ממשיכה בשלה: קריית ים רושמת עוד ניצחון קשה

אם קריית ים תעפיל בסופו של דבר בסיום העונה לליגה הלאומית, זה כנראה יהיה נס גדול אבל שהושג עם הרבה עבודה קשה. כמו במחזורים האחרונים התקשתה הקבוצה של מאור סיסו מול נועלת הטבלה עד שהכניעה אותה עם שני שערים מאוחרים.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 02-03-2024
  • 09:21

זה לא סוד שמ.ס. קריית ים נבנתה בתחילה העונה כדי להיאבק על המקום הראשון. זה לא הלך כפי שתכננו שם כשרעננה התחילה לברוח לליגה, אבל חלום העלייה של הקרייתים עדיין לא נגוז.

 

ביום שישי פגשה החבורה של מאור סיסו את נועלת הטבלה, הפועל כאוכב למשחק סופר חשוב בו שתי הקבוצות היו צריכות ניצחון. קריית ים כדי להישאר הצמרת הגבוהה וכאוכב כדי להיחלץ מהמקום האחרון.

 

המשחק נפתח חזק מצד שתי הקבוצות, אך אף אחת מהן לא הצליחה להכניע את השוער של יריבתה. המשחק היה שקול מאד כשכל קבוצה ייצרה הזדמנויות משלה אבל כאמור, לא הצליחה לכבוש ולעלות ליתרון. 

 

זה הלך קשה. בשאר שהין(בלבן) מול עזאלדין בכאוכב (עדי דטליס)

 

 את המחצית השנייה פתחה קריית ים חזק במטרה לכבוש שער מהיר, אבל השוער האורח, מהדי זועבי היה במקום בדקה ה-84 זה סוף סוף קרה עבור קריית ים כשמרק שמחייב כבש שער נהדר ושבר את הקרח.

קריית ים המשיכה ללחוץ ולחפש הכרעה סופית וזה קרה בדיוק 3 דקות מאוחר יותר, בדקה ה-87 כשהחלוץ שחף ספיר שנכנס מחליף סגר עניין, שלח את חבריו לחגוג ולראות את טירה מפסידה ואת המקום השני הולך ומתקרב.

כאוכב מצידה נותרה במקום האחרון ודומה כי רק נס משלה ישאיר אותה בליגה.

 

מאור סיסו, מאמן קריית ים אמר בסיום: "מאד שמח על הניצחון החשוב. ממשיכים את הרצף הטוב שהקבוצה נמצאת בו. במחצית הראשונה היה משחק שקול וקשה. בשנייה החילופים שינו את המשחק, שיחקנו כדורגל מהיר ועייפנו את היריבה. שמח שבסוף זה הגיע בשער הכי יפה שיכולנו לבקש. זאת הקבוצה שאני רוצה לראות, יש תחרות בריאה על ההרכב מה שעוזר לי לעשות רוטציה. שמח בשביל ההנהלה והשחקנים על ה-3 הנקודות".

 

תחרות בריאה על ההרכב. סיסו (עדי דטליס)

עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית ים (אחד שמביין 02-03-2024, 11:19)
    איך תעלה ליגה? 11 הפרש ממקום ראשון כל המשחקים שניצחו לאחרונה היו סגורים מראש מה שלא היה סגור לפני איבדו נקודות גם אם יגיעו לפלייאוף משחק ראשון שני ילכו הביתה קבוצה חלשה 4 מאמנים מתחילת שנה בושה של ניהול כושל