הפתעת העונה מחפשת הפתעה

אחד המשחקים שהעיניים יהיו נשואות אליו בסופ"ש יתקיים ברעננה שם תארח המוליכה הגאה את הפתעת העונה, מכבי אתא ביאליק שתחפש להאריך את רצף הניצחונות שלה ולתקוע יתד במקום ממנו עולים לפלייאוף העליון ואולי יותר מזה. "מקפידים להכין את עצמנו באופן מקסימלי", אמר הקפטן דוד אמזלג.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 29-02-2024
  • 09:05

מי האמין בתחילת העונה שמכבי אתא ביאליק תהפוך לפקטור משמעותי בצמרת הגבוהה? לא הרבה. הרי הקבוצה נחשבת לצעירה ולפחות מנוסה בליגה. אבל עם עבודה נכונה וסגל שחקנים מאוזן, החבורה מהקריות עושה מעל ומעבר למצופה.

12 מחזורים לסיום מדורגת הקבוצה של אבי סבג במקום הרביעי, 8 נקודות בלבד מהמקום הראשון וסופרים רצף של 3 ניצחונות כולל עם צעירי אום אלפחם ביום שני 1:2 (צמד של ירין גברי).

ביום שישי, תפגוש החבורה הנמרצת והצעירה את מוליכת הטבלה, הפועל רעננה בחוץ כשמטרה היא ברורה: לנצח ולהתקרב אליה עוד.

רבע לפני המשחק תפסנו לראיון את קפטן, דוד אלמזלג שנמצא בקבוצה שנתיים ונחשב לאחד הברגים החשובים בהצלחה העונה.

 

איך ההרגשה לנצח יריבה קשה ולהשיג ניצחון שלישי רצוף?

""זה תוצאה של עבודה קשה כמו בכל המשחקים האחרונים שלנו. רצף הניצחונות בתקופה האחרונה מגיע אחרי הכנה מצוינת של הצוות המקצועי, אבי סבג ואסי כץ".

 

מה תכנית המשחק שלכם למשחק בשישי נגד הפועל רעננה?

הפועל רעננה נמצאת במקום הראשון בזכות. מדובר בקבוצה מצוינת. אבל כמו בכל שבוע אנחנו  בעיקר מתעסקים בעצמנו, מקפידים להתכונן טוב, להכין את עצמנו כמו שצריך כדי להגיע בשיא המוכנות למשחק".

 

אתם כרגע במקום הרביעי ורק שמונה נקודות מרעננה, זה אפשרי להשיג את המקום הראשון?

"המקום הראשון בטח לא היה אחת מהמטרות שלנו העונה, אבל זה היופי בכדורגל שאי אפשר לדעת מה יתפתח. לא יהיה נכון להתעסק בהצהרות, בטח לא כאלה של עליית ליגה. התחלנו את העונה הזאת בצניעות וככה נמשיך אותה".

 

אחרי שנתיים באתא ביאליק, איך זה מרגיש להיות הקפטן וחלק מקבוצה מצליחה?

"אני יכול להגיד שזה אחד המקומות הכי טובים שהייתי בו בליגה א'. האווירה מצוינת, התנאים שאנחנו מקבלים מהטובים שיש בליגה. עבורי להיות הקפטן של הקבוצה זה כבוד גדול. מרגיש כאן בבית".

דוד אמזלג, מוביל את אתא ביאליק לעונה מצויינת. צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. להנהלה (אוהד 29-02-2024, 20:11)
    לא מובן אל תעשו צחוק זה לא איחוד להעלים את השם צור שלום לרשום אתא/ ביאליק ולא לשחק בקריית אתא אלא בקריית ים