אשדוד צהובה: עירוני גברה על אדומים 1-2

הדרבי הגדול של אשדוד הסתיים בניצחון גדול של עירוני אשדוד 1-2 על האדומים. לעירוני כבשו הראל בן אבי ויאן בנבניסטי. לאדומים נתנאל פרץ. ויקטור גניש עדיין ללא ניצחון מאז שמונה למאמן באדומים. קרגולה:"זה ניצחון מתוק בגלל שזה בדרבי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-03-2024
  • 19:13
הפועל אדומים אשדוד אירחו את עירוני אשדוד למשחק דרבי סופר מעניין כשלכל קבוצה מגמה אחרת בטבלה אבל כל אחת רצתה לנצח.
אם לשפוט לפי היציעים אז לפני השריקה הצהובים ניצחו כאשר על פי הערכות הגיעו כ- 350 אוהדים של עירוני ורק 150 של האדומים. 
 
ויקטור גניש שנעדר ממשחק הניצחון על מודיעין בשל מחלה, חזר לקווים במטרה לזכות בניצחון ראשון (נגד מודיעין עמדו על הקווים היו דוד רביבו ועוזרו שושן). מנגד עירוני אשדוד הציגה את מאמנה החדש-ישן, אורי קרגולה שהספיק לרשום ניצחון בכורה על הפועל הרצליה. והאמת עירוני אשדוד נראית הרבה יותר טוב וחדורת מוטיבציה איתו.
 
המשחק נפתח עם קצב טוס בעיקר מצד עירוני אשדוד. בדקה ה-25 שרק השופט לפנדל לזכות הצהובים. הראל בן אבי לקח את הבעיטה, אך שוער אשדוד קרא נכון את הכיוון והדף. את שמחת האדומים קטע הקוון שסימן לשופט ששוער אשדוד זז מקו השיר בזמן הבעיטה והשופט הורה על בעיטה חוזרת אותה תרגם אותו בן אבי לשער יתרון.
אדומים אשדוד חזרה למשחק בדקה ה-35 משער יפה אך די מקרי של נתנאל פרץ שבעט מ-20 מטר כדור חזק שהכניע את שוער עירוני, 1:1 שהייתה גם תוצאת המחצית.
 
המחצית השניה בצורה שקולה אם כי עירוני הגיעה ליותר מצבים ובאה על שכרה כשיאן בנבניסטי ספק הגביה, ספק בעט, שוער אדומים חלם וראה את הכדור ברשת, 1:2 לעירוני. 
עד לסיום ניסו האדומים להשוות אך ללא הצלחה. 
שחקני עירוני הקדישו את הניצחון למנהל הקבוצה האגדי, דורון אוחיון.
 
עירוני אשדוד יכולה להיות מרוצה מאד מהחלפת המאמן ועצם הבאתו של אורי קרגולה במקום ברוך דגו שנכשל בענק, עושה את שלה. שורה תחתונה: שני משחקים, שני ניצחונות. שאפו ענק לאורי קרגולה. 
מנגד ויקטור גניש חייב להתחיל לייצר ניצחונות בטח עם סגל שכזה. 2 משחקים בהם צבר נקודה אחת זה לא מספיק כשגם המקום בפלייאוף העליון בסכנה.
 
[אורי קרגולה אמר בתגובה: "אני חושב שבאנו מוכנים. אני והצוות, כפיר ולירן הכנו היטב את השחקנים כל השבוע ואני שמח שראינו שיפור. השחקנים עובדים מאוד קשה והיה מגיע להם. עשינו במשחק  הכל נכון.  ברור שנצטרך לשפר מס דברים בכדי שנתחיל להתרומם מהמקום המסוכן שבו שאנחנו נמצאים. ידענו שאנחנו צריכים את הנקודות יותר מאדומים וברור שבסיום זה הפך ליותר מתוק כי זה דרבי".
 
ויקטור גניש מאמן האדומים אמר בסיום: "השחקנים נתנו את הכל על המגרש, כדי לקחת נקודות ולשמח את הקהל שהגיע. לצערי, הפסדנו במשחק. להפסיד זה תמיד מאכזב, בעיקר שזה משחק דרבי. המועדון הזה חזק וטוב, אני מאמין בו, נרים את הראש ונתכונן לשעריים. שבת שלום ומבורך.

הראל בן אבי מעירוני אשדוד, שוב כבש והביא ניצחון לקבוצתו. צילום: ירון קליין

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה ניצחון של קרגולה (אשדוד 01-03-2024, 19:44)
    מאמן שפיץ
  2. עוד מאמן (עומרי 02-03-2024, 07:43)
    גניש חבל על הזמן ועל הלחץ שיש בכם תתחילו למכור תכינו תכסף לעונה הבאה יש מלא משחקים יפסיכים
  3. זה מה שקורה (ליצנים 02-03-2024, 11:20)
    שמביאים מאמן בובה גניש ולא הבאתם מאמן רציני כמו חכים
  4. ושהוא מנסה הוא הורס (מאמן כושל עוד מעט ינסה להוכיח את עצמו 02-03-2024, 20:22)
    ככה זה מאמן אפס ,הקבוצה ניצחה לא בגללו אבל עוד שבועעע הקוף יצא לו ואז.......הוא יעשה סצנות ובלאגן בין השחקנים כדי להוכיח שהוא מאמן גבר שוב ואז!!!!!!!!! הם ירדו וירדו וירדו .אני מרחם על אשדוד .מאמן מסכן והם יהיו מסכנים ממנו
  5. השחקנים הקדישו את הנצחון לדורון? (ארז 04-03-2024, 18:08)
    חחחחחחחח...