת עולם עבורה במאבק ההשארות. מרמורק חילצה נקודה במחזור האחרון בטדי מול נורדיה, נקודה שעלולה להיות קריטית בסוף העונה. מולה מודיעין שעושה עונה מצויינת בה היא מקבעת את עצמה לראשונה בליגה א' כקבוצת צמרת. לא בכדי סומכים שם על ארז בנודיס שבעונה הבאה ידע לשמור על השלד ולחזק בנקודות מסויימות. מודיעין פייבוריטית אבל בסיבוב השני קבוצות התחתית צוברות יותר נקודות וקל לא יהיה לה מול מרמורק. מודיעין אמורה לנצח  אבל נלך על מיני הפתעה: תיקו.
 

הפועל הרצליה - מכבי שעריים

הפועל הרצליה מארחת את מכבי שעריים לעוד משחק שקול שממש קשה לנבא. הרצליה לא תעלה ולא תרד ועם עוד ניצחון אחד או שניים והם מעשית יסיימו את העונה. מולה שעריים שלטעמי עם סגל לא חזק במיוחד בסך הכל עושה את עבודתה אבל עדיין חייבת להיזהר כי היא נמצאת באזור המסוכן. הרצליה אחרי 2 הפסדים ותחזור למעגל הניצחנות. ניצחון להרצליה. 
 

שמשון ת"א - מכבי יבנה

איזה משחק אדיר מחכה לנו במושבה בחמישי בלילה. שמשון תל אביב מארחת את מכבי יבנה. שתי הקבוצות במומנטום ובאות אחרי שני נצחונות. שמשון תל אביב עם ניצחון קשה בחוץ בחולון ויבנה מנצחת את הבקעה. ראיתי את שתיהן בשבועיים האחרונים. ביבנה אפשר היה לראות את האיכויות המתבקשות משחקנים כמו חיים יוסף, לקאו בירו וטאוובה ומולם חאמזה מואסי, ירין מוגרבי וקנריק. מה שכן יחסר הבלם, יובל חליבה שהוא עוגן מרכזי בשמשון תל אביב. שוב, משולש, שוב הכל אפשרי. מרגיש לי תיקו במשחק הזה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי יבנה (נורבש 29-02-2024, 13:47)
    עד שהסמרטוטים בהנהלת יבנה לא יעופו יבנה לא תעלה בחיים. מזל שלה שהיא צברה נקודות לא לרדת ליגה
  2. גוטה הכל הפוך (הכל הפוך 29-02-2024, 14:32)
  3. יבנה (יבנה הבדיחה 29-02-2024, 15:42)
    מועדון בדיחה כל ההנהלה שם פח וראש עיר אפס מאופס
  4. ליבנה (אבי שטראוס 29-02-2024, 15:43)
    רק רועי אל ינקה אתכם אחד אחד כמו שכבר עשה יקבל מנדט מראש העיר ויעיף את כל אוכל הפתי בר