גם הם לא הצליחו לעצור: אתא ביאליק נכנעה לרעננה

מי תעצור את הפועל רעננה? בטירה קיוו שהחבורה הצעירה של אבי סבג תמשיך את המומנטום שלה ותעצור את המוליכה, אך בסופו של דבר זה לא קרה ושער בודד של יובל טיטלמן השאיר את הנקודות בבית. אתא ביאליק נשארה עם המחמאות.

  • על ידי: מחמוד עיאשי
  • 02-03-2024
  • 14:32

אילו עוד סופרלטיבים ניתן להרעיף על הפועל רעננה. הקבוצה של אסי אלימלך עושה את הדרך הבטוחה חזרה לליגה הלאומית כשבדרך היא מטאטא את יריבותיה. אם מישהו חשב שאולי החבורה הצעירה והנמרצת של אתא ביאליק תציל את הליגה, התבדה בסופו של דבר.

 

את המשחק פתחה רעננה מצוין תוך ייצור הזדמנויות ויצירת לחץ בלתי פוסק על היריבה. זו עמדה היטב על המגרש ויצאה למתפרצות אבל גם היא לא הצליחה להכניע את השוער של רעננה, 0:0 במחצית.

 

את המחצית השנייה פתחה הפועל רעננה באותו אופן בו פתחה את המשחק, הייתה עדיפה על מכבי אתא ביאליק ובדקה ה-54 הצליחה גם לעלות ליתרון. מג'ד אגבריה פרץ על הקו מצד שמאל, חדר לרבה, הוציא רוחב וליובל טיטלמן לא נשאר אלא לדחוק פנימה ולקבוע 0:1 למארחת.

אתא ביאליק התעוררה ונכנסה למשחק ומצד שני רעננה חזרה לאחור על מנת לגונן על השער היקר. האורחים החלו ליצר מצבים כשהגיעו לא פחות לארבעה של 100% לשער אבל השוער המצוין, עמית סורסי הציל את רעננה מספיגת שער שוויון. בהתקפה האחרונה במשחק, יכול היה בלם אתא ביאליק, מוחמד ג'נאדי לקנו אל עולמו כשהגיע לכדור קרן אך בעט מ-3 מטר מעל השער, 1:0 קטן גדול בסיום של רעננה.

 

מאמן רעננה, אסי אלימלך אמר בסיום: "40 דקות של כדורגל מצוין שלנו, שלטנו לגמרי במשחק. אחר כך קרה הדבר שהכי פחדנו ממנו והוא שהמאמץ והפציעות הביאו למצב שהשחקנים לא יכלו לעמוד על הרגליים ולכן היינו חייבים לחזור אחורה. השוער נתן הצגה, השאיר את הנקודות בבית ועם המזל שעמד לצדנו, לקחנו את הנקודות. עכשיו יש לנו משחק השלמה ביום שלישי ואני מקווה שהעומס לא ישפיע. נגיע במטרה לעשות הכל לנצח ולהגדיל את הפער".

עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות